Umulia Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Har lavet et lille billedgalleri med guldklumpen. Nogle af billederne er også i hans galleri her, men der er flere nye: http://www.65shirts.com/leroy/ Der skulle stå 16 - 18 uger i overskriften... Ikke at det gør en hel masse forskel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Dejlige billeder :5up: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Dejlig krudtbasse , man kan se der bare skal ske noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hehe Han er da vist ikke helt bange for hende den store længere :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Det er simpelthen nogle fantastiske oejne den hund har.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Det er simpelthen nogle fantastiske oejne den hund har.. Jeg ville skrive nøjagtig det samme men nu har Maustique jo gjort det... så vil jeg istedet skrive, at jeg eeeeelsker det billede hvor han er faldet i søvn under skrivebordet med forbenet igennem fodstøtten det ser vildt komfortabelt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor er han altså sød Hvordan går det med Vinnie og ham? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvordan går det med Vinnie og ham? Fiiiiiint! Men spørg ikke hvordan det går med mit trægulv, min sofa, min seng og alle bamserne... :scared: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Fiiiiiint! Men spørg ikke hvordan det går med mit trægulv, min sofa, min seng og alle bamserne... :scared: :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 :ae: Taaark Jeg vil gerne rose mig selv... Da jeg flyttede ind i min nuværende bolig - som er et lejet hus - lagde jeg et billigt parketgulv ovenpå det fine fyrretræsgulv. Det tror jeg bliver en rigtig god investering Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Taaark Jeg vil gerne rose mig selv... Da jeg flyttede ind i min nuværende bolig - som er et lejet hus - lagde jeg et billigt parketgulv ovenpå det fine fyrretræsgulv. Det tror jeg bliver en rigtig god investering Det tror jeg du har ret i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Lækker lækker fyr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor er han skøn!! - men Vinni er altså også rigtig dejlig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Han er så dejlig er han, og han har de mest sigende ansigtsudtryk. Super gode billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Han er da bare så skøn, den lille bandit !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor er han lækker :hjerte: Og så er han da bare blevet maaajet mere modig siden de første dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor er han altså dejlig og total dræberkamphund at se på, på det her billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor er han altså dejlig og total dræberkamphund at se på, på det her billede Han er som syndt ud af næsen på Lexus. Det er bare de samme sjove ansigtsudtryk de to basser har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Han er som syndt ud af næsen på Lexus. Det er bare de samme sjove ansigtsudtryk de to basser har Det er sødt sagt, men jeg tror nu nok Lexus er lidt mere racetypisk end Leroy. Jeg har godt nok ikke set så mange billeder af Lexus i den alder, men jeg tvivler på at han lignede en undercover Labrador Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Det er sødt sagt, men jeg tror nu nok Lexus er lidt mere racetypisk end Leroy. Jeg har godt nok ikke set så mange billeder af Lexus i den alder, men jeg tvivler på at han lignede en undercover Labrador Fy og smæk over fingrene med en fluesmækker ! Leroy ligner da ikke en undercover labrador. Nu er det direkte til optikeren i morgen fry !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor er han blevet stor allerede :5up: Fin hund :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor er han altså dejlig og total dræberkamphund at se på, på det her billede Det er også mit ynglingsbillede - han er super skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor er han altså en dejlig hund (: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Det er sødt sagt, men jeg tror nu nok Lexus er lidt mere racetypisk end Leroy. Jeg har godt nok ikke set så mange billeder af Lexus i den alder, men jeg tvivler på at han lignede en undercover Labrador Ej altså, du kan da ikke sammenligne Leroy med en labbe-delle (sorry - jeg kan faktisk rigtig gode lide labber, så der er ikke nedsættende); han er bare ved at nærme sig alderen hvor de ikke rigtig kan gøre for det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Han er bare skøn. Jeg er vild med alle hans sjove ansigtsudtryk. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts