Hop til indhold

Træning af hvalp


sarah amalie
 Share

Recommended Posts

Hej, min hvalp på 12 uger, har meget svært ved at indlære basale nye ting, som fx. dæk og nej. Jeg har prøvet meget ihærdigt de sidste tre uger med korte sekvenser, flere gange dagligt og fået det ind gennem lidt leg, så det stadig skulle være sjovt for ham. Men vi er stadig samme sted som da vi startede. Jeg er lidt frustreret over det, da jeg synes jeg har prøvet alt hvad jeg overhovedet har kunnet forhøre mig omkring. 

At sidde klarer han super flot, men han har dog også her svært ved at blive siddende på bagdelen mere end 1-2 sekunder.

Hvis i har nogle råd, modtager jeg med glæde. Godt nytår og tak på forhånd. :) 

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker "Ro på!" Hvis det gik så nemt at træne hund, så var der flere velopdragne hunde rundt omkring, og færre der sad på internaterne :D

Det er rigtig fint, at du meget gerne vil træne med din hund, men han er kun 3 måneder, så det er begrænset hvad du kan forvente. Hvis han lærte så hurtigt, hvad skal du så træne når han er et år? :hmm:Træn du bare de enkle ting med ham, og så tilmeld dig et hvalpekursus når der kommer et - der vil du så få nogle gode værktøjer til at komme videre med.

Held og lykke med din lille hvalp!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...