Hop til indhold

Hvilke hvalpe er sødest at se på.


Ascha
 Share

Recommended Posts

de sidste 3 er af Caisar :lun:

 

Hvis I ikke kan finde caiser i aften, er det bare mig der har låååååååååååånt den dejlige vovse (nørj hvor jeg elsker de to sidste billeder, skønne ører) :lun::lun::lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja jeg synes jo løwchen :oops: Mææærkeligt, når man går og venter på sin løwchen valp, hva? ;-) Ellers vil jeg istemme er schæfer hvalpe er super skønne. Og er nu også lift forelsket i Aslan med de store fusser :oops:

 

Her er lige et lille billede af Milo (har også postet det i et andet indlæg, men mon ikke det går :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Stinnemus

Åhh der er jo rigtig mange at vælge imellem... schæfere og alle spidshunde er selvskrevet som supernuserhjerteknusere :blink:

 

En lillebitte pudelhvalp er da heller ikke til at stå for (tænker tilbage på lille Jason med de små sorte krøller og det sølvfarvede hoved ;-) i guder hvor var han kær!)

 

doberman (som sikkert bliver min hund nr to) har til gengæld - undskyld mig - GODT nok ikke særlig kønne hvalpe :lol:

 

Jeg så en lille chi-hvalp i store ring i Varde - hold da op hvor er den da også kær og nuser som den kom trissende afsted der lillebitte - at trisse ringen rundt var jo som at være ed i et marathon for den :lol:

 

 

(lige lidt babybilleder af jason - på det første er han 9,5 uger og de to sidste er han lige kommet hjem til mig, så han er en ca. 12 uger)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

alle hvalpe er søde det kan ikke være anderledes deres motorik funker ikke de er kærer dejlige og nuttede. der hvor vi oplever problemet er at så længe de er små vil alle hen og nusse og klappe men når de så bliver store som vores for vi ofte at høre at han ser farlig ud gu er han ej farlig han er bare stor det kan vi og slet ikke min hund forstå for de ville jo gerne snakke da han var lille og han ved ikke at han er blevet stor derfor opfordre jeg alle at hvis de ikke vil snakke med hunden når den bliver stor så skal de sk.... heller ikke gøre det når den er lille og sød

jeg havde desvære ikke et billed hvor han er lille bitte der havde vi ikke noget kamara

Link til indlæg
Del på andre sites

De store racer har den ekstra charme at de som hvalpe har kæmpepoter. det kan jeg ikke stå for. Min newfoundlandshund var "lige til at spise" som hvalp :D

 

Men den dejligste hvalp jeg har set på billede må være denne pomeranian. Jeg har tyvstjålet billedet fra http://www.pompom.dk s hjemmeside, men jeg tror jeg er tilgivet når jeg skriver hans link her:)

2199_pomeranian_1.jpg

 

fuldstændig enig!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Pipsok

Jeps jeg æææælsker også de store racer. Hvalpe er nu i det hele tage bare ikke til at stå for. Uanset race. I skal da heller ikke snydes for et hvalpe billed af min dejlige GD, som nu ikke er så lille mere..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg troede denne diskussion var afgjort for længst :hmm: Schæfervapper er bare sødest :!: - se bare disse :lun:

 

Jeg tror ærligt talt ikke, at jeg nogensinde har set noget mere yndigt :lun: :lun:

 

Jeg er næsten enig, schæferhvalpe er skønne, men pudelhvalpe er skønnest.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst daytime

Er da nødt til at reklamere for terrier hvalpe :mrgreen: Særlig min lille store airedale har personality ;-) Men alle hvalpe er dejlige, gerne store hunderacer, for jeg er så bange for at gøre de små pus fortræd, de virker skrøbelige (ved godt det er pjat... men følelser er følelser) :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
A9: Vi er fuldstændig enige... schæferhvalpe er og bliver de sødeste :lun:

 

De tre øverste er Kimba, og de to nederste Caisar

 

Uuhh ham Caisar er altså bare lækker ( nå, det har jeg vist sagt før :rolleyes:) :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuhh ham Caisar er altså bare lækker ( nå, det har jeg vist sagt før :rolleyes:) :lun:

 

Jeg synes, at Kimba er mindst lige så sød... nåååh, lille hvalp, skal du hjem og bo hos mig? :lun:

 

Eller må jeg give Vivi ret - den pomeranierhvalp er da bare noget af det mest nuser! Men ja, alle hvalpe er søde. Der bor to papillon-hvalpe i nærheden af mig, og jeg må beherske mig meget for ikke at tage dem i lommen og løbe min vej med dem! ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes, at Kimba er mindst lige så sød... nåååh, lille hvalp, skal du hjem og bo hos mig? :lun:

 

Eller må jeg give Vivi ret - den pomeranierhvalp er da bare noget af det mest nuser! Men ja, alle hvalpe er søde. Der bor to papillon-hvalpe i nærheden af mig, og jeg må beherske mig meget for ikke at tage dem i lommen og løbe min vej med dem! ;-)

 

Ja sød af udseende - og når hun sover... ellers så er hun en rigtig terrorist... :mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...