Hop til indhold

Kender i dette foder?


Buju
 Share

Recommended Posts

Nej ikke efter vi fik prisen at vide..

 

Jeg fik en prøvepose og Luna er ellevild med det. Det er katten også.

 

Men 625 kr for 5 kg, og Luna skal have næsten det samme som af andet tørfoder, så er det sgisme for dyrt.

 

Luna på 28 kg skal have ca 225 gram pr dag

 

:shock::shock: Nej så tror jeg heller ikke vi får erfaring med det... det havde jeg ikke lige tjekket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg talte med en sælger der påstod at hendes hund på 30 kg kun skulle have 125 g om dagen, men det passer vist ingen steder.

 

Har fået en prøvepakke hjem og Thailo er vild med det. Bad også om en varedeklaration men den information jeg har fået er nu sparsom. :???:

 

Tror nu jeg bestiller en sæk alligevel (nå, det hedder nu nok en pose) :shock: bare for at have et foder til aktivering.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg talte med en sælger der påstod at hendes hund på 30 kg kun skulle have 125 g om dagen, men det passer vist ingen steder.

 

Har fået en prøvepakke hjem og Thailo er vild med det. Bad også om en varedeklaration men den information jeg har fået er nu sparsom. :???:

 

Tror nu jeg bestiller en sæk alligevel (nå, det hedder nu nok en pose) :shock: bare for at have et foder til aktivering.

 

Hvor har i fået prøvepakker fra?

 

Så skulle Samson nok leve af ca 100 g om dagen - mon ikke han ville spise sig mæt i cigaretskodder, franske hotdog ender og lign. han kunne finde på gåturene:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg talte med en sælger der påstod at hendes hund på 30 kg kun skulle have 125 g om dagen, men det passer vist ingen steder.

 

Har fået en prøvepakke hjem og Thailo er vild med det. Bad også om en varedeklaration men den information jeg har fået er nu sparsom. :???:

 

Tror nu jeg bestiller en sæk alligevel (nå, det hedder nu nok en pose) :shock: bare for at have et foder til aktivering.

 

Nøh det passer vist ikke.. Jeg fik det at vide af den danske forhandler, det var også ham, der gav mig den lille prøvepose.

 

Jeg overvejer stærkt at købe deres godbidder

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøh det passer vist ikke.. Jeg fik det at vide af den danske forhandler, det var også ham, der gav mig den lille prøvepose.

 

Jeg overvejer stærkt at købe deres godbidder

 

Jeg har også lige bestilt godbidderne - men har desværre på fornemmelsen at jeg bliver en anelse skuffet over antallet selvom jeg godt kan se at posen kun vejer 85 gram.

 

Nå det er jo snart jul, jeg bilder bare mig selv og min pengepung ind at det er en julegave:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger deres godbidder - bestiller dem på zooplus.de.

 

De er super gode (syns hundene - jeg har ikke selv smagt dem). De er desuden rare at have i lommen da de ikke fedter eller er ulækre på anden måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor har i fået prøvepakker fra?

 

Så skulle Samson nok leve af ca 100 g om dagen - mon ikke han ville spise sig mæt i cigaretskodder, franske hotdog ender og lign. han kunne finde på gåturene:rolleyes:

 

Jeg ringede bare til firmaet og bad om noget info på skrift (synes ikke der er meget information på hjemmesiden) og så tilbød hun selv at sende et par prøveposer med. De er nu godt nok små men det smager godt, synes Thailo.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...