Hop til indhold

weekendens projekt: agility i haven


Dinah
 Share

Recommended Posts

Imorgen bliver haven lavet til agility:-D shhhh, har ikke sagt det til manden:mrgreen:

 

Jeg må kunne lave noget med spring over pind, gennem hula-hop-ring ol og under Leonoras rutchebane mv. - glæder mig og så skal der øves til den store guldmedalje:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

kan klart anbefales :-D jeg lavede også balancebom og gå-brædt og hegnspinde/pæle (sådanne nogle tynde metalting) til at gå slalom

 

Og vi havde det rigtigt sjovt - brug fantasien - man kan finde rigtig mange ting i haven der kan bruges til noget sjovt. Held og lykke :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tænkt nogle tanker og på morgenturen fandt jeg en lang tyk kæp, som må ku bruge til noget:blink:

Bambuspinde bruger jeg til sik-sak.

Kosteskraft til spring.

Vil også lave en vippe, men det ved jeg ikke lige hvordan jeg skal lave, da jeg ikke rigtig har ting, der kan bruges.

Under rutchebanen er et rør, som hun kan gå igennem.

 

JOW JOW - nu skal jeg så bare igang:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville vente lidt med vippen til hun er sikker i de andre ting, givet at hun godt kan miste modet lidt nogle gange :blink:

 

 

Kan du få manden til at tage billeder? :mrgreen:

 

Ja nu er jeg startet med et lille spring, som blev hejset lidt, da hun fangede idéen:5up:

 

At komme igennem røret under rutchebanen var noget sværrere, men vi prøvede heller ikke mere end et par gange, da hun jo havde knoklet med springet med sejr og stolthed.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor dejligt, bare jeg havde en have til at lave agilitybane i. :-)

 

Vi laver indendørs agility: Et spring lavet af en kosteskaft lagt over to kasser, en "pose-tunnel" lavet af et tæppe lagt over to stole og en kattetunnel fra Ikea (den er så lille, at Tyson må mave sig igennem - det tog noget tid, før han turde, men nu er han SÅ stolt over at kunne og maver sig igennem med stor glæde :5up:).

 

Se så at få taget nogle billeder af agility-Cleo! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tænkt nogle tanker og på morgenturen fandt jeg en lang tyk kæp, som må ku bruge til noget:blink:

Bambuspinde bruger jeg til sik-sak.

Kosteskraft til spring.

Vil også lave en vippe, men det ved jeg ikke lige hvordan jeg skal lave, da jeg ikke rigtig har ting, der kan bruges.

Under rutchebanen er et rør, som hun kan gå igennem.

 

JOW JOW - nu skal jeg så bare igang:5up:

 

Her er et link til en side med forholdsvis billige færdiglavede agillityforhindringer http://www.mypets.dk/product.asp?product=1185

 

Men som man også kan læse i indlægene kan man jo bare improvisere.

 

:vinken: Venlig hilsen

Steen Stenild

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...