Hop til indhold

Træningsweekend


Splinten, mor og mig
 Share

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Malene Nielsen

Dejligt hvis det bliver Jylland - så kan jeg også lettere komme hjemmefra heste og får med tilkalde'vagt' :mrgreen:

 

Hvis man kan komme med forslag, så syntes jeg også det kunne være dejligt med en dygtig agilityinstruktør :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt hvis det bliver Jylland - så kan jeg også lettere komme hjemmefra heste og får med tilkalde'vagt' :mrgreen:

 

Hvis man kan komme med forslag, så syntes jeg også det kunne være dejligt med en dygtig agilityinstruktør :5up:

 

Forslag modtages med kyshånd - kender ikke så mange.... (der ikke er for dyre...)

Link til indlæg
Del på andre sites

nej det tror jeg såmen ikke der er, stå, sit og dæk og lineføring er rimelig ens, så vidt jeg ved der er et par detaljer fx aflever hunden foran hunde fører i DcH og vi har kun spring på A-bræt det er det ikke i DKK er det?

Vi har en fremad sendelse med afdækning det er der også i DKK er der ikke? men så har vi jo de "store" øvelser som frit søg, rundering og spor, det er nok dem som kunne være sjovt at træne sammen med nogle helt andre for en gangs skyld, men det kræver jo at der er flere som træner DcH's program:-D

men en rigtig spændende ide syntes jeg:5up:

 

Kom gerne med et instruktørbud.... ellers er jeg sikker på, at en instruktør som Åsa også vil kunne hjælpe med DcH's lydighedsøvelser. Ellers kan jeg måske finde et par dygtige piger fra Støvring.... andre kender jeg ikke sådan lige umiddelbart :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Forslag modtages med kyshånd - kender ikke så mange.... (der ikke er for dyre...)

 

Når det kommer så vidt at du har fået stablet det på benene mht dato og sted, så undersøger jeg gerne mulighederne for at finde en god (og prisvenlig) instruktør :-)

 

Som en anden (eller flere) også har nævnt, så kunne noget HTM også være fedt :5up:

Måske det kunne ende ud i lørdagsaften underholdning med miniopvisninger :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forslag modtages med kyshånd - kender ikke så mange.... (der ikke er for dyre...)

 

psst, jeg kender danmarksmesteren (der er sikkert flere, men så en af dem)i agility personligt, men jeg ved bare ikke en klap om hun er dygtig eller ej... men et eller andet kan hun jo;-)

 

hmm og måske jeg også kender en til HTM, der ikke er for dyr, hvis jeg bare kan komme i tanke om hvad hun hedder..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Kom gerne med et instruktørbud.... ellers er jeg sikker på, at en instruktør som Åsa også vil kunne hjælpe med DcH's lydighedsøvelser. Ellers kan jeg måske finde et par dygtige piger fra Støvring.... andre kender jeg ikke sådan lige umiddelbart :cry:

Kleo er selv træner :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
psst, jeg kender danmarksmesteren (der er sikkert flere, men så en af dem)i agility personligt, men jeg ved bare ikke en klap om hun er dygtig eller ej... men et eller andet kan hun jo;-)

 

hmm og måske jeg også kender en til HTM, der ikke er for dyr, hvis jeg bare kan komme i tanke om hvad hun hedder..

 

Hvem er det? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Når det kommer så vidt at du har fået stablet det på benene mht dato og sted, så undersøger jeg gerne mulighederne for at finde en god (og prisvenlig) instruktør :-)

 

Som en anden (eller flere) også har nævnt, så kunne noget HTM også være fedt :5up:

Måske det kunne ende ud i lørdagsaften underholdning med miniopvisninger :mrgreen:

Det kunne være sjovt.

 

Jeg kender desværre ikke så mange instrutører i Jylland, måske en inden for DCH som kunne tage sig af eftersøg mv. ellers kan jeg ikke komme på nogle?

Link til indlæg
Del på andre sites

nej altså hvor lyder det her bare spændende.... jeg har vist allerede sagt jeg gerne ville med, men siger det lige igen :mrgreen:

 

Ting jeg ville synes var rigtigt spændende var klikkertræning, agility (her ville vi dog kun kunne deltage delvist, da den bette ikke er gammel nok til spring og des lige belastende øvelser endnu...), rally-o kunne jeg rigtigt godt tænke mig at prøve, spor kunne også være fedt at lære mere om og HTM kunne bare være sjovt, selvom jeg aldrig har deltaget i sådan noget før... Derudover har Karla og jeg vist altid brug for basal lydighedstræning :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg tænkte at det også kunne være lidt cool hvis nogen vidste noget om hundemassage :oops:

 

ideer er der vist masser af ...

 

Hvis det bliver her i østjylland, vil jeg gerne være med til at arrangere det mere praktiske - sted, mad, budget ... den slags?

Irene kan det med massage..... og en heeeeel masse andet, hvis I kan få hende overtalt. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænkte at det også kunne være lidt cool hvis nogen vidste noget om hundemassage :oops:

 

ideer er der vist masser af ...

 

Hvis det bliver her i østjylland, vil jeg gerne være med til at arrangere det mere praktiske - sted, mad, budget ... den slags?

 

Jeg har brugt en rigtigt dygtig hundemassør til Stella på et tidspunkt. Hende vil jeg nok godt kunne få fat på og overtale - Tror heller ikke hun er særligt dyr :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, har lige fundet ud af hvad den smiley betyder:-P. Meningen var at jeg synes folk skulle tage at gå til hundetræning.:blink:

 

Hehe - det er ik sårn når man ikke er helt enige om, hvad de forskellige smilies betyder ...

 

Anyway - jeg tror de fleste af os går til træning ... men sådan en hel weekend i hundenes navn kunne da være fantastisk - også selvom vi går til træning ud over det :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
tror godt du kan regne med at alle der ønsker at deltage i denne weekend allerede går til flere former for træning, flere gange om ugen ;-)

Sikke dog noget pjat - det er jeg da alt for doven til, de får sguda bare noget foder også ud i haven for at blive luftet. Det må da være nok.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...