Hop til indhold

Memphis missekat og hendes daddy


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

se lige hvad jeg tog i aftes :hjerte:

Da jeg lærte Martin at kende havde han ikke rigtig noget forhold til katte. Ikke at han ikke kunne lide dem, han arbejdede på internat men mest med hunde, og havde aldrig rigtig lært at værdsætte katte. Men så mødte han Memphis :engel:

Hun er en meget speciel lille missekat. Forsømt af sin mor, taget ind af mig da hun var ca 5 uger, meget lille og næsten død af sult.Hun er "ikke helt som andre katte"..... tror hun har taget lidt skade i hjernen af at sulte, men hun er så god og dejlig, og hun ELSKER sin "daddy" :hjerte:

 

hver aften når han kommer hjem, har de ca en time på sofaen, ren råhygge. Normalt ligger Memphis på hans brystkasse og savler ham ned af kraven, men i går lignede det lidt at hun var ved at falde ned :lol:

playingwithknuden004.jpg

 

Hvis Martin prøver at slippe for denne lille aftenlur, kravler hun rundt på ham indtil han giver op :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

uha nej, det er slet ikke Savannahs stil, hun er ikke sådan til for meget kram og nussen. Men hver aften når jeg lægger mig til at sove, hopper Savannah op på dynen, mjaver lidt (sådan en lille aften-sludder), og lægger sig så ovenpå dynen, på mine ben, og der sover hun for det meste hele natten :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

uha nej, det er slet ikke Savannahs stil, hun er ikke sådan til for meget kram og nussen. Men hver aften når jeg lægger mig til at sove, hopper Savannah op på dynen, mjaver lidt (sådan en lille aften-sludder), og lægger sig så ovenpå dynen, på mine ben, og der sover hun for det meste hele natten :hjerte:

:evil: Hvor bliver billedet af :?::!::?::!:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...