Gæst Chaddin Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Vis mig jeres hunde Jeg vil meget gerne se alle jeres dejlige vovser!! og hvis ikk i har billeder så bare skriv lidt om dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 Prøv at gå ind i det forum der hedder "Vis os din perle" der er masser af billeder af vores dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 Det er der, men det kunne da være sjovt med en tråd, hvor alle postede et billede af deres hund. Måske skal du lave tråden i "vis os din perle" i stedet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 kunne det ikke være sjovt ved en "Hvis os dig og din perle" tråd man siger jo at hund og ejer ligner hinanden...kunne da være lidt skægt at se om det passer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 kunne det ikke være sjovt ved en "Hvis os dig og din perle" tråd man siger jo at hund og ejer ligner hinanden...kunne da være lidt skægt at se om det passer Hihi jo Det kan du da bare lave Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 oki så gjør jeg det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Januar 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2009 Okay jeg kikker inde i vis os din perle sorry men er ny her, jeg vidste ikke at der var noget der hed det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 oki så gjør jeg det Og så kunne vi måskme be admin om at lave den sticky Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Okay jeg kikker inde i vis os din perle sorry men er ny her, jeg vidste ikke at der var noget der hed det :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Og så kunne vi måskme be admin om at lave den sticky jaaa :5up: så kan vi altid se hinanden bare ved at gå derind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bianca Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Her er så mine hunde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bianca Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Ups mine to kom ikke med håber de er her nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 7, 2009 Rapporter Share Besvaret April 7, 2009 hvor er de dejlige!! :D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bianca Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Mange tusinde tak. God påske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts