Hop til indhold

er det ok og stjæle


Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen
"Pokkers... snuppet!!!!"

 

Hvor er han bare dejlig:-D:lol::lol:

 

 

taaaark ja snu er han når det gælder mad især her for tiden hvor han får mindre mad grundet tørfoderet :mrgreen::mrgreen::mrgreen::blink::blink::blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Han er lige til krammebogen :lun:

 

Han ligner ikke en der siger æv du så mig, nok nærmere en der siger: "hehe, så fik du det endelig på kam din lille bandit ejer" :mrgreen:

 

det er rigtigt :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

takker alle sammen

ja sådan kan man også vælge og se på det at han rydder op efter den lille svine mikkel :-D

 

det lyder også bedre i andres øjne end at hunden stjæler fra den bette:blink::blink::oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jep billede 3 er guld værd, men i det hele taget ser dyret sådan lidt a la nåååååår-det-går-vel-nok-lige-nu-hvor-ingen-kigger-agtig ud :mrgreen:

 

 

ja han er strid den vovse de sidste par dage har han sluppet afsted med at tage en del af hans mad idag rugbrød med torskerogn lige på et sekund når man kigger væk den vovse:blink::blink::blink::blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja han er strid den vovse de sidste par dage har han sluppet afsted med at tage en del af hans mad idag rugbrød med torskerogn lige på et sekund når man kigger væk den vovse:blink::blink::blink::blink::blink:

 

Altså, jeg siger det lige igen: Han stæler ikke han rydder op!!! Og når nu ungen sådan smider sin mad på den der bakke, så skal det da ryddes op!! :mrgreen:

 

 

Ps.: Så er jeg vild med det udtryk han har i ansigtet på billede 2 :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Altså, jeg siger det lige igen: Han stæler ikke han rydder op!!! Og når nu ungen sådan smider sin mad på den der bakke, så skal det da ryddes op!! :mrgreen:

 

 

Ps.: Så er jeg vild med det udtryk han har i ansigtet på billede 2 :lun:

 

hi hi hi ja det lyder egentlig også meget bedre at han rydder op efter baby :blink::blink:

 

og han er faktisk mega god til at rydde op:blink::mrgreen::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...