Doberfan Skrevet August 24, 2017 Rapporter Share Skrevet August 24, 2017 En af mine bekendte har adopteret en blanding fra et internat for adskillige år siden. Han var skræmt af alt, da hun fik ham, så meget at han sked ud over det hele bare han så en skygge, men hun har arbejdet virkelig hårdt for at gøre ham mere selvsikker omkring alting og han har nu flere AG og rally titler. Men det er først nu, at hun er blevet nysgerrig nok til at indsende en DNA prøve for at finde ud af hvad han består af. Har I nogle gæt?? Jeg har mødt ham, men jeg kan ikke gennemskue hvad der er i ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret August 24, 2017 Rapporter Share Besvaret August 24, 2017 Han ser sød ud Hvor stor er han? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 24, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 24, 2017 Højdemæssigt ca labradorstørrelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret August 24, 2017 Rapporter Share Besvaret August 24, 2017 Han ser meget sød ud Som jeg lige kan se på mobilen her så ligner hovedet lidt en dansk svensk gårdhund. Måske blandet med en border collie ??? Min her og nu tanke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 24, 2017 Rapporter Share Besvaret August 24, 2017 Jeg synes jeg kan se noget akita 🤔 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 24, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 24, 2017 Jeg måtte lige tjekke om vi overhovedet har DSG herovre - men det har vi sørme. Er aldrig stødt på en, men AKC har godkendt racen. Det bliver spændende at høre resultatet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret August 24, 2017 Rapporter Share Besvaret August 24, 2017 Kunne godt minde om dsg i hovedet, men tænker han er for stor til at have dsg i sig? Men det bliver spændende at høre resultatet - og dejligt at din veninde er nået så langt med ham 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 28, 2017 Rapporter Share Besvaret August 28, 2017 jeg har meget svært ved at se noget dsg, for mig ligner det bare et almindeligt hundehoved. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret August 28, 2017 Rapporter Share Besvaret August 28, 2017 3 timer siden, PinPoynter skrev: jeg har meget svært ved at se noget dsg, for mig ligner det bare et almindeligt hundehoved. Altså, du skal altid være rasmus-modsat - nu var der ellers lige enighed om at der helt bestemt må være dsg i ham Ej, du har da helt ret - faktisk kunne han godt minde om en hund i mit nabolag, som er en gadehund fra vistnok Grækenlund, bortset fra at den er langhåret men ellers minder de om hinanden i højde og drøjde, farver og hovedform. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 28, 2017 Rapporter Share Besvaret August 28, 2017 jeg ELSKER at være rasmus modsat synes bare at sansynligheden for at der er DSG i en tilfældig stray fra USA må været ret lille. For mig ligner den en rundkørsel med mindst 3 racer, eller flere. Blandinger bliver jo udvaskede og ofte ligner de slet ikke noget af det der er i dem. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret August 29, 2017 Rapporter Share Besvaret August 29, 2017 8 timer siden, PinPoynter skrev: jeg ELSKER at være rasmus modsat synes bare at sansynligheden for at der er DSG i en tilfældig stray fra USA må været ret lille. For mig ligner den en rundkørsel med mindst 3 racer, eller flere. Blandinger bliver jo udvaskede og ofte ligner de slet ikke noget af det der er i dem. Men der er en, om end lille, sandsynlighed for at der kunne være dsg i ham Du har helt ret og forældrene er højst sandsynligt også blandinger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret August 29, 2017 Rapporter Share Besvaret August 29, 2017 Når jeg kigger på billedet nu - synes jeg - at jeg ser noget Jack Russel over ansigtet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 29, 2017 Rapporter Share Besvaret August 29, 2017 12 timer siden, Bustertrold skrev: Men der er en, om end lille, sandsynlighed for at der kunne være dsg i ham 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret September 15, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2017 He is a chow chow x American Eskimo dog with traces of hound, herding, and sport group breeds Her er resultatet hun fik fra DNA prøven. Jeg har noget svært ved at se chow chow i ham og det har hun også. Hun siger at halen muligvis kan ligne noget American Eskimo, men hvem ved. Jeg har ikke den store tillid til DNA prøver når det gælder hunde. Jeg er fristet til at indsende en prøve fra en af mine hunde bare for at se hvad de kommer op med. 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret September 15, 2017 Rapporter Share Besvaret September 15, 2017 7 timer siden, Doberfan skrev: He is a chow chow x American Eskimo dog with traces of hound, herding, and sport group breeds Her er resultatet hun fik fra DNA prøven. Jeg har noget svært ved at se chow chow i ham og det har hun også. Hun siger at halen muligvis kan ligne noget American Eskimo, men hvem ved. Jeg har ikke den store tillid til DNA prøver når det gælder hunde. Jeg er fristet til at indsende en prøve fra en af mine hunde bare for at se hvad de kommer op med. Do it! Hvem ved måske er Scoop en chi eller måske en husky 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts