Hop til indhold

En Sherlock update!

Adele
 Share

Recommended Posts

Jeg syntes det var lang tid siden jeg sidst har lagt billeder ind, så her er lidt billeder taget i dag. Stor er han ihvertfald blevet! Han er et halvt år d.18 dec. Her er de;

Sherlock004.jpg

Sherlock003.jpg

Sherlock005.jpg

Sherlock006.jpg

Sherlock007.jpg

Sherlock008.jpg

- Det var vidst en smutter

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er kun enig, han vokser enormt hurtigt! Selvom han nu stadig ikke er for stor til at sidde på skødet, mener han vidst.

Deluxious- Som de fleste andre Collier er han ret blid i det og han hopper sjældent op af folk og sådan. Men han elsker alligevel at løbe. Han er ude at gå hver dag hvor han får lov at løbe frit, og du kan tro han får brændt noget krudt af. Sådan noget med at løbe og og ned af bakker. Så ja, han er ret livlig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

åhh, smukke sherlock! jeg eeeelsker collies, de er endu bedre indvendigend de er udenpå;-)

Jeg er enig! Collier er så venlige og forstående... I må ikke sige de til nogen, men min far siger at han hader hunde, men elsker Collier :-) Så de er vidst noget særligt.

(Ikke for at starte en diskussion, jeg ved at mange andre hunde også er fantastiske. Det er bare en sjov tanke, synes jeg) ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites