Gæst K_Pallis Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Startede herinde i Søndags og må sige at jeg har nørdet det lige siden ! Men ja, jeg hedder Kamilla og jeg bor i Odense. Min lille hund hedder Elliot og er en korthåret Chihuahua. Elliot er meget reserveret og er ret bange for fremmede hunde og mennesker.. Udover det er Elliot en rigtig glad og livlig lille dreng.. Han elsker at Putte og nusse og ja.. Han er bare en herlig lille stædig Vaps <3 Elliot er pt. 7 måneder gammel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
viviansen Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Hvor er han super kær:hjerte::hjerte: din lille Elliot! En skam vi bor langt fra hinanden for jeg har en lille yorki af samme støbning, som Elliot og det er ikke altid nemt, at finde gode legekammerater til dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Hvor er han super kær:hjerte::hjerte: din lille Elliot!En skam vi bor langt fra hinanden for jeg har en lille yorki af samme støbning, som Elliot og det er ikke altid nemt, at finde gode legekammerater til dem. Tusind tak og mange gange i lige måde ! Hvor bor du henne da ? Og nej, det er overhovedet ikke nemt at finde nogen til ham ! Men har lavet en tråd herinde omkring en lille form for træf.. Så kan man starte stille ud.. For ja, der går lang tid før Elliot stoler på en anden (altså en fremmed).. Han er først lige begyndt at lovre med halen når naboens terrier kommer.. Men han har stadig ørene nede og halen halvt nede mellem benene .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Hvor ser han bare sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Super kært, det billede hvor han ligger på ryggen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Som sagt så kommer vi af og til til Odense og karla er vant til de små... hun har en fast kammerat i Charlie - som er yorkshireterrier og som IKKE gider at lege, men bare vil hilse og snuse... og så møder vi også jævnligt tre små chihuahua'er som hun er rigtigt god sammen med også På trods af at hun altså er en meget energisk 7 måneder gammel unghund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Hvor ser han bare sød ud Tusind tak Super kært, det billede hvor han ligger på ryggen :5up: Ja, synes også at det er sødt ! han blotter lige det hele der ! Fik det af hende jeg købte ham af Som sagt så kommer vi af og til til Odense og karla er vant til de små... hun har en fast kammerat i Charlie - som er yorkshireterrier og som IKKE gider at lege, men bare vil hilse og snuse... og så møder vi også jævnligt tre små chihuahua'er som hun er rigtigt god sammen med også På trods af at hun altså er en meget energisk 7 måneder gammel unghund Jamen I siger bare til når I engang kommer herover ! Man kan altid prøve.. Så længe at det bare går langsomt frem.. Altså starte med at snuse osv.. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Sikke nogle skønne billeder. Han er altså for kær at se på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Sikke nogle skønne billeder. Han er altså for kær at se på. Tusind tak , er godt nok også glad for ham :hjerte: Men din Tyson er også bare rigtig skøn :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Januar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 Velkommen til Han er da bare rigtig, nusser, kær:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Januar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 Velkommen til Han er da bare rigtig, nusser, kær:ae: Tusind tak ! Ja, han er en dejlig en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 Hej og velkommen til Hvalpe mavser kan man ikke få nok af, han er da bare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Januar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 Hej og velkommen til Hvalpe mavser kan man ikke få nok af, han er da bare Mange tak :blink: Nej det jo det ! Altid dejligt med en lille mavse at ae.. og så dejlig blød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Januar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 Så gjorde han det sku ! Jeg har for lang tid siden lært Elliot at "sitte".. Og ja,. faktisk er han så dygtig at hvis man har en godbid i hånden "sitter" han helt af sig selv ! Men jeg havde et problem med at lære ham at "dække" .. Så begyndte jeg at tage en godbid og ligge en hånd for, med et lille hul til at stikke poten ind.. og så var han jo nødt til at lægge sig for at ku få den til.. Det øvede jeg med ham i forgårs og i går og nu kan han ! Sådan nogenlunde.. Han forstår ikke hvis man bare sige dæk.. men indtil videre kan han finde ud af det hvis man lægger godbiden på en flad hånd og ligesom førere hånden ned mod jorden, samtidigt med at man siger dæk ! Det er da fremskridt ikk ?? På to aftener er da godt !?