Hop til indhold

vi begik en fejl. :( laaaangt.


Gryn
 Share

Recommended Posts

Vi synes det gik så godt med Groa og fyrværkeriet, så vi valgte at tage i byen Nytårsaften, Groa var naturligvis med.

Hun havde fået Zyléne i en uge, og det funkede fint. Dog valgte vi at give hende en ½ Meprobomat kl 16 og en 1/4 kl. 22:30.

Da vi skulle ud af døren var der nogen der fyrede en masse heksehyl af, grosen rystede som et espeløv. Hun glemte dog alt da hun så Jans bror var i bilen, hun elsker ham.

Da vi ankom var familens Schæfer ikke faldet til ro endnu ( hun havde fået piller), hun var urolig og det smittede af på Groa. Groa kørte helt op, men faldt til ro da vi spiste. Lige så snart vi rejste os begyndte hun at stresse igen. Senere faldt hun til ro, og til midnat tog hun det egentlig pænt, jeg sad sammen med hende.

Her til formiddag da vi stod op stressede hun igen, tror hun var overtræt, men kunne ikke finde ro. Lige så snart vi kom hjem lagde hun sig under sengen og sov.

Vi ser det som en fejl vi tog hende med i byen. Næste år bliver vi hjemme, tror det er bedre for hende selv om det brager mere her inde, og at der evt. er fest i opgangen. Måske tager vi væk og i et sommerhus hvor der kun er os, vil så leje os ind nogle dage før.

Jeg er ked af det gik sådan, troede bare at hun kunne håndtere det.

De næste dage bliver rolige med massser af hjernegymnastik og T-Touch.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det synes jeg ikke i skal bebrejde jer selv, i kan jo ikke vide om hun kan før i prøver;-)

 

Nemlig :5up:

 

Det er rigtig nok, men synes det træls. heldigvis ser det ikke ud til der er sket den store skade. Vi er glade fo vi gav hende de piller, tror de redede hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det er rigtig nok, men synes det træls. heldigvis ser det ikke ud til der er sket den store skade. Vi er glade fo vi gav hende de piller, tror de redede hende.

Ja, det var godt i gav hende de piller, Gryn vi laver alle den slags, ellers lærer vi jo ikke :-D

 

Susis første nytår fejrede vi hos mine svigerforældre, siden har vi altid været hjemme, det er bedst for mine hunde.

 

Det med sommerhus synes jeg er en god ide, men pas på det ikke er et hvor alle naboerne er turister der skyder en masse af:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det var godt i gav hende de piller, Gryn vi laver alle den slags, ellers lærer vi jo ikke :-D

 

Susis første nytår fejrede vi hos mine svigerforældre, siden har vi altid været hjemme, det er bedst for mine hunde.

 

Det med sommerhus synes jeg er en god ide, men pas på det ikke er et hvor alle naboerne er turister der skyder en masse af:shock:

 

Vi overvejer et par steder hvor der ikke er ret mange sommerhuse, og slet ikke de der luksus-nogen som tyskerne lejer.

 

Øv hvor er det træls for jer. Problemet med hunde er at man altid er nødt til at prøve sig frem fordi de ikke kan sige hvad der er bedst for dem :-)

Ja, det er lidt en problem de ikke kan sige hvad de gerne vil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det var godt i gav hende de piller, Gryn vi laver alle den slags, ellers lærer vi jo ikke :-D

 

Susis første nytår fejrede vi hos mine svigerforældre, siden har vi altid været hjemme, det er bedst for mine hunde.

 

Det med sommerhus synes jeg er en god ide, men pas på det ikke er et hvor alle naboerne er turister der skyder en masse af:shock:

 

Hvis Gryn og Jan vil køre efter det, så må man ikke skyde nytårs krudt af i Vedersø, da alle sommerhusene der er med stråtag. Det ligger ved vesterhavet ca. 35 km vest for Holstebro.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Gryn og Jan vil køre efter det, så må man ikke skyde nytårs krudt af i Vedersø, da alle sommerhusene der er med stråtag. Det ligger ved vesterhavet ca. 35 km vest for Holstebro.

 

Tak for den oplysning, det er skrevet bag øret. Vi vil gerne køre langt for at få fred.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...