Hop til indhold

Snottøs


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Nu ved jeg hvorfor jeg ikke vil have flere børn!

 

Jeg gik jo eftermiddags turen med Lexus lalalatraaalalala så hyggeligt lalalatraaalala:pift::pift::pift:...

 

Der står så en pige med en sort gråskæget puddel, hun hiver og slider i den stakkels hund, den stritter imod med halen mellem benene mens den prøver sunse i jorden, jo mere hunden snuser og stritter imod jeg mere tosset bliver tøsen:evil: Jeg ber hende lige slappe lidt af give hunden lidt tid og se på hunden. Jeg skulle bare blande mig uden om og passe mit så'n en gammel idiot:shock::evil:...Mit temperment er bare IKKE til teenager som spiller smart, jeg kan bare ikke klare dem!!!

Jeg går hen mod hende og forklare hende at sådan en lille snot kælling ikke tiltaler mig på den måde:evil: Da slet ikke når hun er så hård ved den stakkels hund:evil: Hun vil så ringe efetr hendes far, og det syntes jeg da var en rigtig god idé:klap: så kunne hun jo samtidig fortælle ham hvordan hun behandler hunden, hvis hun ikke lige kun finden en passende måde at sige det på, så skulle jeg da nok forklare faren det. Men det syntes hun ikke var en god idé så hun pakkede pænt mobilen væk igen. MØGTØS:evil::evil::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du havde vel ikke forventet at hun sagde "du har da så inderligt ret" vel?

 

 

Ja undskyld mig, men det lyder ikke til at hun har alderen til at modtage beskeder fra fremmede :mrgreen:

 

 

:hmm: Mon de lige var kommet ud på tur siden den så gerne ville dufte eller mon det er en af de der hunde der bare skal dufte til ALT og hele tiden :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du havde vel ikke forventet at hun sagde "du har da så inderligt ret" vel?

 

 

Ja undskyld mig, men det lyder ikke til at hun har alderen til at modtage beskeder fra fremmede :mrgreen:

 

 

:hmm: Mon de lige var kommet ud på tur siden den så gerne ville dufte eller mon det er en af de der hunde der bare skal dufte til ALT og hele tiden :hmm:

Naaa.. det havde jeg ikke regnet med. Men måske lidt vel vilje, og det kunne jo være det blev lidt mere hyggeligt for både pigen og hunden hvis hun kunne indse hun lavede en fejl og lyttede bare lidt:blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

:hmm: Mon de lige var kommet ud på tur siden den så gerne ville dufte eller mon det er en af de der hunde der bare skal dufte til ALT og hele tiden :hmm:

 

Det er da vel ligegyldigt. For hvis skyld, går man tur med hunden?. Har man ikke tid til at vente på at den får snuset, kan man da bare gøre turen lidt kortere. Eller bruge en flexline.

 

Personligt synes jeg tit at hunde der snuser meget intensivt, er hunde der ikke så tit får muligheden for det og ikke kommer nye steder engang imellem. Men uanset hvad der ligger til grund, ville jeg også have reageret på tøsen. Respekt for dyr skal læres inden voksenalderen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Naaa.. det havde jeg ikke regnet med. Men måske lidt vel vilje, og det kunne jo være det blev lidt mere hyggeligt for både pigen og hunden hvis hun kunne indse hun lavede en fejl og lyttede bare lidt:blink::lol:

 

 

 

Men i den alder er der ikke noget at komme efter........Jeg havde ret hele tiden da jeg var teenager............det har jeg ogå nu :mrgreen: nu har jeg så bære lært en masse andet om hvordan man bruger sin viden :blink::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Back to topic til mig...

 

Så kan jeg da kun være enig i, at det var en snottøs og en af de grimme teenagere man nogengange ramler ind i :evil:

 

Og har også selv været vidne til flere, som bare gik uanfægtet uden hensyn til, om hunden skulle snuse til noget.

 

Men det er så ikke kun teenagere, sågar en af de gamle damer, som man skulle tro rigtig pussede om deres hund, men næææh nej, ryk - kom her! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da vel ligegyldigt. For hvis skyld, går man tur med hunden?. Har man ikke tid til at vente på at den får snuset, kan man da bare gøre turen lidt kortere. Eller bruge en flexline.

 

Personligt synes jeg tit at hunde der snuser meget intensivt, er hunde der ikke så tit får muligheden for det og ikke kommer nye steder engang imellem. Men uanset hvad der ligger til grund, ville jeg også have reageret på tøsen. Respekt for dyr skal læres inden voksenalderen.

 

 

 

Men du kender ikke grunden bag denne tur.

 

Lad os antage at hun havde brugt en time på turen, og mor og far lige havde ringet og sagt se så at få bagdelen hjem, vi er jo næsten kørt ind på sygehuset hvor din elskede morfar ligger for døden og skal til at skrive under på hvem i familien der skal arve 5 mill.