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 !Det med "dæk" er han blevet dygtig til .. Det eneste der er anderledes ved hans dæk er at han lægger sig på siden og vifter med poten ! Ved ikk om det er fordi at poten skal betyde: Ja hvor er jeg dygtig, og kom så med den godbid! Nååh, men på fredag skal Elliot afsted til lægen.. Jeg skal komme med ham mellem 08.00 - 08.30 og så kan jeg hente ham igen efter middag mener jeg .. Jeg kunne selv bestemme om jeg ville have fjernet begge sten eller kun den ene, selvom lægen dog synes at det skulle være begge.. Men kunne tænke over det til fredag.. Hmm.. Det bliver sku hårdt at skulle efterlade ham sådan et sted der .. Men vil høre lægen ad hvornår de regner med at han vågner, da jeg gerne vil være der så snart han slår øjnene op og det er vel også ok ?? Er bare bange for at Elliot skal blive så skræmt af at være der.. og især hvis han vågner op og jeg så ikke er der .. Men må se hvordan det går på fredag.. Ønsk held og lykke, samt krydsede poter og fingre :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 !Det med "dæk" er han blevet dygtig til .. Det eneste der er anderledes ved hans dæk er at han lægger sig på siden og vifter med poten ! Ved ikk om det er fordi at poten skal betyde: Ja hvor er jeg dygtig, og kom så med den godbid! Nååh, men på fredag skal Elliot afsted til lægen.. Jeg skal komme med ham mellem 08.00 - 08.30 og så kan jeg hente ham igen efter middag mener jeg .. Jeg kunne selv bestemme om jeg ville have fjernet begge sten eller kun den ene, selvom lægen dog synes at det skulle være begge.. Men kunne tænke over det til fredag.. Hmm.. Det bliver sku hårdt at skulle efterlade ham sådan et sted der .. Men vil høre lægen ad hvornår de regner med at han vågner, da jeg gerne vil være der så snart han slår øjnene op og det er vel også ok ?? Er bare bange for at Elliot skal blive så skræmt af at være der.. og især hvis han vågner op og jeg så ikke er der .. Men må se hvordan det går på fredag.. Ønsk held og lykke, samt krydsede poter og fingre :blink: Jeg ville vælge at blive i konsultationen mens det står på. På den måde er du mere sikker på at blive hidkaldt idet han begynder at vågne op. End hvis de først skal ud og telefonere efter dig. De 3 gange Toffi blev bedøvet, vågnede hun op i mit skød. Det var så heller ikke operationer. Du får ham nok ikke lige i skødet, men kan vel være ved hans side i det bur han ligger i når han er færdigopereret? Hørelsen er det sidste der forsvinder og det første der kommer tilbage i forbindelse med en bedøvelse. Og det må være godt at høre Mors lavmælte stemme som det første:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Jeg ville vælge at blive i konsultationen mens det står på. På den måde er du mere sikker på at blive hidkaldt idet han begynder at vågne op.End hvis de først skal ud og telefonere efter dig. De 3 gange Toffi blev bedøvet, vågnede hun op i mit skød. Det var så heller ikke operationer. Du får ham nok ikke lige i skødet, men kan vel være ved hans side i det bur han ligger i når han er færdigopereret? Hørelsen er det sidste der forsvinder og det første der kommer tilbage i forbindelse med en bedøvelse. Og det må være godt at høre Mors lavmælte stemme som det første:) ja, tror jeg også.. Og tror godt at Elliot kunne finde på at ryste og være TOTALT rad hvis han vågnede op et fremmed sted og jeg så ikke var der .. Så hører dr. dyr ad når det er :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Så begynder Elliot til Hundetræning her i slutningen af denne måned eller starten af næste ! Bliver spændende.. tror ikke at jeg får noget ud af første omgang sådan rigtigt, da han nok er vildt bange og sådan, men glæder mig til at se alle de andre små hunde og måske der er nogle som bor i Nærheden af os, som kan blive en lille fast ven Hvad SKAL man egentligt have, for at komme til træningen??, udover en god line, en sele og et hundetegn? Er der forresten nogle der kender et godt sted på nettet hvor man kan købe og få graveret hundetegn? og hvor det samtidigt er en fair pris (+ !hurtig" levering)?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Så begynder Elliot til Hundetræning her i slutningen af denne måned eller starten af næste ! Bliver spændende.. tror ikke at jeg får noget ud af første omgang sådan rigtigt, da han nok er vildt bange og sådan, men glæder mig til at se alle de andre små hunde og måske der er nogle som bor i Nærheden af os, som kan blive en lille fast ven Hvad SKAL man egentligt have, for at komme til træningen??, udover en god line, en sele og et hundetegn? Er der forresten nogle der kender et godt sted på nettet hvor man kan købe og få graveret hundetegn? og hvor det samtidigt er en fair pris (+ !hurtig" levering)?? Det lyder spændende med hundetræningen. Husk at fortælle, hvordan det