Hop til indhold

Hund vs. ejer


Tonks
 Share

Recommended Posts

Ja okay okay... Jeg har altså kun set to Harry Potter film... Og kan stort set ingen af navnene på personerne :genert: Dåååme mig altså :mrgreen: Men jeg er mere til Ringenes Herre - og jeg skal helt sikkert nok komme til, at opkalde en hund efter en af personerne derfra... Aragorn, Gimli, Gandalf, etc...

 

Men tror slet ikke jeg skal fortælle det her til min søster eller veninde, for de er kæmpe Harry Potter fans - og de skal bare ikke have håne-retten :genert:

 

Tonks er vist heller ikke med i filmene, så hudt jeg visker. :hmm:

 

Kan du SÅ se at få læst de bøger! Du må gerne låne mine, hvis det er. Har dog kun de første tre på dansk, resten er på engelsk. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 118
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tonks er da hende heksen fra Harry Potter, der har sådan noget hår, som skifter farve hele tiden. :-)

 

Kan du ikke din Harry Potter? Tonks er da absolut en kvinde ... Nymphadora Tonks :)

 

 

:stupid: mig langsom

 

Tonks er vist heller ikke med i filmene, så hudt jeg visker. :hmm:

 

Kan du SÅ se at få læst de bøger! Du må gerne låne mine, hvis det er. Har dog kun de første tre på dansk, resten er på engelsk. :blink:

 

Hun kan jo ikke være med når den ikke er lavet endnu :blink:

 

Note to Aslan: Læs resten af tråden, før du svarer. :blink:

 

 

Ja det har jeg joi så luret nu :mrgreen:

 

Jeg er god, jeg har forbundet Tonks med HP siden hun registerede, det var det første jeg sagde til min kæreste da jeg så nicked "skat, er der ikke en der hedder tonks i HP"

 

Så om ikke andet, så var jeg hurtig på det punkt e088.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej... lidt pinligt :oops: Jeg har så hele tiden troet, at du var et hankøn :genert:

Navnet har bare lydt sådan meget... øhh... mande-agtigt... lidt ala Hulk :genert:

Men kan nu se, at du er en Tonks-kvinde og ikke en Tonks-mand... Sorry :genert:

 

:skraek:THE INCREDIBLE TONKS:skraek:

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

...sorry, spamer lige lidt :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan: ja, det er den hvor Voldemort er rigtigt med og der er en kamp i ministeriet ;-) pga. det "hemmelige" våben = profetien.

:genert: sorry, er lidt af en neeeerd :lol:

 

PinPoynter: haha.. :lol: *lol* jaa...så er det vidst meget godt du stoppede dér ;-) for de blir ikke mildere jo længere op du kommer! Jeg elsker 7'eren, så skønt at få en ende på en meget lang historie :D har læst dem siden jeg var 12 år, så føles lidt som familie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeanette: præcis :cry: har læst den 10 gange snart, for VIL IKKE give slip på dem :cry:

 

Jeg har dem på engelsk..

 

Fik de første 5 i julegave for nogle år siden, og så efterfølgende de andre, men jeg ville ikke læse 6 og 7 før jeg havde læst de 5 første igen..

 

Men altså.. hun må skrive nogle flere bøger i samme genre:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Har lige læst 7. og sidste bog og snøft.. hvad gør man nu???? Det var en underlig følelse at læse de sidste sider:(

 

Tager to rockere med ud og tvinger hende der J. Edgar Hoover eller hvad hun hedder til at skrive nogen flere...:5up:

 

eller kaster sig over nogen hundebøger...det er jeg lidt mere til...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Det er næsten det bedste ved træningen :blink:

 

I ligner et par der rigtig hygger jer :5up:

 

Det kan du tro vi også gør, hygge er der altid plads til, jeg får min favorit drinks ( Kaffe )

og Laika vand og pølser eller bøf, deller eller hvad der var tilbage fra aftensmaden,

vi bliver også kaldt hyggeparet af de andre på holdet, :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ret træls at der er en tråd, man ikke kan følge med i, fordi man får ødelagt harry potter bøgerne af det. Jeg har IKKE læst dem færdig! og hvorfor skal den være SÅ ot? :cry:

 

Har du ikke fået dem læst endnu :shock: :ae:

 

Det gjorde jeg på udgivelsesdagene, altså de engelske udgivelsesdage :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...