Hop til indhold

Gæt en blanding


Doberfan
 Share

Recommended Posts

En af mine bekendte har adopteret en blanding fra et internat for adskillige år siden. Han var skræmt af alt, da hun fik ham, så meget at han sked ud over det hele bare han så en skygge, men hun har arbejdet virkelig hårdt for at gøre ham mere selvsikker omkring alting og han har nu flere AG og rally titler. Men det er først nu, at hun er blevet nysgerrig nok til at indsende en DNA prøve for at finde ud af hvad han består af.

 

Har I nogle gæt??

 

21013939_256477478198568_3520718285356819844_o.thumb.jpg.1b6ab11338935ffb188c2fbc39d687d9.jpg

 

Jeg har mødt ham, men jeg kan ikke gennemskue hvad der er i ham. 

Link til indlæg
Del på andre sites

3 timer siden, PinPoynter skrev:

jeg har meget svært ved at se noget dsg, for mig ligner det bare et almindeligt hundehoved. 

Altså, du skal altid være rasmus-modsat - nu var der ellers lige enighed om at der helt bestemt må være dsg i ham :mrgreen:

Ej, du har da helt ret - faktisk kunne han godt minde om en hund i mit nabolag, som er en gadehund fra vistnok Grækenlund, bortset fra at den er langhåret men ellers minder de om hinanden i højde og drøjde, farver og hovedform.

  • Haha 1
Link til indlæg
Del på andre sites

8 timer siden, PinPoynter skrev:

jeg ELSKER at være rasmus modsat :D  synes bare at sansynligheden for at der er DSG i en tilfældig stray fra USA må været ret lille. For mig ligner den en rundkørsel med mindst 3 racer, eller flere. Blandinger  bliver jo udvaskede og ofte ligner de slet ikke noget af det der er i dem. 

Men der er en, om end lille, sandsynlighed for at der kunne være dsg i ham :D

Du har helt ret og forældrene er højst sandsynligt også blandinger. 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
 
 
He is a chow chow x American Eskimo dog with traces of hound, herding, and sport group breeds

 

Her er resultatet hun fik fra DNA prøven. Jeg har noget svært ved at se chow chow i ham og det har hun også. Hun siger at halen muligvis kan ligne noget American Eskimo, men hvem ved.

Jeg har ikke den store tillid til DNA prøver når det gælder hunde. Jeg er fristet til at indsende en prøve fra en af mine hunde bare for at se hvad de kommer op med. 

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

7 timer siden, Doberfan skrev:
 
 
He is a chow chow x American Eskimo dog with traces of hound, herding, and sport group breeds

 

Her er resultatet hun fik fra DNA prøven. Jeg har noget svært ved at se chow chow i ham og det har hun også. Hun siger at halen muligvis kan ligne noget American Eskimo, men hvem ved.

Jeg har ikke den store tillid til DNA prøver når det gælder hunde. Jeg er fristet til at indsende en prøve fra en af mine hunde bare for at se hvad de kommer op med. 

Do it! Hvem ved måske er Scoop en chi eller måske en husky :D

  • Haha 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...