Adele Skrevet December 6, 2008 Rapporter Share Skrevet December 6, 2008 Jeg syntes det var lang tid siden jeg sidst har lagt billeder ind, så her er lidt billeder taget i dag. Stor er han ihvertfald blevet! Han er et halvt år d.18 dec. Her er de; - Det var vidst en smutter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 6, 2008 Rapporter Share Besvaret December 6, 2008 Hold da ferie ja, han er vokset! Det gå sq hurtigt med de små fyre! Men flot er han blevet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret December 6, 2008 Rapporter Share Besvaret December 6, 2008 Hvor er han smuk Elsker collies, har selv haft 2 for en del år siden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 6, 2008 Rapporter Share Besvaret December 6, 2008 Sød og smuk hund! Men jeg fik godt nok et chok da jeg så det sidste billede Vi må da ikke håbe at han udvikler sig i den retning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 6, 2008 Rapporter Share Besvaret December 6, 2008 åhh, smukke sherlock! jeg eeeelsker collies, de er endu bedre indvendigend de er udenpå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret December 6, 2008 Rapporter Share Besvaret December 6, 2008 Sherlock er godt nok rigtig smuk - sikke en pels ! Er han så et rigtigt energi-bundt af en collie at være ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret December 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Jeg er kun enig, han vokser enormt hurtigt! Selvom han nu stadig ikke er for stor til at sidde på skødet, mener han vidst. Deluxious- Som de fleste andre Collier er han ret blid i det og han hopper sjældent op af folk og sådan. Men han elsker alligevel at løbe. Han er ude at gå hver dag hvor han får lov at løbe frit, og du kan tro han får brændt noget krudt af. Sådan noget med at løbe og og ned af bakker. Så ja, han er ret livlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret December 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 åhh, smukke sherlock! jeg eeeelsker collies, de er endu bedre indvendigend de er udenpå Jeg er enig! Collier er så venlige og forstående... I må ikke sige de til nogen, men min far siger at han hader hunde, men elsker Collier Så de er vidst noget særligt. (Ikke for at starte en diskussion, jeg ved at mange andre hunde også er fantastiske. Det er bare en sjov tanke, synes jeg) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts