Hop til indhold

tid og Dato for hundetræf


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 390
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi bliver vist nød til at trække os igen, jeg har ikke rigtigt kunnet finde noget transport, hvor det ikke bliver for stressende for Herr Flick... men må forsøge igen næste gang der bliver holdt træf :blink:

 

 

 

:megaked::megaked:

 

Jeg skal nok få taget nogle rigtig gode billed til Herr Flick som han kan se på.

 

ÆV hvor ærgeligt altså :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer også, nu kan jeg jo blive kørt :mrgreen:

Dejligt :mrgreen:

 

Blandingen Freja kommer vist også med.

 

Lexus må gerne få godbidder. Men jeg garantere ikke for at han tager imod

Altså hvis han igen tror min godbidspose er en mulepose der er for lille til ham så får han altså en, bare for at min godbidspose ikke oversvømmes :mrgreen: (og da ihvert fald ikke fordi Lexus er så sød at jeg slet ikke kan lade vær med at give ham en godbid :engel:).

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked::megaked:

 

Jeg skal nok få taget nogle rigtig gode billed til Herr Flick som han kan se på.

 

ÆV hvor ærgeligt altså :(

 

 

Ja vi er også vildt trætte af det, men jeg kan lige forestille mig hvordan han vil være opkørt og ikke vil kunne nyde at lege med de andre hunde, hvis vi skal alt for meget i bus osv. så vi må hellere vente til næste gang...

 

men vi vil glæde os vildt til billederne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi glæder os til på søndag :-D

 

Jeg er ikke meget på nettet indtil da så hvis der er noget jeg skal informeres om så smid mig en sms 5189 0047 :-D:mrgreen:

 

Og så har jeg måske lovet nogen et lift fra stationen? Så skriv lige til mig så skal jeg nok komme, skal godt nok mødes tidligt med Aslan og familie men det går nok alligevel :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænkte lige om det ikke kunne være en ide, om folk oplyste, om deres hund har allergier, man skal tage hensyn til ved uddeling af godbidder - det vil jo være træls, hvis folk uforvarent kommer til at give noget der fremkalder irritation :shock: Jeg tror, de fleste spørger ejer før de giver, men det kan jo smutte i kampens hede :oops:

 

Så hvis folk kunne skrive, om der er noget, deres hund ikke kan tåle, eller om der noget, de ikke vil have, at deres hund får :engel: Bare så man ved hvad man skal fylde lommerne med hjemmefra .................. :mums:

 

Easy er ALTÆDENDE og absolut IKKE kræsen. :mums: - Og hun kan tåle ALT! :mrgreen:

 

Dog vil jeg gerne begrænse "godbidsgildet" lidt. Idet hun jo tror at hun ALTID skal have noget når hun møder nye mennesker. Så jeg forsøger så vidt muligt at begrænse "ædegildet"

 

Glæder os til vi ses :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi glæder os til på søndag :-D

 

Jeg er ikke meget på nettet indtil da så hvis der er noget jeg skal informeres om så smid mig en sms 5189 0047 :-D:mrgreen:

 

Og så har jeg måske lovet nogen et lift fra stationen? Så skriv lige til mig så skal jeg nok komme, skal godt nok mødes tidligt med Aslan og familie men det går nok alligevel :-D

 

 

Er det nu også det rigtige nummer? :mrgreen:

 

 

Hvad siger du til at vi ringer 15 min før ankomst?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Fandt du et digi video optager, eller skal vi have vores gamle diitale KAMERA med som kan optage 999 sekunder :rolleyes:

Bare tag det med. Gryn har hvis nok også et med.

Jeg kunne ikke få fat i et kamera:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Er i klar 12/04 fra kl 13:00 til 18:00! Jeg skal booke klostermarken i viborg hos Skov og Naturstyrelsen, så derfor er jeg i god tid!:-D

 

Jo flere jo bedre:blink:

 

Vigtigst af alt HUSK DRIKKE VAND TIL HUNDEN(E)!!!!

Der er godt nok et par søer, men lige hvor rent det vand er det vil jeg ikke kunne udtale mig om.

 

 

Hej. Vi er nye herinde, men vi vil også gerne komme. Vi kender i hvert fald en enkelt (Tacco) fra hundetræning. Supergodt initiativ det her i øvrigt. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. Vi er nye herinde, men vi vil også gerne komme. Vi kender i hvert fald en enkelt (Tacco) fra hundetræning. Supergodt initiativ det her i øvrigt. :blink:

Lyder godt. :5up: I kommer da bare:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer:

Nazak –Easy

Cs-Dumle – Dumle

Dogue1 – Lexus

Ekaterina – Asta

K9 Dober - Diva og Diesel

Tweesa – Dolph

Splinten, mor og mig – Splint og Kimmi

Luckyluna – Mysla

A9 – måske med Jacki

Stinnemus – Jason

Linda-hvid – Tacco

Sej-jyde – Groa

Aslan – Aslan

Potil – Herr Flick

Pia G – Cayman og Bea

Kali – Kali

Marie Goldenbeck – Nala

Tigerbella – Bella

Vinhou - Sascha

 

Måske:

Lexi Kyed

FOX

Jane

Imba

 

Ikke Hf’ere som er blevet nævnt i tråden:

Luna – Berner

Tessa – Old English Sheepdog

 

hold fast vi er blevet mange! Hvilket betyder at jeg skal til at bage MANGE kanelsnegle:mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror i ikke bare vi skal holde vores godbidder for os selv? :blink:

Klap og ros kan alle hunde vel tåle :engel:

 

Vi skal jo ud og kører langt, og ønsker ikke en hund der ligger og knækker sig :blink:

 

Se det synes jeg er et rigtig godt forslag:5up: Selvom jeg frygtelig gerne vil dele ud af hvad jeg har.

 

Men nu vi er så mange vil jeg foreslå at man tænker ektra godt over at man ikke kaster med godbidder, pinde, bolde ovs. Som bekendt er ressurcer noget af det hunde nemmest kommer op at toppes om, især når de ikke kender hinanden. ;-)

 

Og spørger man først, så er der nok nogle hunde, her i blandt mysla, der gerne tager i mod godbidder af alle slags:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Hehe jeg er ved at overtale min stedfar om han ikke vil se om der ikke er noget tilovers i køkkenet til på søndag :mums:

 

linda hvid - tror nok jeg bad om et lift fra banegården engang for laaaaaanf til siden, men jeg kører med Marie og nala fra holstebro af så det behøves ikke alligevel :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi glæder os til på søndag :-D

 

Jeg er ikke meget på nettet indtil da så hvis der er noget jeg skal informeres om så smid mig en sms 5189 0047 :-D:mrgreen:

 

Og så har jeg måske lovet nogen et lift fra stationen? Så skriv lige til mig så skal jeg nok komme, skal godt nok mødes tidligt med Aslan og familie men det går nok alligevel :-D

 

Du må meget gerne stadig hente os på stationen:blink: Vi kan sagtens være med til at mødes tidligt eller noget, hvis det passer bedst. du siger bare hvornår du er på stationen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Angående skilte og sådan, så er jeg ikke stedkendt i Viborg, og min stedsans er super dårlig/ikkeeksisterende, og vi har ingen GPS. Jeg regner dog med at kunne finde det, men jeg regner også med at være forvirret oven i hovedet... :mrgreen:

 

Så alt i alt, er der skilte er det rart, men er der ikke, finder vi det nok alligevel. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...