Hop til indhold

naturmiddel mod uro og utryghed.


Gryn
 Share

Recommended Posts

hmm, serene um er vitaminer, antioxidanter ovs, indeholder bla trypthofan som skulle virke beroligende..

 

Det andet er et eller andet mælkehalløj, så vidt jeg kan læse mig til, men kan heller ikke finde ud af hvordan det virker..

 

Serene-um går så vidt jeg ved ind og hæmmer reoptagelsen af dopamin. Dvs dopamin virker i længere tid, og virker derved beroligende på hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger baldrian med god succes herhjemme. Vi bruger Rolin*at, som indeholder humle og baldrian. Oscar er i hvert fald ikke så påvirket af skyderiet som ellers, så det er positivt. Vi smutter så til vesterhavet i morgen, væk fra den værste larm. Og har stesolid med til begge hunde hvis nu...

 

Har vi prøvet at give Groa, men desværre kunne hendes sarte mave ikke tåle dem.

 

PT er det af gode grunde Jan der går med grosen, han siger hun ikke reagerer så kraftigt på lyde som hun plejer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Serene-um går så vidt jeg ved ind og hæmmer reoptagelsen af dopamin. Dvs dopamin virker i længere tid, og virker derved beroligende på hunden.

 

Ok,det lyder sandsynligt i og med at tryptofan er et anti-stresshormon eller noget i den stil:)

 

Men mon det s vil være en fordel atøge indholdet af dopamin i hjernen inden hunden får midlet, feks gennem klikkertræning, så den er ekstra glad:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger baldrian med god succes herhjemme. Vi bruger Rolin*at, som indeholder humle og baldrian. Oscar er i hvert fald ikke så påvirket af skyderiet som ellers, så det er positivt. Vi smutter så til vesterhavet i morgen, væk fra den værste larm. Og har stesolid med til begge hunde hvis nu...

 

Jeg har lige købt noget lignende med baldrian og humle. Den er stærkere end den baldrian vi plejer, så det er jeg lidt spændt på:-D

 

Dejligt detvirker for oscar:5up:

 

ps, skal vi snart ud at gå tur eller hvad, din lille hund er jo blevet kæmpe:shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

hvor går jeg hen og køber noget?

 

indtil videre har han ikke reageret på de brag der er. men tænker bare at det ville være rart at give ham noget hvis de generer nytårsaften. men jeg bor self også vest på så der har nok været 5 enkelte brag indtil nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor går jeg hen og køber noget?

 

indtil videre har han ikke reageret på de brag der er. men tænker bare at det ville være rart at give ham noget hvis de generer nytårsaften. men jeg bor self også vest på så der har nok været 5 enkelte brag indtil nu.

 

Zylkene kan du købe hos dyrlægen, Baldrian kan bl.a. fås i Matas. Man skal begynde at give nogle dage før.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

snakkede med min mor igår...

 

hun sagde at hun da bare ville give noget af en køresyge pille, eller lidt af en inslumringspille til mennesker...

 

men nu er hun jo heller ikke specielt vild med hunde... hvad siger i til det råd?

Link til indlæg
Del på andre sites

snakkede med min mor igår...

 

hun sagde at hun da bare ville give noget af en køresyge pille, eller lidt af en inslumringspille til mennesker...

 

men nu er hun jo heller ikke specielt vild med hunde... hvad siger i til det råd?

 

Nej, det ville jeg aldrig gøre. Der findes en pille som bruges til mennesker med angst, det brugte vi til Groa sidste år. Kan ikke huske hvad midlet hedder, men vi fik det ved en dyrlæge, det starter med M.

hvor i landet bor du?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...