Hop til indhold

Ozziebilleder


Trei
 Share

Recommended Posts

:lun: Aslan blev lige forelsket i hende på det sidste billed, det blev jeg så også :lun:

Der er hun godt nok smuk, dejlige billeder :hjerte:

 

 

 

Og 1000 tak for "langt om længe" billeder :blink: Hun er en rigtig pæn smuksak :hjerte:

 

Taaark for rosen, spørgsmålet er jo om jeg tør give den videre, hun bliver så høj i hatten. :lol:

 

Du ved nok at alt godt komme til den der venter - også selvom man nogle gange skal vente læææænge. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Taaark for rosen, spørgsmålet er jo om jeg tør give den videre, hun bliver så høj i hatten. :lol:

 

Du ved nok at alt godt komme til den der venter - også selvom man nogle gange skal vente læææænge. :mrgreen:

 

 

Meeeeeeeeeeeeeeeegeeeeeeeeeeet længe (sådan føles det)

 

Jeg er glad for at jeg langt om længe fik set hender, hun er en smuksak :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Taaark for rosen af den unge dame. :-D

 

En skam jeg ikke havde kamera med imorges hvor hun kiggede efter en anden hund og så gik ind i en lygtepæl, hihi, nogle gange må man altså godt grine af sin hund. :mrgreen: Hun så så sjov ud, kiggede rigtig fornærmet på lygtepælen som om den gik ind i hende. :lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Taaark for rosen af den unge dame. :-D

 

En skam jeg ikke havde kamera med imorges hvor hun kiggede efter en anden hund og så gik ind i en lygtepæl, hihi, nogle gange må man altså godt grine af sin hund. :mrgreen: Hun så så sjov ud, kiggede rigtig fornærmet på lygtepælen som om den gik ind i hende. :lol:

 

 

 

Hahahah, tak for dagens grin :lol:

 

Stakkelse lille hende :ae:

 

Sjovt som hunden kan se fornærmet ud på ting, Aslan gør det samme med mig, han vil gerne side på mit skød, og når han glider ned kigger han fornærmet på mig (eller kigger med et andet udtryg som jeg så kalder fornærmet). Helt vildt griner.

 

 

Og ja, man må gerne grine af sin hudn engang imellem, denne historier var en af dem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

A9: det lyder godt at Jacki er modig, og det der med at nusse må vi huske går begge veje, man kan ikke nusse på for mange schæfere jo. :mrgreen: Det er så bare mig, der skal smide lidt sky-hed, så vi kan se om de to damer har lyst til en tur sammen. :-D

 

Aslans mor: nogle gange er det ikke engang et spørgsmål om man må grine... nogle gange kan man (læs: jeg) slet ikke lade være. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...