pivpiv Skrevet Maj 22, 2018 Rapporter Share Skrevet Maj 22, 2018 Hvaaaaaaa' Hvad sker der lige for forum pt. Det tager jo en evighed. Siden er SÅ langsom (nej det er ikke min computer, det er tjekket). Her må @Administrator lige se på sagerne inden man opgiver forum totalt, for det er da kanon trælst! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Maj 24, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2018 7 timer siden, Blueberry skrev: Man burde næsten oddse på hvor længe der går før der kommer svar. Var der ikke ansat sådan en hjælper? Kan bare ikke huske navnet så man kan fange personen - ikke at jeg tror det går hurtigere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Maj 24, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2018 5 timer siden, Blueberry skrev: Ingen anelse Jeg tror der er en oversigt et sted. Måske hvis der er en medlemsliste kan man finde det. Jeg er på fra mobilen så jeg er ikke sikker på hvor det findes. Fundet! Det var @Vagabonden og jeg har prøvet at skrive. Så må vi se om der kommer en reaktion. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 25, 2018 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2018 Held og lykke! 🤣 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Maj 25, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2018 1 time siden, PinPoynter skrev: Held og lykke! 🤣 Miraklernes tid er vel ikke forbi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Maj 30, 2018 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2018 Jeg har prøvet at ændre lidt på vores serveropsætning, samt opdateret forumsoftwaren til seneste version. Lad mig høre hvis hastigheden stadig er dårlig efter disse ændringer. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Maj 31, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2018 17 timer siden, Administrator skrev: Jeg har prøvet at ændre lidt på vores serveropsætning, samt opdateret forumsoftwaren til seneste version. Lad mig høre hvis hastigheden stadig er dårlig efter disse ændringer. Desværre kører siden stadig langsomt, det er blevet en lille smule (meget lidt) bedre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts