Hop til indhold

Lille Big Boy


Gæst bibi
 Share

Recommended Posts

Lille skat , du kæmpede så meget for dit liv fra du var 1 uge gammel , du kæmpede dig tilbage til livet sammen med dine 2 søskende , i klarede den alle 3 , i blev glade , legede og var frække som sådanne nogle små babyer skal være , men din skæbne blev hård , kun 10 dage hos din nye fam. så kom du hjem , død , lille lille skat ,jeg tør slet ikke tænke på de 10 dage

 

Må du her hvile i fred , jeg glemmer dig aldrig

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal i have .

 

Det er en tragisk historie , obduktionen viste at han døde af en flækket lever , det kan kun komme fra et hårdt , udefrakommende slag, der var ingen tegn på påkørsel eller andre skader ,hvordan det slag så er kommet er der ingen som kan bevise , men den efterkommende kommonikation med hvalpekøberen kan kun give mig en tanke , tissede han for meget på gulvet , eller bed han i en ledning for 20. gang , det får jeg aldrig af vide

Link til indlæg
Del på andre sites

Fy for S****!

 

Minder mig om den historie med manden der faldt og maste en hvalp ihjel. Godt nok et uheld, men alligevel - jeg ville aldrig have kunnet tilgive mig selv :(

 

Det må have været frygteligt for den mand , desværre benægtede Big Boys ejere at de havde gjort noget som helst der kunne have forsaget den flænge , så var det et uheld er det da frygteligt for dem , tvært imod , hvalpenes mor fik som den første skyld for at det hvar hende der var skyld i det , hun havde siddet på den , så fik vi skylden , for da vi hentede den , død , og til vi afleverede den hos vores dyrlæge havde vi nok banket den , det var bare så langt ude , jeg har aldrig oplevet noget lignende

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock::megaked: Det var dog en skrækkelig historie :megaked: Man kan da ikke gøre sådan en bamse ondt??? Puh jeg sidder helt og får tårer i øjnene :megaked: Jeg HÅBER så meget at han måske er faldet ned af et eller andet uden at de har opdaget det, det andet er FOR ondt at forestille sig a025.gif

 

:ae: til dig, det må være skrækkeligt ikke at vide om man er kommet til at sælge til de forkerte :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære alle sammen , i skal have tak for jeres tanker og ord , selv om det er nogle md siden tænker jeg på hans skæbne hver dag , jeg kommer nok aldrig til at forstå det

 

En dag vil jeg nok skrive om den kamp de 3 babyer fra det kuld havde for at overleve ,og alligevel mistede Big Boy livet , det havde han ikke fortjemt

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Puh, sikke dog en historie.... Hvor må det være forfærdeligt at leve med ikke at vide, hvad der skete. Holder mistanken stik er det da i det mindste positivt, at det fik så hurtigt ende.... Stakkels, stakkels Big Boy :megaked:

 

 

Det er helt uhyggeligt , den uvished er meget svær at komme over , den eneste trøst vi har er at , hvis vi gætter rigtigt , så blev det 10 dage , heldigvis ikke 10 år , selv om de 10 dage er mere end rigeligt , stakkels dreng , det havde været bedre han døde da han var så syg , så havde han haft fred

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...