Hop til indhold

vor er i henne ivert fald ikke her.


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

hej jeg syns der er en stor mangel på GD H.F medlemmer her

vi er faktisk kun sirga 5 medlemmer vor jeg ikke er talt med da jeg ikke har hund. har lagt merke til af vis man skriver en tråd som ikke direkte henvenner sig til gd ejerne så kommer der svar men vis tråden hen venner sig direkte til medlemmer med gd så skal man være vilt heldig vis der kommer så meget som et svar og det er som rel umulia der tar den.:5up:.

når vi snagger om tråde som GD.HF medlemmer selv op retter står det

inuværretil på hele gd forum er der faktisk kon 4 i det hele. vor af kon 3

henvenner sig direkte til grand danois hunden. her er mine tråde ikke talt

med.

 

jeg vil bare gøre opmerksom på af der faktisk er et problem

 

og vor dan kan vi rette op på det???,,,,det kan vi sådan set ikke folk

er jo ikke ansat her til af besvare tråde og lave tråde så der må vil flere

medlemmer til. det er den eneste løsning jeg kan se.

 

i prensippet burte 5 medlemmer være tilstreklig til af der bare in imellem kom en tråd men det er jo nok fordi af grand danois er sådan en nem

hund.:mrgreen:.

 

TALNE SOM ER NEVENT I DENNE TRÅD ER SÅDAN SOM DET ER LIGE NU

OG DER KAN VÆRE FEJL.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg godt nok ikke grand danois, men skriver alligevel et eller andet :mrgreen:

 

Jeg tror nu ikke det har så meget at gøre med at grand danois skulle være en nem hund :hmm:

 

Tror mere det er fordi, der ikke er så mange grand danois. Så vidt jeg ved, er der flere berner sennenhunde i lille DK en GD'er og alligevel er vi kun 3 aktive berner-ejere herinde (mig inkl., og jeg er jo forresten ikke engang berner ejer endnu - "kun" kommende :mrgreen: ) + et par stykker, som skrev 1 eller 2 indlæg i forgangen tid..

 

Så hvis du vil have flere GD-ejere herind, tror jeg du bliver nød til at reklamere for H-F blandt GD-ejerne, så de måske popper op herinde ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er fuldstændigt rigtigt hvad Bernerazuro skriver - der er jo ikke så mange GD'er som der er Labradorer, Schæfere, Pudler osv. Derfor er der selvfølgelig heller ikke så mange GD-ejere blandt brugerne.

 

Mht. GD Klubben, så er jeg lidt nysgerrig efter hvad du egentlig tror, det er for en klub, og hvad de kan gøre for dig? Jeg er bange for at du måske ender med at blive lidt skuffet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er fuldstændigt rigtigt hvad Bernerazuro skriver - der er jo ikke så mange GD'er som der er Labradorer, Schæfere, Pudler osv. Derfor er der selvfølgelig heller ikke så mange GD-ejere blandt brugerne.

 

Mht. GD Klubben, så er jeg lidt nysgerrig efter hvad du egentlig tror, det er for en klub, og hvad de kan gøre for dig? Jeg er bange for at du måske ender med at blive lidt skuffet.

 

Altså, jeg vil intet garantere, men der findes et berner-debat forum, som fik en reklame/artikel i berner-bladet - men det er jo ikke heeeelt det samme, så nej, tror heller ikke du skal håbe på alt for meget. Men man kan altid forsøge :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er fuldstændigt rigtigt hvad Bernerazuro skriver - der er jo ikke så mange GD'er som der er Labradorer, Schæfere, Pudler osv. Derfor er der selvfølgelig heller ikke så mange GD-ejere blandt brugerne.

 

Mht. GD Klubben, så er jeg lidt nysgerrig efter hvad du egentlig tror, det er for en klub, og hvad de kan gøre for dig? Jeg er bange for at du måske ender med at blive lidt skuffet.

 

ja vad angår den klub så var det planen af det først er noget som jeg ville kunne få let glæde af når jeg får hund. di holler nogle agsjemanger og sådanoget. her og

nu var det sådan set kon for af få let mere viden om racen så jeg læser deres medlems blade. så får jeg osse let insegt i vad der fåregår i den verden. vh gd dane.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...