Hop til indhold

2 nye - Kristian og Lunte


Gæst langvang
 Share

Recommended Posts

Gæst langvang

Hejsa

 

Jeg er ny her på hunde-forum, og tilmeldte mig, da jeg synes det så spændende ud. Jeg hedder Kristian Pedersen, er 30 år, og bor langt ude på landet med min hund Lunte, som indtil videre, sammen med en mus på loftet, er det tætteste jeg kommer på en samlever :-). Lunte elsker at have masser af plads, så han stortrives herude, og det gør jeg egentlig også selv.

 

Jeg driver, sammen med en pige, der oprindeligt kommer fra Brasilien, hjemmesiden PetDreams.dk, der sælger hundeartikler og kattetilbehør. Vi har lager på det nedlagte landbrug, jeg bor på, så alt arbejdet klares også mere eller mindre fra hjemmet.

 

Mit arbejde er også min hobby, men udover det, bruger jeg en del tid ude med Lunte, er bidt af en gal fodbold, og hygger med venner og familie.

 

Mvh

Kristian

lunte1.jpg

lunte2.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Rikke

 

Takker. Glad for at se jeg ikke er den eneste der sidder ved skærmen kl. l... om natten :-). Lunte er også for længst gået i kassen, så det kunne være jeg skulle gøre det samme.

 

Haha, nej, du er ikke den eneste :blink:

 

Kan godt forstå Lunte, jeg burde også være gået i seng for længst - men ja, hygger mig lige med et par ting, så det har jeg da ikke tid til :cool:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Hejsa og velkommen til dig og din dejlige vovse :vinken:

 

Det må være skønt at arbejde med sin hobby og have mulighed for et arbejde hvor ens firbenede kan være med . Er helt misundelig

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...