Hop til indhold

anti gø halsbånd


Freja3300
 Share

Recommended Posts

Hej forum

Jeg søger et anti gø halsbånd,

Jeg har investeret i et fra reddiPet ( se billede ) nok fordi det var billigt og skulle teste det af da vores hund kan finde på at gø når den opholder sig i haven m.m.

Jeg er klar over at hunden har sine regler og gerne må gø når der kommer nogen osv. men det er "bare" de gange hvor den bliver ved og ved :(

og den egentlige grund til jeg skriver her er at det halsbånd som jeg har købt bruger batteriet MEGET HURTIGT

( og nej ikke fordi hunden gør meget, mere nok fordi det bruger strøm når det også er på "standby" )

så vil jeg høre om der er nogen der har erfaring med et som holder godt/ længe batteri ???

 

vh.

Kent

Anti-goe-halsbaand_large.wm.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv det på dig selv i cirka en uge alt i mens du bruger tiden på at træne med din hund - du ved positiv træning og ikke et eller andet lorte halsbånd med ubehageligheder som hunden ikke kan komme væk fra.
Sådan et problem trænes hurtigt og bedst med positiv træning og massere af det og sådan et halsbånd er totalt spild af penge - men virker nok ganske fint hvis du vil have en hund der ser spøgelser (den aner jo ikke hvor straffen kommer fra ) og som er bange for et halsbånd i fremtiden.

Der er mange gode træningsfilm på youtube og på facebook kan man vist få online hundetræning ved sannes hundecenter ;)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Som de andre skriver - TRÆN din hund! Hvis den gør i haven, og bliver ved så tag den ind. Jeg tror ikke du får nogen hundefolk her til at foreslå et anti-gø-halsbånd uanset om det er med vand, strøm eller andet....

Hvordan vil du have at et halsbånd og din hund skal skelne mellem at "nu må jeg gø" og "nu må jeg ikke gø"? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...