Hop til indhold

Jeg, en riesenfan


Riesenfan
 Share

Recommended Posts

Hej med jer...jeg er lige ved at finde rundt her og er ikke nogen ørn til det...men sådan kort fortalt er jeg en kugle skør riesen (ja altså riesenschnauzer) ejer ...og nårh ja jeg har da også en dværg (schnauzer) IKKE at forglemme. De to store træner jeg brugs med og....det gør jeg sådan set også med den lille..bare ikke helt så målrettet.

Jeg har har haft 5 riesen i tidens løb og to siberian huskies. Desuden må jeg jo så også erkende at jeg solgt til klikkertræning og bruger det i al min træning.

 

Jeg har også en familie i det "civile liv" :blink:...mand og barn som slæbes med rundt på diverse træningssamlinger etc. Jeg er så heldig at min mand er uddannet indlæringsfigurant til bidarbejdet ...så jeg har altid en til rådighed...og sådan nogle hænger ellers ikke på træerne..

 

henad vejen kan man vel se på mine indlæg hvad jeg mere står for..

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

det var effektivt :mrgreen: hurtig fremvisning af hunde på opfordring, det er noget vi kan lide herinde...

 

Hvor er de flotte... Vores nabo har en hanhund af samme race. Flot dejlig hund ved navn Buster... Karla er meget optaget af at prøve at nå op og bide ham i skægget :lol:

 

Tak:mrgreen: Ja de fleste riesen er vældig rare...min tæve er noget af det venligste...det er hanhunden så ikke :oops:....han kan kun lide tæver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak:mrgreen: Ja de fleste riesen er vældig rare...min tæve er noget af det venligste...det er hanhunden så ikke :oops:....han kan kun lide tæver.

 

Nu er Karla jo også en tæve og stadig meget hvalpet i sin opførsel + endnu ikke været i første løb, så hun er vel egentlig stadig en hvalp... så hun får nok også lov at tage sig liiiiidt flere friheder end en voksen hund ville få lov til ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

De ER altså også skønne....Loppan STYRER her hjemme...hun er DRONNINGEN

 

 

:lol::lol:

 

Jamen selvfølgelig. Schnauzeren er jo i familie med pinscheren så det er da klart hun er dronningen. Det ligger ligesom i generne ikk;-)

 

Det er faktisk sjovt du siger det. Jeg får tit bemærkninger om at Lua er en meget majæstatisk udseende race. Og det synes jeg også selv. Og det er schnauzeren nemlig også:-D Det har bare sådan en fantastisk måde at bære dem selv på;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Nej...jeg kan vel ikke så nemt gå anonymt omkring med en brugsriesen:blink:...det er lidt nemmere (hvis man vil ) med en schæfer...men dit profilbillede var jo ligesom ikke til at tage fejl af:mrgreen:

 

Og vi er ligesom nogle der mangler fantasi til at opfinde nye "brugernavne" ;-)

 

 

nej det er rigtigt brugsriesen er ikke den mest populære race så u er nem og genkende

 

mht brugernavnene er det også nemt for mig da det er kælenavnene til mine hunde hi hi hi:blink: jeg bruger

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...