Hop til indhold

Februar billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 439
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Karla og jeg på eftermiddagstur...

 

1) Hvem er det der kommer der?

2) Arrrggghh farlige hunde i sandkassen

3) Jeg snuser dig lige i nummeren mens du gnaver i din pind

4) begge hunde stod på bordet indtil det sekund hvor jeg trykkede på udløseren :lol:

5) Smukke Mille - en blanding af golden og flatter - i aftenmørket

Er det Mille, som ikke kunne lide andre hunde? Hun ser ellers ud til at være temmelig glad for Karla - nok til at snuse hende i numsen i hvert fald :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det Mille, som ikke kunne lide andre hunde? Hun ser ellers ud til at være temmelig glad for Karla - nok til at snuse hende i numsen i hvert fald :blink:

 

Nej det er ikke den Mille - den Mille der ikke kan lide andre hunde er en westie :-) Men vi har på nuværende tidspunkt 4 "Miller" i parken :mrgreen: Golden/flatter blandingen (som vi leger med her), en jrt , westie og en meget sært udseende blanding af pekingneser og fransk bulldog :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det er ikke den Mille - den Mille der ikke kan lide andre hunde er en westie :-) Men vi har på nuværende tidspunkt 4 "Miller" i parken :mrgreen: Golden/flatter blandingen (som vi leger med her), en jrt , westie og en meget sært udseende blanding af pekingneser og fransk bulldog :shock:

Sikke en blanding.. Får meget mærkelige billeder inde i hovedet af hvordan sådan en bulldog blanding KUNNE se ud :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun ligner en aflang fransk bulldog sådan ca :blink: Skal prøve at se om jeg kan huske kameraet hver dag i næste uge, så er vi næsten sikre på at løbe på hende :mrgreen:

Nå, så skød jeg ikke helt ved siden af :mrgreen: Forestillede mig en lille fransk pølshund, der grynter og snorker - og det er jo ikke helt ved siden af :blink: Men ja, husk endelig billeder af vidunderet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla er godt nok en flot pige på billed 1 :lun:

 

Og Cujo, ja, hvem ville ikke nyde at hae den hemmelighed fnis.

 

 

 

Er igang med at overtale Martin til at vi skal ud og købe en større kurv, sådan at aslan også kan komme om og ligge i sin ynglings stilling (på ryggen), men han påstår at den ikke kan være ude i bryggerset :shock:

 

(det er jo så bare et spørgsmål om at få lavet låden i hoveddøren så denne kan bruges :mrgreen: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, så skød jeg ikke helt ved siden af :mrgreen: Forestillede mig en lille fransk pølshund, der grynter og snorker - og det er jo ikke helt ved siden af :blink: Men ja, husk endelig billeder af vidunderet :5up:

 

Og hvis du synes hun ser sær ud, så kan du prøve at forestille dig hvordan Tristan ser ud - han er en blanding af en dværgpuddel og en fransk bulldog :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Terroristen Carlos, min boss' mands ca 2 år gamle malinois. Det var tredje gang jeg gik med ham i dag, og jeg blev m¢dt af et piiiv og hund der hoppede lige op i hovedet af mig :blink:, de to andre dag har han været temmelig ligeglad med hvem der hang i den anden ende af snoren :lol:

feb7th09039.jpg

 

feb7th09043.jpg

 

feb7th09046.jpg

 

feb7th09047.jpg

 

feb7th09050.jpg

 

"Jeg kan altså godt se s¢d ud" :engel:

feb7th09051.jpg

 

Er ikke lige sikker på det var hyrdning han tænker mest på lige her! :mrgreen:

feb7th09054.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...