Buju Skrevet December 15, 2008 Rapporter Share Skrevet December 15, 2008 Er der nogen der har erfaring med dette foder, Ziwipeak: http://www.ziwipeak.com/nzl/home.shtml Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Nej ikke efter vi fik prisen at vide.. Jeg fik en prøvepose og Luna er ellevild med det. Det er katten også. Men 625 kr for 5 kg, og Luna skal have næsten det samme som af andet tørfoder, så er det sgisme for dyrt. Luna på 28 kg skal have ca 225 gram pr dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret December 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2008 Nej ikke efter vi fik prisen at vide.. Jeg fik en prøvepose og Luna er ellevild med det. Det er katten også. Men 625 kr for 5 kg, og Luna skal have næsten det samme som af andet tørfoder, så er det sgisme for dyrt. Luna på 28 kg skal have ca 225 gram pr dag :shock: Nej så tror jeg heller ikke vi får erfaring med det... det havde jeg ikke lige tjekket. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 16, 2008 Rapporter Share Besvaret December 16, 2008 :shock: Nej så tror jeg heller ikke vi får erfaring med det... det havde jeg ikke lige tjekket. Hehe.. Nej det er liiiige i overkanten:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret December 16, 2008 Rapporter Share Besvaret December 16, 2008 Jeg talte med en sælger der påstod at hendes hund på 30 kg kun skulle have 125 g om dagen, men det passer vist ingen steder. Har fået en prøvepakke hjem og Thailo er vild med det. Bad også om en varedeklaration men den information jeg har fået er nu sparsom. Tror nu jeg bestiller en sæk alligevel (nå, det hedder nu nok en pose) bare for at have et foder til aktivering. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret December 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2008 Jeg talte med en sælger der påstod at hendes hund på 30 kg kun skulle have 125 g om dagen, men det passer vist ingen steder. Har fået en prøvepakke hjem og Thailo er vild med det. Bad også om en varedeklaration men den information jeg har fået er nu sparsom. Tror nu jeg bestiller en sæk alligevel (nå, det hedder nu nok en pose) bare for at have et foder til aktivering. Hvor har i fået prøvepakker fra? Så skulle Samson nok leve af ca 100 g om dagen - mon ikke han ville spise sig mæt i cigaretskodder, franske hotdog ender og lign. han kunne finde på gåturene:rolleyes: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 16, 2008 Rapporter Share Besvaret December 16, 2008 Jeg talte med en sælger der påstod at hendes hund på 30 kg kun skulle have 125 g om dagen, men det passer vist ingen steder. Har fået en prøvepakke hjem og Thailo er vild med det. Bad også om en varedeklaration men den information jeg har fået er nu sparsom. Tror nu jeg bestiller en sæk alligevel (nå, det hedder nu nok en pose) bare for at have et foder til aktivering. Nøh det passer vist ikke.. Jeg fik det at vide af den danske forhandler, det var også ham, der gav mig den lille prøvepose. Jeg overvejer stærkt at købe deres godbidder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret December 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2008 Nøh det passer vist ikke.. Jeg fik det at vide af den danske forhandler, det var også ham, der gav mig den lille prøvepose. Jeg overvejer stærkt at købe deres godbidder Jeg har også lige bestilt godbidderne - men har desværre på fornemmelsen at jeg bliver en anelse skuffet over antallet selvom jeg godt kan se at posen kun vejer 85 gram. Nå det er jo snart jul, jeg bilder bare mig selv og min pengepung ind at det er en julegave:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Verawang Besvaret December 16, 2008 Rapporter Share Besvaret December 16, 2008 Jeg bruger deres godbidder - bestiller dem på zooplus.de. De er super gode (syns hundene - jeg har ikke selv smagt dem). De er desuden rare at have i lommen da de ikke fedter eller er ulækre på anden måde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret December 16, 2008 Rapporter Share Besvaret December 16, 2008 Hvor har i fået prøvepakker fra? Så skulle Samson nok leve af ca 100 g om dagen - mon ikke han ville spise sig mæt i cigaretskodder, franske hotdog ender og lign. han kunne finde på gåturene:rolleyes: Jeg ringede bare til firmaet og bad om noget info på skrift (synes ikke der er meget information på hjemmesiden) og så tilbød hun selv at sende et par prøveposer med. De er nu godt nok små men det smager godt, synes Thailo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 16, 2008 Rapporter Share Besvaret December 16, 2008 er der majs i det foder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret December 16, 2008 Rapporter Share Besvaret December 16, 2008 er der majs i det foder? Nej der er ingen kornprodukter i. Så vidt jeg forstår det er der kun: cikorie, fiskeolie, lechitin, tocoferoler og persille i alle varianter, samt en varierende proteinkilde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret December 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Jeg har allerede fået de godbider jeg bestilte i mandags - og skulle ellers lige hilse og sige, at de er bare populære:mrgreen: Nytårscd'en er sat på, men jeg har alligevel hundes fulde opmærksomhed:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Jeg har allerede fået de godbider jeg bestilte i mandags - og skulle ellers lige hilse og sige, at de er bare populære:mrgreen: Nytårscd'en er sat på, men jeg har alligevel hundes fulde opmærksomhed:blink: Hvor har du bestilt fra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret December 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Hvor har du bestilt fra? 4hotdogs.com - så vidt jeg husker bestilte jeg mandag morgen og de kom i formiddags. Så nu er der jo sørme guf til juledagene, havde ellers først regnet med at det kom i starten af næste uge hvor vi ikke er hjemme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 4hotdogs.com - så vidt jeg husker bestilte jeg mandag morgen og de kom i formiddags. Så nu er der jo sørme guf til juledagene, havde ellers først regnet med at det kom i starten af næste uge hvor vi ikke er hjemme. Det er jo perfekt:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 4hotdogs.com - så vidt jeg husker bestilte jeg mandag morgen og de kom i formiddags. Så nu er der jo sørme guf til juledagene, havde ellers først regnet med at det kom i starten af næste uge hvor vi ikke er hjemme. Ja, 4hotdogs plejer at levere rigtig hurtigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Hvordan ser godbidderne ud? Minder de om tørfodder? Og hvor store er de? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret December 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Hvordan ser godbidderne ud? Minder de om tørfodder? Og hvor store er de? Ikke rigtigt, de er flade og tørre og kan nemt brækkes i små Tyson stykker. Tror han vil synes om dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts