PinPoynter Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 fra england, da de boede på FOAL Fra da hun flyttede til DK hendes allerf¢rste gåtur med Akita (som boede ved min mor i en indk¢ringsperiode på 5 dage) INGEN KOMMENTARER OM MARTINS FRISURE TAK (det er skræmmende nok for mig at skulle se på billederne igen ) Dagen hvor vi gik med alle 3, og Akita kom med hjem bagefter. F¢rste gang nogensinde jeg gik med alle mine 3 hunde det gik jo meget godt! :blink: (tyk martin) Det må vist være det for nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Tusind tak, hun er altså en fin hund. Kan ikke lige overskue at kommentere på de enkelte billeder, men der er godt nok nogle fantastiske imellem. Edit: tror faktisk jeg er mest vild med hendes rullen i sandet samt hendes lidt underlige måde at mase sit hoved ned i sneen på mens røven stikker lige op i luften:mrgreen: ...eller billede 8 & 10 hvor hun ligger og smiler/sover med sit legetøj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 du vælter jo rundt i fede billeder, som viser sunde, glade og tilfredse hunde, som i den grad kommer til udtryk på billederne:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Dejlige billeder! Det der hvor de går alle tre lige ved siden af hinanden; awwwwwwwww! Og hvor er hun sød når hun kører hovedet rundt i sneen med rumpen i vejret! Og og og... på alle de andre billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 er vild med det billed i starten hvor hun ligger og smiler på græsset er hjemme med en syg dreng i dag så han kiggede lige med, han talte billederne efter sit helt eget talsystem Men han syntes det var en sød hund :5up: (han er 3 år) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Det er nogle dejlige billeder af dine hunde Må man spørger om hvorfor flyttede du til england Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Sikke dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Tusind tak allesammen Må man spørger om hvorfor flyttede du til england Martin havde svært ved at falde til, og jeg var ikke ret god til at hjælpe ham med dansk osv .... så han begyndte at s¢ge jobs i UK, og fik et af de f¢rste han s¢gte. Kort tid inden flytningen var han faktisk begyndt at f¢le sig hjemme, men nu var alt jo planlagt, og jeg trængte også til forandring... derfor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Årh hvor er hun da bare lækker hende Lexi :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Hun er bare en smuk hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Uhh, jeg er altså også vild med billedet hvor de går sammen alle tre og så det lige neden under hvor hun ligger "kært" Og så er jeg stadig vild med det billede af Martin og hende som er i sort/hvid og med nogle enkelte farver, det er simpelthen så godt lavet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts