Hop til indhold

kennel igen


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

som nogle af jer ved så har jeg veret oppe og besøge en kennel great bel for af være presis nu kan jeg så se af artiklen om min kennel er blevet trygt og det står i gd klubbens blad som årets opdretter af harlekin.

så tenker jeg jo af det er på tide af få røven med mig og få lagt

belet in på en hvalp INDEN der er for mange der gør det samme.

eller er det slet ikke nødvendigt.????,

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

som nogle af jer ved så har jeg veret oppe og besøge en kennel great bel for af være presis nu kan jeg så se af artiklen om min kennel er blevet trygt og det står i gd klubbens blad som årets opdretter af harlekin.

så tenker jeg jo af det er på tide af få røven med mig og få lagt

belet in på en hvalp INDEN der er for mange der gør det samme.

eller er det slet ikke nødvendigt.????,

 

Jeg vil nok ringe til dem med det samme og reserver en hvalp. Især hvis du gerne vil have en tæve.

 

Du vil evt komme på en venteliste, men så er du skrevet op :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke første gang de bliver årets opdrætter, så jeg tror hverken at de bliver mere eller mindre efterspurgte af den grund.

Men vil man købe hos en velanskrevet kennel, er det altid godt at reservere på forhånd.

 

Du kunne jo også prøve at besøge andre kenneller. Der er flere gode opdrættere.

 

er der da nogle kenler som du ville fortreke frem for G bel

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 months later...
er der sket noget?(undskyld, bliver jo nysgerrig)

 

der er ikke sket noget men som du sikkert har se er denne tråd gammel

den er skrevet den gang jeg søgte viden om Grand danois som ny kommene GD ejer.

 

og grunden til jeg pluslig besvare tråde som nesten er et år gammel er ren

nostalgi:stupid:.

syns det er let sjov at svar på en sådan setning fordi det kon er noget

man ville kunne svare 100% på vis man kunne rejse frem i tiden og venne

tilbage igen.

 

jeg er bar let merklig.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
der er ikke sket noget men som du sikkert har se er denne tråd gammel

den er skrevet den gang jeg søgte viden om Grand danois som ny kommene GD ejer.

 

og grunden til jeg pluslig besvare tråde som nesten er et år gammel er ren

nostalgi:stupid:.

syns det er let sjov at svar på en sådan setning fordi det kon er noget

man ville kunne svare 100% på vis man kunne rejse frem i tiden og venne

tilbage igen.

 

jeg er bar let merklig.:-D

 

 

hehe...helt i orden...så godt den var gammel, men troede lige...pyha...:-D

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ville du have set et andet sted? Du har fået Tulle og som jeg har læst dine indlæg så er den opdrætter mere end almindeligt obs på at hundene har det bedst muligt, ellers ville de da ikke have opgivet et kuld på Tulle bare fordi du fik kolde fødder :5up: Du må meget undskylde, men jeg synes faktisk at du er blevet væsentligt bedre behandlet af den opdrætter end du kunne forvente (og måske i virkeligheden har fortjent, du er gået ind på nogle betingelser som du ikke opfyldte, hvilket har medført at opdrætter ikke har fået den fortjeneste de havde kalkuleret med ved aftalens indgåen) så jeg synes egentlig ikke at du har grund til at klage? I hvert fald ikke uden at skrive HVORFOR (for jeg tænker at det handler om forløbet, at det har været hårdt for dig mht. at Tulle skulle have det kuld osv.?) Som det står her, får du det til at lyde som om opdrætter er dårlig og det synes jeg faktisk ikke er helt fair ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ville du have set et andet sted? Du har fået Tulle og som jeg har læst dine indlæg så er den opdrætter mere end almindeligt obs på at hundene har det bedst muligt, ellers ville de da ikke have opgivet et kuld på Tulle bare fordi du fik kolde fødder :5up: Du må meget undskylde, men jeg synes faktisk at du er blevet væsentligt bedre behandlet af den opdrætter end du kunne forvente (og måske i virkeligheden har fortjent, du er gået ind på nogle betingelser som du ikke opfyldte, hvilket har medført at opdrætter ikke har fået den fortjeneste de havde kalkuleret med ved aftalens indgåen) så jeg synes egentlig ikke at du har grund til at klage? I hvert fald ikke uden at skrive HVORFOR (for jeg tænker at det handler om forløbet, at det har været hårdt for dig mht. at Tulle skulle have det kuld osv.?) Som det står her, får du det til at lyde som om opdrætter er dårlig og det synes jeg faktisk ikke er helt fair ;-)

 

som jeg skrev er det svar mest skrevet i ja noget.

 

det var nu hellerikke en kretik af kenlen men alsår vis jeg

havet holt mig til planen, ved ikke.

 

jeg har bare kvaret mig seriøst da jeg sage ja til den udstasjonering

jeg har da fået en super dejlig sød wuffer ingen tvivl om det

men måden det skete på var alsår så elendig at det nesten ikke kan blive værer.

 

jeg fik lov at købe tulle fordi avler syns det var søn for tulle når nu hun

var så glad for mig, eller havet Tulle blevet på kenlen, det kan ikke blive

mere uprofesjonelt, :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

som jeg skrev er det svar mest skrevet i ja noget.

 

det var nu hellerikke en kretik af kenlen men alsår vis jeg

havet holt mig til planen, ved ikke.

 

jeg har bare kvaret mig seriøst da jeg sage ja til den udstasjonering

jeg har da fået en super dejlig sød wuffer ingen tvivl om det

men måden det skete på var alsår så elendig at det nesten ikke kan blive værer.

 

jeg fik lov at købe tulle fordi avler syns det var søn for tulle når nu hun

var så glad for mig, eller havet Tulle blevet på kenlen, det kan ikke blive

mere uprofesjonelt, :damn:

 

Det med fed kan jeg bare overhovedet ikke få til at hænge sammen? Hvordan kan det blive uproffessionelt at opdrætter vælger at afstå fra at få et kuld på Tulle, som var betingelsen for udstationeringen, fordi du alligevel ikke kan overskue at hun skal gå en fødsel igennem og være væk i 8 uger?? De har da oprigtigt været interesseret i at Tulle var et sted som hun var glad for at være, de kunne da så nemt som ingenting have sagt tuff luck og taget hende tilbage fordi du ikke kan holde den aftale du har indgået :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig lyder det altså også som om kennelen satte Tulles ve og vel over deres egne lyst til hvalpe? Synes du det er uproffesionelt at ville se sin hund glad, eller hvad er det jeg ikke forstår?

 

Er det mig du ikke forstår? Jeg synes jo netop vi skriver det samme - jeg har nemlig også forstået det sådan at de har prioriteret Tulles helbred osv fremfor at skulle have hvalpe efter hende. Og de har solgt hende til great dane fordi hun var glad for ham. Ellers skulle hun have været tilbage ved dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det mig du ikke forstår? Jeg synes jo netop vi skriver det samme - jeg har nemlig også forstået det sådan at de har prioriteret Tulles helbred osv fremfor at skulle have hvalpe efter hende. Og de har solgt hende til great dane fordi hun var glad for ham. Ellers skulle hun have været tilbage ved dem...

sorry, quotede dig bare for at vise at jeg mener det samme :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...