går. Hvor skal I træne henne? Til træningen skal du huske masser af lækre godbidder. Det må gerne være noget ekstra lækkert i forhold til det, han får normalt, f.eks. kogte kyllingestykker, ostetern, pølse e.l. Det kan også være en god idé med noget vand til hunden. Det er ikke alle, der har det med, men Tyson plejer i hvert fald at sætte pris på en tår vand midtvejs gennem en træningstime. Nogle steder vil de se vaccinationspapirer og forsikringspolice første træningsgang, men så plejer de at oplyse om det. www.4hotdogs.dk har rimelige priser og hurtig levering af hundetegn. Graveringen er inkluderet i prisen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Hvad SKAL man egentligt have, for at komme til træningen??, udover en god line, en sele og et hundetegn? Du skal have forsikringsbevis, vaccinationsattest og masser af godbidder med. De to førstnævnte ting dog kun første gang Er der forresten nogle der kender et godt sted på nettet hvor man kan købe og få graveret hundetegn? og hvor det samtidigt er en fair pris (+ !hurtig" levering)?? Den mest enestående service jeg har oplevet på det område var hos www.kirstensdyrebutik.dk Jeg fik lavet hundetegn på specielle mål, og der var lynhurtig levering. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Marts 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Super. Mange tak for det begge to .. Må lige kigge på det.. Har lige fået lavet om på værelset, så ALT er totalt rodet .. Så må se om jeg overhovedet kan finde de papirer nu, de nåede nemlig aldrig at komme i mappen.. Må hjem og kigge da .. Jeg skal træne ved det der halløj som jeg tråede var noget politi-noget,. .. Pinligt, kan ikke huske hvad det hedder.. Men mener at der er et c og et h i .. og måske også et d ?? Kan bare ikke huske sammensætningen .. Jepp, skal nok lige fortælle hvordan det går hen ad vejen .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Marts 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Super. Mange tak for det begge to ..Må lige kigge på det.. Har lige fået lavet om på værelset, så ALT er totalt rodet .. Så må se om jeg overhovedet kan finde de papirer nu, de nåede nemlig aldrig at komme i mappen.. Må hjem og kigge da .. Jeg skal træne ved det der halløj som jeg tråede var noget politi-noget,. .. Pinligt, kan ikke huske hvad det hedder.. Men mener at der er et c og et h i .. og måske også et d ?? Kan bare ikke huske sammensætningen .. Jepp, skal nok lige fortælle hvordan det går hen ad vejen .. Lyder da super at i skal til træning:5up: husk at holde en afstand som elliot er tryg ved. Det må man gerne, hvis man kan se det bliver for meget for ham...efterhåneden vil i så kunne komme tættere og tættere på. Har du snakket med træner om Elliots nervøsitet:?: En vigtigt ting er også hømhømpose hvis nu at al den konsetration skulle give en lille en. Så samler man op, så man ikke skal passe på at træden i sån en mens man træner... Glæder mig meget til at hører hvordan det går:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Marts 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2009 Lyder da super at i skal til træning:5up: husk at holde en afstand som elliot er tryg ved. Det må man gerne, hvis man kan se det bliver for meget for ham...efterhåneden vil i så kunne komme tættere og tættere på. Har du snakket med træner om Elliots nervøsitet:?: En vigtigt ting er også hømhømpose hvis nu at al den konsetration skulle give en lille en. Så samler man op, så man ikke skal passe på at træden i sån en mens man træner... Glæder mig meget til at hører hvordan det går:-D Ja, altså jeg snakkede med ham i telefonen og der sagde de at de nok skulle finde ud af noget og sådan.. Så ja .. Men tager en lille snak med træner når vi kommer der den 25. marts ! Ja, må nok hellere huske poserne også Ja, glæder mig godt nok også til at se hvordan det går.. Nu skal jeg bare have fundet en måde at komme derud på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Marts 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2009 Ja, altså jeg snakkede med ham i telefonen og der sagde de at de nok skulle finde ud af noget og sådan.. Så ja .. Men tager en lille snak med træner når vi kommer der den 25. marts ! Ja, må nok hellere huske poserne også Ja, glæder mig godt nok også til at se hvordan det går.. Nu skal jeg bare have fundet en måde at komme derud på Hi hi transport er der da massere af i odense:?: Nu er der ikke så længe til håber stædig at det bliver super Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Marts 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2009 Heh.. Ja .. Der går busser.. men aner skut hvilke der går hvorhen mere.. ikke efter det blev lavet totalt om IGEN!!! Ja, håber også at det bliver godt :b Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts