Hop til indhold

Rigtig mange billeder af Indy


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

jeg har nogle "midt-imellem-billeder" hvor hun bare er grim :lol: men desværre ikke på computeren!! Hun ligner en blanding af whippet og irsk ulvehund, med b¢lget pels og det hele :lol:

 

Ha ha, ja de kan se temmelig sjove ud :lol:

 

Jeg har et billede af Futte fra hans unge dage efter et bad, hvor han styrter rundt for at lufttørre og han ligner nærmest et rumvæsen :lol:

Desværre har jeg det kun på papir :cry: men måske min far kan scanne det ind for mig, så smider jeg det lige herind :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo da :mrgreen: ...men Lexi har kun været i mit liv i lidt under 4 år, så der er ingen hvalpebilleder (Martin har heller ingen, hun var halvandet da han fik hende).:blink:

 

Pyt med det, voksen-billeder er også hjertens velkomne:mrgreen:

Og jeg har jo allerede lagt mærke til, at der er nogle gode imellem

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal straks lave en tråd med hende også :blink: Det f¢les rigtig sk¢nt at i kan lide mine piger :hjerte:

 

Indy bliver 6 til marts, men er meget "den lille" stadigvæk. Lexi er 10, og Akita er 11.

 

Taaaak! Den vil jeg glæde mig til at se når jeg kommer hjem fra tur. :-D

 

Hvor er det sødt at Indy som jo ellers er en voksen dame er "hvalpen" hjemme hos jer. :mrgreen: Og hvor holder de sig bare godt alle tre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Pyt med det, voksen-billeder er også hjertens velkomne:mrgreen:

Og jeg har jo allerede lagt mærke til, at der er nogle gode imellem

Jeg skal nok finde nogle fine nogen :blink: ...jeg er fakisk ved at uploade nogle flere til photobucket, fra da hun lige var flyttet til DK.... fandt dem på computeren.

 

Taaaak! Den vil jeg glæde mig til at se når jeg kommer hjem fra tur. :-D

 

Hvor er det sødt at Indy som jo ellers er en voksen dame er "hvalpen" hjemme hos jer. :mrgreen: Og hvor holder de sig bare godt alle tre!

Takker, det synes jeg også selv... Akita klarer snildt 2 timers l¢ben uden snor, og hun strejfer altså gerne noget omkring på sådan en tur... hun er bare så "slick", og blender lige ind i undergrunden :lol:

Lexi er begyndt at blive lidt ældre, hun bliver nogle gange lidt stivbenet, men vil stadig gerne lege og med på de lange ture.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal nok finde nogle fine nogen :blink: ...jeg er fakisk ved at uploade nogle flere til photobucket, fra da hun lige var flyttet til DK.... fandt dem på computeren.

 

 

Jubii - jeg synes simpelthen bare hun ser så dejlig ud. Men jeg har selvfølgelig også en lille svaghed for hvide hunde med masser af pels:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal nok finde nogle fine nogen :blink: ...jeg er fakisk ved at uploade nogle flere til photobucket, fra da hun lige var flyttet til DK.... fandt dem på computeren.

 

 

Takker, det synes jeg også selv... Akita klarer snildt 2 timers l¢ben uden snor, og hun strejfer altså gerne noget omkring på sådan en tur... hun er bare så "slick", og blender lige ind i undergrunden :lol:

Lexi er begyndt at blive lidt ældre, hun bliver nogle gange lidt stivbenet, men vil stadig gerne lege og med på de lange ture.

 

De er simpelthen for seje de to damer. :5up: Indy har virkelig noget at leve op til. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...