 

Og måske hun bare var en af dem, som man ville kalde en mislykket abort, det er der ingen af os der ved :blink:

 

 

 

Aslan får den tid han skal bruge på at snuse, nogen gange har jeg taget mig selv i at falde i staver mens jeg venter på ham. og på hver evig enest tur vi er på, øffer han (intensiv snuse lyd)

Og havde vi brugt en time på en tur og skulle ud af døren, ville jeg oså skynde lidt på ham, ej sagt at jeg ikke ville studere hans kropssprog om han stod og var angst eller ej (nu kan jeg så heller ikke bare trække af med ham længere :mrgreen: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var også sådan en r**irriterende teenagetøs, der bare ikke gad at høre på noget p** fra latterlige, gamle idioter. :blink: Men faktisk vil jeg sige, at jeg tit huskede de irettesættelser og andre kommentarer, jeg fik fra voksne, selvom jeg i selve situationen affærdigede dem. Og bagefter tænkte jeg over det og tog det før eller siden til mig (hvis det var fornuftigt, selvfølgelig ;-)). Derfor er jeg selv som voksen blevet sådan en irriterende moster, der stopper min cykel for at bede unge lømler om at samle op efter sig, når de smider deres burgerpapir på fortovet. :mrgreen:

 

Så godt du sagde noget, Frank. :5up: Måske tænker hund alligevel over det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da vel ligegyldigt. For hvis skyld, går man tur med hunden?. Har man ikke tid til at vente på at den får snuset, kan man da bare gøre turen lidt kortere. Eller bruge en flexline.

 

Personligt synes jeg tit at hunde der snuser meget intensivt, er hunde der ikke så tit får muligheden for det og ikke kommer nye steder engang imellem. Men uanset hvad der ligger til grund, ville jeg også have reageret på tøsen. Respekt for dyr skal læres inden voksenalderen.

Jeg er meget tilbøjelig til at tro at nogle går kun med hunden for at den ikke skal besørge inde i stuen...Nogle af dem jeg ser går meget stærkt også har de en løs gammmmmle tusse af en hund der kæmper en håbløs kamp for at følge med..Jeg synes sq det er så synd for det gamle liv når ejeren går 50 eller 100 meter foran i et højt tempo...

Det er så helt vildt sjovt at se lexus når der kommer en af de gamle hunde og hvis den så bliver lidt usikker og ikke rigtig ved om den kan komme forbi lexus, først står an og kikker interresseret, om det måske kunne være en man kunne "snakke" lidt med, når så han ser hvor usikker den er vender han røven til og kommer lige i tanke om en duft han havde glemt i farten. Det ser bare så sjovt ud:lol:

 

Jeg tog lige tid på lexus i aftes, han stod ved en græstot og snusede skrabte og snusede i 4min og 36sek:lol::blink: Jeg kunne aldrig finde på at hive og slide i min hund når den står på den måde, der må jo være et eller anden meget vigtigt eller meget spændende læsning:lun::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er meget tilbøjelig til at tro at nogle går kun med hunden for at den ikke skal besørge inde i stuen...Nogle af dem jeg ser går meget stærkt også har de en løs gammmmmle tusse af en hund der kæmper en håbløs kamp for at følge med..Jeg synes sq det er så synd for det gamle liv når ejeren går 50 eller 100 meter foran i et højt tempo...

Det er noget af det mest sørgelige man kan se. :cry: Sådan nogle ejere er jeg slet ikke bleg for at råbe an, at de ikke har deres hund med. Og kommer jeg tæt på prøver jeg at give dem dårlig samvittighed, ved at sige: din hund ville aldrig lade dig i stikken på den måde... eller noget i den retning.

Det er så helt vildt sjovt at se lexus når der kommer en af de gamle hunde og hvis den så bliver lidt usikker og ikke rigtig ved om den kan komme forbi lexus, først står an og kikker interresseret, om det måske kunne være en man kunne "snakke" lidt med, når så han ser hvor usikker den er vender han røven til og kommer lige i tanke om en duft han havde glemt i farten. Det ser bare så sjovt ud:lol:

Thailo kan ikke ænse sådan noget, så ham bliver jeg nødt til at flytte. Men det er da dejligt at Lexus reagerer sådan på usikkerhed.

Jeg tog lige tid på lexus i aftes, han stod ved en græstot og snusede skrabte og snusede i 4min og 36sek:lol::blink: Jeg kunne aldrig finde på at hive og slide i min hund når den står på den måde, der må jo være et eller anden meget vigtigt eller meget spændende læsning:lun::lol:

Du milde,... det er jo næsten 5 minutter. :confused: Mon ikke det ligger til mange molosser med meget løs hud i hovedet. Min veninde har en bullmastiff og det er lidt det samme. Han stikker hele mulen ned i jorden og så står vi dèr en ruuuuuum tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må indrømme at jeg nok også var blevet rigtig rigtig gal over den behandling. En ting er at hun som teenager kalder andre "en gammel idiot" men hvis du som voksen mand kan finde på at kalde hende "snot kælling" finder jeg simpelthen ubegribeligt. Jeg var også blevet RASENDE!

 

Helt generelt kan alle jo lave fejl, og det kan jo være at hun en hver anden dag er den mest hengivne hundeejer, men at hun bare havde en dårlig dag.

Hvis det er tilfældet er der simpelthen ikke noget mere irriterende end andre der blander sig i hvordan man behandler/opdrager sin hund, det må I da give mig ret i?

 

Hvis hun virkelig river og flår sådan i hunden hver dag, ja så må man da håbe at hun har fået noget at tænke over.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...