Gæst langvang Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Hejsa Jeg er ny her på hunde-forum, og tilmeldte mig, da jeg synes det så spændende ud. Jeg hedder Kristian Pedersen, er 30 år, og bor langt ude på landet med min hund Lunte, som indtil videre, sammen med en mus på loftet, er det tætteste jeg kommer på en samlever . Lunte elsker at have masser af plads, så han stortrives herude, og det gør jeg egentlig også selv. Jeg driver, sammen med en pige, der oprindeligt kommer fra Brasilien, hjemmesiden PetDreams.dk, der sælger hundeartikler og kattetilbehør. Vi har lager på det nedlagte landbrug, jeg bor på, så alt arbejdet klares også mere eller mindre fra hjemmet. Mit arbejde er også min hobby, men udover det, bruger jeg en del tid ude med Lunte, er bidt af en gal fodbold, og hygger med venner og familie. Mvh Kristian Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Hej og velkommen til Kan love dig for, at her er spændende herinde! Man bliver afhængig - det er jeg i hvert fald Og Lunte ser altså bare alt for kær ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst langvang Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Hej Rikke Takker. Glad for at se jeg ikke er den eneste der sidder ved skærmen kl. l... om natten . Lunte er også for længst gået i kassen, så det kunne være jeg skulle gøre det samme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Hej Rikke Takker. Glad for at se jeg ikke er den eneste der sidder ved skærmen kl. l... om natten . Lunte er også for længst gået i kassen, så det kunne være jeg skulle gøre det samme. Haha, nej, du er ikke den eneste :blink: Kan godt forstå Lunte, jeg burde også være gået i seng for længst - men ja, hygger mig lige med et par ting, så det har jeg da ikke tid til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 velkommen til her er hyggeligt at være og så kan man lære så utroligt megt Og du har allerede efterlevet krav nummer 1 til nye brugere, du har postet et billede :5up: :blink: tak for det, håber du vil finde dig godt tilpas herinde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Velkommen Dejlig hund :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Hejsa og velkommen til dig og din dejlige vovse Det må være skønt at arbejde med sin hobby og have mulighed for et arbejde hvor ens firbenede kan være med . Er helt misundelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Velkommen herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Velkommen til. Ja det er skam spænende her inde. Meldte mig til fordi jeg elsker hunde. Og nu er jeg grøn debattør!! * STOLT * Men velkommen igen, til det bedste internet sted ever;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Velkommen til Sød hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Hej og velkommen til:-) Lunte ser ud til at være en dejlig hund:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Hej og velkommen til Det lyder slet ikke så tosset, det liv dig og Lunte har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Velkommen til jer begge to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 Velkommen, håber du bliver glad for at være her. Uha, lager på nedlagt landbrug, det er ikke noget jeg har gode minder med (har kørt lastbil) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret Februar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 Velkommen Pas på, jeg er nærmest allerede afhængig, og jeg er lige begyndt.. Faktisk .. Så har jeg ikke engang hund endnu.. Haha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Februar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2009 Hej og Velkommen til Håber du får det godt herinde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts