Hop til indhold

Maggie & Nura


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg synes jeg mangler lidt opdatering på Nura og mini-gravhunden Maggies hvalpeliv og - meget vigtigt - billeder af de små skønheder :mrgreen:

 

jaja, jeg ved godt det er aslans job at skrive sådan nogle indlæg - men jeg synes hun var for længe om det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Ej - hvor er I soede saadan at huske min lille hund... :)

 

Jamen, jamen.. Vi har ikke lige faaet taget nye billeder siden sne-billederne.. Men jeg skal nok komme med en opdateringstraad snart.... Promise..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor skønt at der er nogen der har lagt mærke til at vi ikke er der. Vi har jo flyttet en i en skøn ny lejlighed (Maggie er glad, for vinduerne går ned til gulvet så også hun kan se ud.) Eneste ulemte ved denne her lejlighed er at det er lidt umuligt at få internet lige med det samme, men problemet ER løst, og vi får internet i næste uge, og SÅ kommer der beretninger og billeder fra Maggies liv, jeg har nemlig savnet hundeforum!

 

Indtil da, nu hvor jeg er ved noget internet kan jeg fortælle at Maggie er blevet stor (hele 2,5 kg) fræk, smukkere dag for dag, verdens største kælepotte, og hun gør helt vildt hvis andre hunde tillader sig ikke at give hende deres fulde opmærksomhed.

 

Hele familien ELSKER hende, hun får lange ture uden snor her i vores nye område hvor der er fyldt med træer, balancebomme af væltede træer, og til foråret er Maggie meldt til både spor og gravtræning i gravhundeklubben.

 

Glæder mig til at få internet og komme tilbage på hundeforum.

 

Kh Anne og Maggie

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...