GRAND DANE Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 hejsa igen., jeg søger noget gd hajøj af henge op ved godt det virker sådan let:roll: men kan ikke rektigt finde noget, ikke en gang på nettet og der for tror jeg af det bliver rektig svert af finne noget sådan let udover det selvanlige. kan i anbefale nogle gode steder eller noget helt tredeje. kort og godt noget GD noget som kan pryde en væg det er dethele. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 Jeg ANER vitterligt ikke, hvad der er på denne hjemmeside, men har lige fået den anbefalet i dag, det kunne være, at der er noget? Har kunnet fået det indtryk, at der er meget - alt muligt forskelligt http://www.hundemutter.dk/component/option,com_virtuemart/Itemid,26/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret Januar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 Hej ! Her er en masse gode http://www.allposters.com/gallery.asp?startat=%2Fgallery.asp&CID=92D8A8117362445B84F14D3E6F728AA4&txtSearch=great+dane og http://eu.art.com/asp/display-asp/_/id--8702/Great_Dane.htm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 jeg kenner godt begge steder men syns ikke udvalgt er serlig stort. jeg tengte let i retning af det umulia laver men jeg ved ikke helt vad det heder og vor jeg skal finde det henne?, det er vel en slags tegninger/malerier med grand danois som inspritions kille men jeg ved intet om det anet en af noget af det tiltaler mig. vi ses vel i morgen er skide træt god nat., Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Jeg ved godt det ikke er det, du spørger efter, men når du nu så godt kan lide grander, så skal du også se "Danesculptor", Loise Petersons fantastiske arbejde: http://www.danesculptor.com/ Desværre skal man have en ret velpolstret tegnedreng for at få fat på noget af det Jeg har nogle tegninger, der godt kan bruges til væg-ophæng, men det koster selvfølgelig lidt at få dem trykt. Jeg skal prøve at finde dem frem, så du kan se dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 det her kan overhovedet ikke hænges op men den fik mig til at tænke på dig http://www.youtube.com/watch?v=e8rG9GIWiNQ&NR=1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Jeg ved godt det ikke er det, du spørger efter, men når du nu så godt kan lide grander, så skal du også se "Danesculptor", Loise Petersons fantastiske arbejde: http://www.danesculptor.com/ Desværre skal man have en ret velpolstret tegnedreng for at få fat på noget af det Jeg har nogle tegninger, der godt kan bruges til væg-ophæng, men det koster selvfølgelig lidt at få dem trykt. Jeg skal prøve at finde dem frem, så du kan se dem. lekker du det her eller på din profil??. så jeg ved vor der skal kigges. vormeget tar du for dine sager??. ps vordan vudere du om det kan bruges til vegopheng??. det du lenget til liner sådan noget til vinduskarmen det er osse udemerket men som du selv er inde på koster det jo men jeg har da en brogsje hest ståne i min vinduskarm så rent stil messigt ramte du plet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 det her kan overhovedet ikke hænges op men den fik mig til at tænke på dig http://www.youtube.com/watch?v=e8rG9GIWiNQ&NR=1 ufatligt af der var en you tube video med grand danois jeg ikke har set:mrgreen:. det var da en temlig dygtig wuffer hun har der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 lekker du det her eller på din profil??. så jeg ved vor der skal kigges. Jeg lægger det her: vormeget tar du for dine sager??. Fra 200 kr. og op, alt efter hvad man vil have ps vordan vudere du om det kan bruges til vegopheng??. Ja det er da sådan set et godt spørgsmål. Jeg tænker nok på om det er tegninger, der er interessante nok til at komme op i plakatstørrelse. Et simpelt hundeportræt med tre streger gør sig måske bedst i lidt mindre udgave. Men hvis folk vil have det, kan jeg skam få det til at fylde en hel væg det du lenget til liner sådan noget til vinduskarmen det er osse udemerket men som du selv er inde på koster det jo men jeg har da en brogsje hest ståne i min vinduskarm så rent stil messigt ramte du plet. Syntes bare du skulle se det, fordi det er så flot :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Jeg lægger det her: Fra 200 kr. og op, alt efter hvad man vil have Ja det er da sådan set et godt spørgsmål. Jeg tænker nok på om det er tegninger, der er interessante nok til at komme op i plakatstørrelse. Et simpelt hundeportræt med tre streger gør sig måske bedst i lidt mindre udgave. Men hvis folk vil have det, kan jeg skam få det til at fylde en hel væg Syntes bare du skulle se det, fordi det er så flot :hjerte: vilke størelser har du dem i tenger på det belled med den sorte hund på grå bagrund og det med det hvide hundehoved tilsist har du et på din profil et helt sort et med to vide hundehover og et lille firkantet belled af en sort grand danois som står i en lysning. det sist nevnte belled bruger jeg som bagrund håber det er iorten men dig. vad er priserne på dem og vis jeg finder ud af jeg godt vil købe vordan fåregår det enlig ??. jeg syns det faktisk er temlig svert alle fire er faktisk gode. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 vilke størelser har du dem i tenger på det belled med den sorte hund pågrå bagrund og det med det hvide hundehoved tilsist Jeg kan lave dem i næsten alle størrelser, men jeg tror den størrelse, jeg har lige nu er omkring A3. Det kræver bare lidt arbejde at få dem omsat til vektorgrafik, så de kan blive større. har du et på din profil et helt sort et med to vide hundehover og et lille firkantet belled af en sort grand danois som står i en lysning. det sist nevnte belled bruger jeg som bagrund håber det er iorten men dig. Det er helt i orden vad er priserne på dem og vis jeg finder ud af jeg godt vil købe vordan fåregår det enlig ??. jeg syns det faktisk er temlig svert alle fire er faktisk gode. Prisen afhænger af hvad trykket koster. Men jeg prøver at holde dem så billige som muligt. Hvis du siger hvilken størrelse, du godt kunne tænke dig, skal jeg finde en pris. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 Citat: Oprindeligt skrevet af GRAND DANE vilke størelser har du dem i tenger på det belled med den sorte hund på grå bagrund og det med det hvide hundehoved tilsist Jeg kan lave dem i næsten alle størrelser, men jeg tror den størrelse, jeg har lige nu er omkring A3. Det kræver bare lidt arbejde at få dem omsat til vektorgrafik, så de kan blive større. Citat: har du et på din profil et helt sort et med to vide hundehover og et lille firkantet belled af en sort grand danois som står i en lysning. det sist nevnte belled bruger jeg som bagrund håber det er iorten men dig. Det er helt i orden Citat: vad er priserne på dem og vis jeg finder ud af jeg godt vil købe vordan fåregår det enlig ??. jeg syns det faktisk er temlig svert alle fire er faktisk gode. Prisen afhænger af hvad trykket koster. Men jeg prøver at holde dem så billige som muligt. Hvis du siger hvilken størrelse, du godt kunne tænke dig, skal jeg finde en pris. CITAT------------------------------------------------ jeg tenger lig det tar sin tid:mrgreen:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts