PinPoynter Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Nollike, dette er til ære for dig Men andre er selvf¢lgelig også velkomne til at kommentere. Glad nu? :blink: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Tusind tak :kys: Ja jeg er MEGET glad nu!!! :banan: Hun er altså bare for skøn!!! Det er sjovt at se så meget de forandrer sig fra hvalp/unghund til den voksne hund ik'? Både i farve, pelslængde osv. Det er en helt anden hund man ender op med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Æææææv og så må jeg ikke engang give dig karma for den :megaked: Jeg vender tilbage med karma senere :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 jeg har nogle "midt-imellem-billeder" hvor hun bare er så grim men desværre ikke på computeren!! Hun ligner en blanding af whippet og irsk ulvehund, med b¢lget pels og det hele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Æææææv og så må jeg ikke engang give dig karma for den :megaked:Jeg vender tilbage med karma senere :blink: no worries, jeg gjorde det jo ikke for at få karma Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 no worries, jeg gjorde det jo ikke for at få karma I know, du blev vel nærmest presset til det Men du har fortjent det :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 jeg har nogle "midt-imellem-billeder" hvor hun bare er så grim men desværre ikke på computeren!! Hun ligner en blanding af whippet og irsk ulvehund, med b¢lget pels og det hele Ha ha, ja de kan se temmelig sjove ud Jeg har et billede af Futte fra hans unge dage efter et bad, hvor han styrter rundt for at lufttørre og han ligner nærmest et rumvæsen Desværre har jeg det kun på papir men måske min far kan scanne det ind for mig, så smider jeg det lige herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Hun er utrolig smuk af en tæve at være Mange af dem kan godt være lidt splejsede i det og uden ret meget pels, men Indy har bare det hele :5up: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Åh, hvor er hun flot!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 der er så mange gode billeder.... nummer 2 billed er jeg vild med, bileldet hvor hun ligger på sofaen med den hvid hund.. martin i sengen og og hun er bedårende som lille........... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Ikke fordi Indy ikke er en flot hund - men kan vi ikke også få en tråd med Lexus:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Ikke fordi Indy ikke er en flot hund - men kan vi ikke også få en tråd med Lexus:mrgreen: Jo da ...men Lexi har kun været i mit liv i lidt under 4 år, så der er ingen hvalpebilleder (Martin har heller ingen, hun var halvandet da han fik hende).:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Jo da ...men Lexi har kun været i mit liv i lidt under 4 år, så der er ingen hvalpebilleder (Martin har heller ingen, hun var halvandet da han fik hende).:blink: Hov! Så vil vi altså også meget gerne have en tråd med Akita. Hvor gamle er de tre damer forresten? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Hov! Så vil vi altså også meget gerne have en tråd med Akita. Hvor gamle er de tre damer forresten? Skal straks lave en tråd med hende også :blink: Det f¢les rigtig sk¢nt at i kan lide mine piger :hjerte: Indy bliver 6 til marts, men er meget "den lille" stadigvæk. Lexi er 10, og Akita er 11. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Jo da ...men Lexi har kun været i mit liv i lidt under 4 år, så der er ingen hvalpebilleder (Martin har heller ingen, hun var halvandet da han fik hende).:blink: Pyt med det, voksen-billeder er også hjertens velkomne:mrgreen: Og jeg har jo allerede lagt mærke til, at der er nogle gode imellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Skal straks lave en tråd med hende også :blink: Det f¢les rigtig sk¢nt at i kan lide mine piger :hjerte: Indy bliver 6 til marts, men er meget "den lille" stadigvæk. Lexi er 10, og Akita er 11. Taaaak! Den vil jeg glæde mig til at se når jeg kommer hjem fra tur. Hvor er det sødt at Indy som jo ellers er en voksen dame er "hvalpen" hjemme hos jer. Og hvor holder de sig bare godt alle tre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Pyt med det, voksen-billeder er også hjertens velkomne:mrgreen:Og jeg har jo allerede lagt mærke til, at der er nogle gode imellem Jeg skal nok finde nogle fine nogen :blink: ...jeg er fakisk ved at uploade nogle flere til photobucket, fra da hun lige var flyttet til DK.... fandt dem på computeren. Taaaak! Den vil jeg glæde mig til at se når jeg kommer hjem fra tur. Hvor er det sødt at Indy som jo ellers er en voksen dame er "hvalpen" hjemme hos jer. Og hvor holder de sig bare godt alle tre! Takker, det synes jeg også selv... Akita klarer snildt 2 timers l¢ben uden snor, og hun strejfer altså gerne noget omkring på sådan en tur... hun er bare så "slick", og blender lige ind i undergrunden Lexi er begyndt at blive lidt ældre, hun bliver nogle gange lidt stivbenet, men vil stadig gerne lege og med på de lange ture. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Jeg skal nok finde nogle fine nogen :blink: ...jeg er fakisk ved at uploade nogle flere til photobucket, fra da hun lige var flyttet til DK.... fandt dem på computeren. Jubii - jeg synes simpelthen bare hun ser så dejlig ud. Men jeg har selvfølgelig også en lille svaghed for hvide hunde med masser af pels:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 aiiiiiiii - skønne billeder:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Åhh mit hjerte smelter, hun er virkeligt smuk Og så er jeg vild med alle hund/kat billederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Indy er simpel hen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Dejlige billeder. Flot hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Jeg skal nok finde nogle fine nogen :blink: ...jeg er fakisk ved at uploade nogle flere til photobucket, fra da hun lige var flyttet til DK.... fandt dem på computeren. Takker, det synes jeg også selv... Akita klarer snildt 2 timers l¢ben uden snor, og hun strejfer altså gerne noget omkring på sådan en tur... hun er bare så "slick", og blender lige ind i undergrunden Lexi er begyndt at blive lidt ældre, hun bliver nogle gange lidt stivbenet, men vil stadig gerne lege og med på de lange ture. De er simpelthen for seje de to damer. :5up: Indy har virkelig noget at leve op til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 :hjerte: Smukke "lillesøster" Jeg har faktisk også et par billeder til denne tråd [ATTACH]5309[/ATTACH] [ATTACH]5310[/ATTACH] 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts