Megastuff Skrevet Januar 19, 2019 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2019 Hej alle sammen, Jeg er spritny herinde på forummet. Da jeg er i gang med at lave en mindre undersøgelse inde for hunde og deres tænder/tandkød, foreslog en veninde, at jeg spurgte efter hjælp herinde. Jeg har altså, som sagt, et spørgeskema som jeg ønsker, at jer vidunderlige hundeejere går ind og svarer på. Det ville være en kæmpe stor hjælp!! I må naturligvis gerne dele linket andre steder. Jo flere besvarelser, jo bedre! På forhånd tak :) Linket til spørgeskemaet: https://da.surveymonkey.com/r/X5DLZ25?fbclid=IwAR06hrnp2WInVexumsZ2Q0PDnYfKaTdZFZpYaKYpGXEsjdCroyl9nWVqytQ Bedste hilsner fra mig og hunden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Januar 20, 2019 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2019 Må jeg gætte. Du kommer fra pedigree og vil gerne reklamere for dentastix? Det er jo ikke en undersøgelse man kan bruge til noget når alt handler om dentastix og så kun det sidste omhandler (fede) svine og okseører. Jeg har svaret på din undersøgelse, men det er slet ikke noget jeg vil anbefale andre. Du skal enten reklamere tydeligt eller sætte dig bedre ind i hvad der er sundt og godt for hundene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beaglepack Besvaret Januar 20, 2019 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2019 Dentastix produceres af Waltham - som er en del af MARS Dermed kan man jo regne ud hvad der er brugt i produktionen Jeg har ikke besvaret skema - da jeg ikke kan bruge det til noget. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Megastuff Besvaret Januar 20, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2019 Tak for din hjælp Pivpiv Det virker nærmest anklagende. Men nej, jeg er ikke fra Pedigree Så håber jeg, at du kunne bruge det til noget, at gå herind kun for at skrive en negativ kommentar, Beaglepack Det hele behøves ikke at være så negativt, venner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beaglepack Besvaret Januar 20, 2019 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2019 (rettet) 1 time siden, Megastuff skrev: Så håber jeg, at du kunne bruge det til noget, at gå herind kun for at skrive en negativ kommentar, Beaglepack Jeg syntes nu ikke jeg skriver negativt - jeg vil gerne at folk forstår at disse stixs ikke er som pegigree gerne vil de skal være Ingredienser: Korn, Kød og animalske produkter, produkter af vegetabilsk oprindelse, mineraler (min 2.6% tripolifosforanu natrium, minutter. 0.11% zink sulfat) Analyse: Total protein 10% Rå aske 10% Olier og fedtstoffer, rå 1% Rå fiber 3% Indholdsfortegnelsen siger vel det hele Redigeret Januar 20, 2019 af Beaglepack Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Januar 20, 2019 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2019 1 time siden, Megastuff skrev: Tak for din hjælp Pivpiv Det virker nærmest anklagende. Men nej, jeg er ikke fra Pedigree Så håber jeg, at du kunne bruge det til noget, at gå herind kun for at skrive en negativ kommentar, Beaglepack Det hele behøves ikke at være så negativt, venner Siden du så kun nævner pedigree så er der bare noget der får en i de tanker. Hvorfor nævner du ikke andre bedre og sundere produkter. Det skema handler jo kun om dentastix og jeg kan slet ikke se hvad du kan bruge det til, men det kan være du vil fortælle om? Rent generelt så er dentastix bare negativt, så det er svært at være positiv over det 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Megastuff Besvaret Januar 20, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2019 Beaglepack; Hvis du gerne vil have, folk forstår det, så kan du med fordel skrive det ind i din besvarelse på spørgeskemaet - Konstruktiv kritik er ALTID mere end velkommen! Pivpiv; Jeg kan godt forstå, hvad du mener, og hvorfor du synes, at det virker sådan - Om hvorvidt Pedigree er godt eller dårligt, vil jeg forholde mig neutralt til, da jeg er i gang med en undersøgelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Januar 21, 2019 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2019 Men hvis du skrev i dit opslag at du lavede en undersøgelse om Pedigree/dentastic så var det en anden sag, så virkede det ikke som skjult reklame. Hvad går din undersøgelse ud på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 21, 2019 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2019 Jeg har personligt også svært ved at blive ophidset over pedigree og diverse andre dental sticks. Som jeg skrev i undersøgelsen, så har jeg svært ved at se, at en tyggestang (som i mit tilfælde ville være væk i løbet af to sekunder - man var vel labrador!) kan rense tænderne bedre end rå knogler - eller ja, griseører osv. som der også nævnes. Folk kan gøre helt som de vil. Jeg synes bare kun dental sticks skal bruges som snacks. Jeg tror ikke, at man skal bilde sig ind, at de renser tænderne ret godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Megastuff Besvaret Januar 21, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2019 Pivpiv; nu nævnes Pedigree altså kun én gang i hele undersøgelsen. "Dental stix" har, ikke nødvendigvis, noget som helst med dem at gøre. Men jeg skal da love for, at du selv får givet dem noget reklame ;) Tak for besvarelsen Therese :) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Januar 21, 2019 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2019 Dentastix produceres af pedigree 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Megastuff Besvaret Januar 21, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2019 Pivpiv; Ja, og "Dentastix" nævnes på absolut intet tidspunkt i spørgeskemaet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Januar 22, 2019 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2019 9 timer siden, Megastuff skrev: Pivpiv; Ja, og "Dentastix" nævnes på absolut intet tidspunkt i spørgeskemaet Så må jeg da have misforstået noget, alt fik mig da til at tænke dentastix. Nå men jeg spørger igen, hvad skal spørgeskemaet bruges til og hvad er dit grundlag til at du kun undersøger ganske få ting og ikke en bredere vifte af hvad sunde ting man kan få til hundene (evt både sunde og usunde) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beaglepack Besvaret Januar 22, 2019 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2019 Hvis man googler "dental stix" - så kommer den automatisk op med Pedigrees denta stix - derfor tænker folk automatisk på det! I stedet kunne du have brugt en anden betegnelse - f.eks. "tand rensende" - så var det ikke blevet så misvisende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Megastuff Besvaret Januar 22, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2019 Pivpiv; Og det kan jeg som sagt godt forstå Jeg forbeholder mig retten til ikke at fortælle om spørgeskemaets formål, før det er færdigt og analyseret, da jeg ikke ønsker at påvirke nogens besvarelse i en bestemt retning Beaglepack; Det kan da vel ikke være min eller spørgeskemaets skyld, at google foreslår dét - Måske har du søgt for meget på "Dentastix", og nu tror den, at det er det, du vil have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Megastuff Besvaret Januar 22, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2019 Husk at i også meget gerne må dele linket med jeres hundevenner - Jo flere besvarelser, jo bedre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beaglepack Besvaret Januar 22, 2019 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2019 3 timer siden, Megastuff skrev: Beaglepack; Det kan da vel ikke være min eller spørgeskemaets skyld, at google foreslår dét - Måske har du søgt for meget på "Dentastix", og nu tror den, at det er det, du vil have Magen til vås skal man lede længe efter Hvis du gad at google ville den også komme op med det samme. Jeg søgte i øvrigt på dental stix - (som du kan læse længere oppe) - og som du selv nævner i dit spørgeskema. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Megastuff Besvaret Januar 22, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2019 Beaglepack; Jeg er ked af, at du ikke forstod min joke, eller hvis jeg kom til at træde dig over tærende med den - Det var bestemt ikke min hensigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts