Hop til indhold

Så er vi tilbage :-)


guanomo
 Share

Recommended Posts

Hej alle, nye og gamle bekendte.

Det er nu knap 3 år siden vi måtte sige farvel sige farvel til vores hund (cujo).
Og min søn har siden plaget om en ny hund og jeg har udskudt det til vi var 2 voksne i husstanden igen til at dele opgaven, men da det der med en ny kæreste og mig ikke rigtigt fungere kunne det jo tage mange år :-)

Men i tirsdags fik den perfekte mulighed, vi kunne adoptere en tyrkisk gadehund og efter kort overvejelse sagde jeg ja.
Vi har 2 ugers ferie endnu, så det ville passe perfekt.
Dog ville skæbnen at den hund vi skulle adoptere, havde dyrlægen i tyrkiet lavet en fejl i papirerne så den fik ikke lov at rejse.
De tog så en anden hund med hjem når nu der var plads i flyet og vi besluttede at adoptere den i stedet :-)
Og har også ville have en ny længe da min søn hurtigt knytter sig til en hund og har stor glæde af dem.
Han har fået en autisme diagnose og sådan en hund gør ham så meget godt og meningen han skal være med til at støtte ham når/hvis vi er nogle steder hvor sønnike kan have det svært <3

Vi fik ham så overdraget sent i går aftes på sjælland efter en lang flyve og køretur.

Han er en blanding selvfølgelig og man kan sikkert komme med mange gode bud :-)
Han er 10 mrd.
Og min søn har døbt ham flash.

Han er stille og roligt ved at finde sig lidt til rette her og ham og sønnike er allerede godt i gang med at bytte bånd.

Nu skal jeg så have pudset mine "hundeejer" færdigeheder af igen og når han er faldet ordentligt på plads om nogle dage må vi i gang med hjemmetræning og finde et sted vi kan gå til træning med ham også.

Og i får også lige lidt billeder fra det første halve døgn. <3

Glæder mig til nye input og følge jer igen, både nye og gamle :-)

20170730_074156341_iOS.jpg

20170730_074145198_iOS.jpg

20170729_234814060_iOS.jpg

20170729_233845947_iOS.jpg

20170729_232601721_iOS.jpg

  • Like 7
Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt at se dig herinde igen, velkommen tilbage og tillykke med Flash.

Ked af at høre om H's diagnose, det vidste jeg ikke. Men har set og hørt virkelig meget om hvor meget en hund kan hjælpe, så det er da super. Glæder mig til at følge ham og ikke mindst hvor meget han kommer til at hjælpe H - det håber jeg meget du vil dele med os, jeg synes det er vildt fascinerende. 

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...