Hop til indhold

Hill's Nature's Best


Gæst deluxious
 Share

Recommended Posts

Gæst deluxious

Hej herude!

 

Jeg har brug for jer kyndige hundemennesker. Jeg svinger lidt mellem hvilket foder jeg vil købe til min kommende hvalp. Først var det egentlig Olivers jeg ville bruge, men da jeg alligevel skal have nogle andre ting fra england, så tænkte jeg at købe noget foder med - da portoen er latterlig lille uanset vægt.

Jeg tænker lidt på Hill's Nature's Best - nogle erfaringer med dette ?

 

 

- Ellers er der også Purina Pro Plan og Nutro Choice. Men jeg kan dælme ikke beslutte mig for hvad jeg skal prøve :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er af en eller anden grund tit det Bassen vinder til skuer og vi bruger det godt nok ikke som hovedfoder, men som godbidder herhjemme. Det skal helst være foder, fordi jeg har liiiidt svært ved ikke at gi ham et eller andet, når vi mødes ude i bryggerset, hvor alle hans ting er.

 

Summa sumarum: Han får en del og det ser absolut ikke ud til at skade ham det mindste og han kan li det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious

Uha, det lyder jo ikke sådan super godt.

Men ja - det er meget billigere at købe i england synes jeg. Der ligger en 12 kgs pose på omkring 288 kr.

 

Jeg synes at ligemeget hvad jeg kigger på, så vender jeg tilbage til at Olivers nok er det bedst - ih altså !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Uha, det lyder jo ikke sådan super godt.

Men ja - det er meget billigere at købe i england synes jeg. Der ligger en 12 kgs pose på omkring 288 kr.

 

Jeg synes at ligemeget hvad jeg kigger på, så vender jeg tilbage til at Olivers nok er det bedst - ih altså !

 

I mine øjne er der intet i vejen for at skifte mellem flere produkter, tværtimod.

 

Ved at skifte, f.eks. ved at bruge tre produkter samtidig, opnår man oftest at hundens mave vænner sig til at "klare" skift.

 

Jeg har ind imellem anvendt Hills Natures Best som jeg mener er en anelse bedre end Hills andre produkter. Hverken katte eller hunde har set ud til at lide umiddelbar skade af det.

 

Pellehunden er trods labrador af race ikke madglad når det gælder tørfoder og jeg har til dato ikke fundet et produkt han gider æde til posen er tom!

 

Pt. har jeg Lakse Kronch (Henne Pet Food) og Olivers Selected Fish på menuen sammen med hjemmelavet mad.

Ved at skifte vil han næsten spise op.

 

Vælger du canadisk foder slipper du for en mængde af det l*** der er i amerikansk foder da reglerne er strengere i Canada.

 

Ligeledes hvis du køber nordisk produceret foder.

 

Det er en tætbevokset jungle at finde rundt i at finde et godt foder :(

Link til indlæg
Del på andre sites

I mine øjne er der intet i vejen for at skifte mellem flere produkter, tværtimod.

 

Ved at skifte, f.eks. ved at bruge tre produkter samtidig, opnår man oftest at hundens mave vænner sig til at "klare" skift.

 

Jeg har ind imellem anvendt Hills Natures Best som jeg mener er en anelse bedre end Hills andre produkter. Hverken katte eller hunde har set ud til at lide umiddelbar skade af det.

 

Pellehunden er trods labrador af race ikke madglad når det gælder tørfoder og jeg har til dato ikke fundet et produkt han gider æde til posen er tom!

 

Pt. har jeg Lakse Kronch (Henne Pet Food) og Olivers Selected Fish på menuen sammen med hjemmelavet mad.

Ved at skifte vil han næsten spise op.

 

Vælger du canadisk foder slipper du for en mængde af det l*** der er i amerikansk foder da reglerne er strengere i Canada.

 

Ligeledes hvis du køber nordisk produceret foder.

 

Det er en tætbevokset jungle at finde rundt i at finde et godt foder :(

 

Tak, det er da rart at vide.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Tak, det er da rart at vide.

 

Velbekomme..

 

Ved hjemmelavet mad ved man nøjagtigt hvad der er i og det kan jeg godt lide.

 

Gudrun har anbefalet 1/3 tørfoder til Pelle og 2/3 hjemmelavet.

 

I perioder GIDER han ikke det tørre, men hvis han så får det tilbudt som en opgave, f.eks. i sin Leo eller treatball går han til det.

 

Dog gider han ikke søge efter det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Velbekomme..

 

Ved hjemmelavet mad ved man nøjagtigt hvad der er i og det kan jeg godt lide.

 

Gudrun har anbefalet 1/3 tørfoder til Pelle og 2/3 hjemmelavet.

 

I perioder GIDER han ikke det tørre, men hvis han så får det tilbudt som en opgave, f.eks. i sin Leo eller treatball går han til det.

 

Dog gider han ikke søge efter det.

 

Hvad er en treatball?

Groa er vil med sit tørfoder, hun søger gerne og vil gøre alt for at få en enkelt pille.

Det er også noget i den stil med Groa, jeg har fundet frem til den rette ballance.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvad er en treatball?

Groa er vil med sit tørfoder, hun søger gerne og vil gøre alt for at få en enkelt pille.

Det er også noget i den stil med Groa, jeg har fundet frem til den rette ballance.

 

En treatball ser ud som på fotoet. Materialet er blødt og silikoneagtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Velbekomme..

 

Ved hjemmelavet mad ved man nøjagtigt hvad der er i og det kan jeg godt lide.

 

Gudrun har anbefalet 1/3 tørfoder til Pelle og 2/3 hjemmelavet.

 

I perioder GIDER han ikke det tørre, men hvis han så får det tilbudt som en opgave, f.eks. i sin Leo eller treatball går han til det.

 

Dog gider han ikke søge efter det.

 

Hvad laver du så søg med - kogt kylling, lever osv.?

 

Samson gider nemlig heller ikke søge efter tørfoder, og han giver også forholdsvis hurtigt op hvis det er kød. Så jeg er lidt interesseret i hvad andre gør.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hundevennen

Du kan være sikker på at produkter er kalder sig "Nature's Best" og andre superlativer ikke indeholder råvare der passer ordvalget.

 

Super premium og ligende dækker ofte over skrammel som biprodukter både animalske og plante. Det er blot smarte salgstrix.....

 

Tænk blot på hvormeget Hill's, Pedigree og andre bruger på reklame....det tager de fra deres kostpris....altså råvarene

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fik lige nogle billige prøver hjem på natures bedst, så jeg købte en til godbidder. Der skulle ikke være noget i sheila ikke kan tåle nemlig.. Og de er vilde med det:mrgreen:

 

Nu står det fremme i en fin krukke på køkkenbordet, pillerne er jo hjerte og kødbensformet, så de er så fine:lol:

 

Nej, super godbidder i hvertfald, skal tjekke dem til træning på søndag om de også holder vand der:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
Du kan være sikker på at produkter er kalder sig "Nature's Best" og andre superlativer ikke indeholder råvare der passer ordvalget.

 

Super premium og ligende dækker ofte over skrammel som biprodukter både animalske og plante. Det er blot smarte salgstrix.....

 

Tænk blot på hvormeget Hill's, Pedigree og andre bruger på reklame....det tager de fra deres kostpris....altså råvarene

 

 

Mjah, både og. Det er jo derfor man får lov til at betale mere i hert fald :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...