Hop til indhold

Der er noget galt med lexus.. NOOOT!!!:D:D:D


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke lige hvad der er sket med lexus, måske han er kommet i schæfer-alderen.. .Er der noget der hedder det??:lol::lol::lol:

Han er nu kommet 100% på samtlige indkald de sidste par uger, og han slipper også på første slip-komando UDEN betænkningstid :klap::klap2::klap::klap2:

Nu mangler vi så bare hans trækkeri når vi går med andre hunde. Men det er sq svært synes jeg...Oh well:mrgreen: Det er også derfor jeg har valgt en stædig/egenrådig race UDFORDRINGEN ved at tage "kampen":klap: Når det så endelig lykkes og det sidder i ham så er følelsen af succes ubeskrivelig:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke lige hvad der er sket med lexus, måske han er kommet i schæfer-alderen.. .Er der noget der hedder det??:lol::lol::lol:

Han er nu kommet 100% på samtlige indkald de sidste par uger, og han slipper også på første slip-komando UDEN betænkningstid :klap::klap2::klap::klap2:

Nu mangler vi så bare hans trækkeri når vi går med andre hunde. Men det er sq svært synes jeg...Oh well:mrgreen: Det er også derfor jeg har valgt en stædig/egenrådig race UDFORDRINGEN ved at tage "kampen":klap: Når det så endelig lykkes og det sidder i ham så er følelsen af succes ubeskrivelig:-D

 

Du er såmænd bare løbet ind i en af sidegevinsterne ved at træne i en schæferhundeklub, den positive påvirkning fra de øvrige hunde i Kredsen :blink: :mrgreen:

 

Det næste bliver, at han får stritører :cool: :blink::mrgreen:

 

:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fars dejlige dreng:lun:

 

Jo der er da, Lexus bliver perfekt:rolleyes::mrgreen:.............Måske :lol::lol:

 

Du husker lige at opdatere, når det er opnået :mrgreen:

 

Og så skal det lige bevises over endnu en HF-tur - kan stadig huske de beklagelser du ytrede i en tråd, efter en sådan tur :engel:

 

Sorry Rikke:kys: :lol::lol:

 

Du er tilgivet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du husker lige at opdatere, når det er opnået :mrgreen:

 

Og så skal det lige bevises over endnu en HF-tur - kan stadig huske de beklagelser du ytrede i en tråd, efter en sådan tur :engel:

Bare iorden.. øhhh IREEEEENE!! hvad koster et par tusind timer hos dig.. ka' jeg få mængde rabat:lol::lol::lol::lol:

 

 

 

Du er tilgivet :blink:

Åh pyha det var godt Tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er såmænd bare løbet ind i en af sidegevinsterne ved at træne i en schæferhundeklub, den positive påvirkning fra de øvrige hunde i Kredsen :blink: :mrgreen:

 

Det næste bliver, at han får stritører :cool: :blink::mrgreen:

 

:engel:

:lol::lol:

 

Lexus med stritøre ej vel!!?:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

dyyygtig lexus, og når du har lært ham at gå pænt sammen med andre, giver du opskriften videre til cujo :engel::engel:

 

:5up: super hunden..

Jah, haner lidt en haj den kære bette-mand:mrgreen::blink:

Jeg har ledt og ledt efter opskriften. Men jeg er lidt bange for at det kun kan trænes sammen med andre hunde, såå jeg tror jag skal ud og have fat i nogle af hunde vennerne og høre om det er noget de vil bruge noget tid på sammen med os;-)

(pst, vi ses til påske hvis du tør sætter 2 hanhunde sammen i teenager alderen :shock: )

DET tør jeg:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Schæfer-alderen, det lyder bare godt. :5up:

 

Udover evt begyndende stritører så bør du også holde øje med om han er begyndt at blive sort visse steder og om han ligesom er blevet lidt mere langhalet. :mrgreen:

:hmm: Han bliver engang i mellem periodisk sort/går når vi har været på tur med dumle eller tacco:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol:

 

Lexus med stritøre ej vel!!?:shock:

 

Absolut ikke, men jeg synes da at de er ved at begynde at lette lidt fra kinderne, at dømme ud fra din avatar. Hvis jeg var dig ville jeg fluks melde mig ind i spanielklubben indtil de er faldet på plads igen.

 

Lexus må da også være en effektiv fugleapportertør. Han kan jo have 4 ænder inde i munden samtidig, uden problemer. :blink: De vil sgu nok glo lidt, de andre på holdet, når han tømmer kindposerne. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...