Hop til indhold

Mikkel


Gæst Mille hunden
 Share

Recommended Posts

Gæst Mille hunden

Da vi nu har besluttet os for at beholde Mikkel (den sidste hvalp fra kuldet), syns jeg da lige i skal se lidt billeder af ham :)

 

Det skal lige siges at i dette tilfælde falder æblet meget langt fra stammen. Mille er (syns vi) meget klog og meget lærenem, men Mikkel derimod er dum som en dør :lol:. Ej ikke ment på nogen ond måde, han er bare ikke helt så klog som sin mor og far og søskende.

 

MikkelStolkomm.jpg-for-web-normal.jpg

Mikkel ca. 6 uger.

 

Mikkel2komm.jpg-for-web-normal.jpg

Mikkel ca. 7 uger.

 

Mikkel%2015uger_komm.jpg-for-web-normal.jpg

Og Mikkel som han ser ud i dag :).

 

Til sammenligning får i også lige et par billeder af Mille :) hehe

 

mille%20004kom.jpg-for-web-normal.jpgM_snekom.jpg-for-web-small.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op hvor er han skøn, ham Mikkel, og det er moderen nu også..

 

Nu spørger jeg nok lidt dumt, men er ikke så meget inde i racerne endnu, hvilken type terri er de??? :oops:

 

:vinken: Tilde´s mor, som imorgen skal op og besøge Tilde, som nu er 6 uger gammel... GLÆDER MIG!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mille hunden

Ja han er nu kær nok...

 

Han er en cairn terrier. Han er født 14. september så han er lige knap 4 mdr. :).

 

Selvom han ikke er så klog så er han jo super dejlig og vi holder meget af ham, men han gør rigtig rigtig meget... Når han keder sig og gerne vil have lidt opmærksomhed så gør han helt vildt meget og helt vildt højt. Så hvis der er nogen der har nogle gode råd så sig endelig til :).

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har lige set at I bor i Horsens :-D det gør vi jo også, hvis I vil lege en dag... Vi kender 3 cairner her i byen, men tror aldrig vi er stødt på jer...

 

Hver morgen hilser vi på Liva og ca en gang om ugen møder vi Figo og hans bror som jeg altid glemmer hvad hedder :oops: de to sidste ved jeg udstiller og avler....

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vi nu har besluttet os for at beholde Mikkel (den sidste hvalp fra kuldet), syns jeg da lige i skal se lidt billeder af ham :)

 

Det skal lige siges at i dette tilfælde falder æblet meget langt fra stammen. Mille er (syns vi) meget klog og meget lærenem, men Mikkel derimod er dum som en dør :lol:. Ej ikke ment på nogen ond måde, han er bare ikke helt så klog som sin mor og far og søskende.

 

MikkelStolkomm.jpg-for-web-normal.jpg

Mikkel ca. 6 uger.

 

Mikkel2komm.jpg-for-web-normal.jpg

Mikkel ca. 7 uger.

 

Mikkel%2015uger_komm.jpg-for-web-normal.jpg

Og Mikkel som han ser ud i dag :).

 

Til sammenligning får i også lige et par billeder af Mille :) hehe

 

mille%20004kom.jpg-for-web-normal.jpgM_snekom.jpg-for-web-small.jpg

 

Dum som en dør! måske :-) men er du vimmer, hvor ser han skøn ud:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mille hunden
jeg har lige set at I bor i Horsens :-D det gør vi jo også, hvis I vil lege en dag... Vi kender 3 cairner her i byen, men tror aldrig vi er stødt på jer...

 

Hver morgen hilser vi på Liva og ca en gang om ugen møder vi Figo og hans bror som jeg altid glemmer hvad hedder :oops: de to sidste ved jeg udstiller og avler....

 

 

Figos bror hedder Deco :). Det er Figo der er far til Mikkel. Ej hvor sjovt.. Jeg syns da helt bestemt vi skal finde en play date en dag :).

Link til indlæg
Del på andre sites

Figos bror hedder Deco :). Det er Figo der er far til Mikkel. Ej hvor sjovt.. Jeg syns da helt bestemt vi skal finde en play date en dag :).

 

nej hvor morsomt... Det pinlige ved at jeg bliver ved med at glemme hvad Deco hedder er, at det jo faktisk er ham Karla leger med... Den slags er Figo jo højt hævet over :mrgreen: han går bare rundt og er ærværdig og tisser og skraber og den slags...

 

Vi vil meget gerne mødes, Karla er godt nok 7 mdr nu og jo lidt af en urolig unghund af og til, men hun er ret god til at være rolig omkring hendes små gå-tur kammerater - vi går relativt ofte tur med en yorkshireterrier :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor ham Mikkel er kær, han ser SÅ fræk ud og minder mig om da vores Zoffi var 4 mdr. - pyyyyyhha jeg synes det var en hård omgang at få en cairn hvalp med fut i - nu er hun 4 år og alletiders hund, stadig fuld af krudt, vigør og humor, men af og til også noget af en prøvelse; man er vel en stædig terrier!!!!:ivrig:

Hilsen

Lissi

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...