Hop til indhold

Avl til kleiner Münsterlænder


Jhorn
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

vi går med overvejelser om vores snart 7 årige tæve, er klar til et kuld hvalpe.

om det sker, kommer an på om vi finder en egnet parrings partner ;-)

 

Vi er kun interesseret i en kleiner Münsterlænder, kærlig familiehund og selvfølgelig sygdomsfri og med et roligt sind.

Vores tæve er en rigtig familiehund og meget vandt til børn. Er sekvens blandingshund  

Vi bor 30 km syd fra København  og bevæger os selvfølgelig gerne indenfor rimelighedens grænser, for den rette hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Er helt enig med pivpiv - jeres tæve er for gammel! At I tidligere har lavet et kuld på en så gammel tæve, og at det gik godt, gør det ikke mere rigtigt, desværre.

Umiddelbart mener jeg jo så også, at det med at lave et kuld hvalpe er noget man planlægger. Man får sin tæve undersøgt for skjulte sygdomme, og man udvælger den helt rigtige hanhund, som selvfølgelig også er tjekket, og man undersøger generelt hvad der er godt og skidt. Måske I skal bruge ventetiden indtil I har en egnet tæve, til at sætte jer ind i "stoffet"?
Undskyld hvis jeg lyder belærende, det er ikke min hensigt - jeg blir bare bekymret når jeg læser dit indlæg. Men Verden er fuld af hovsa-hvalpe, der er ikke aktut brug for flere...

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...