Amocca Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Så kom der saftsuseme sne til Horsens og det vælter stadig ned udenfor, så vi får mere :klap: Karla og jeg havde spas i sneen, snebolde er for fede... børn der kælker, tjaaa... det må de egentlig godt lade være med synes Karla Note to self: næste gang, køb en lys hund... sort hund på hvid baggrund giver sådan set bare sorte klatter Men lidt billeder får i nu alligevel... der er 3 x poster med billeder, så er i "advaret på forhånd" Der er åbenbart en frygtelig masse spændende dufte i sneen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Karla var så heldig, at der var nogen der havde glemt en gammel tennisbold, den fik hun gravet frem og leget med til den store guldmedalje Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 og lidt blandet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 hmmm... nu sidder jeg jo lige og kigger lidt, og beklager de egentlig pænt kedelige billeder det var sjovt, men man skulle nok have været der og gad vidst hvorfor det kun er det allersidste billede der er ordentligt belyst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 og lidt blandet Nøøøøøøøøøøøørj hvor er det sidste billed blevet godt, der har du fået fokuseret på Karla pigen 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Lige meget hvad du siger, synes jeg er Karla ser skøn ud! Bedårende som altid. Jeg har aldrig været rigtig vild med hvordan normale gårdhunde ser ud, men Karla er altå virkelig charmerende! Og forresten. Jeg er vild med det sidste billede ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Det er det samme problem vi har med de sorte hunde.. Det og så at få et ordentligt udtryk på dem.. Det er bare sort i sort... Og i sneen går det helt galt, som om kameraet ikke kan fokusere på det sorte i sneen.. Og vores kamera er vildt dyrt. Men vi kan sikkert bare ikke finde ud af det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Vi har et vildt dyrt lækkert Canon D450 spejlreflekskamera eller sådan noget, som jeg aendnu ikke har fået lært at bruge :stupid: og som jeg heller ikke tør tage op i parken i sådan et vejr her... Og så har vi et billigt lille Canon digitalt lommekamera som jeg tager med mig på tur... det tager ikke særligt gode billeder, det har en ekstremt langsom lukketid og så er det mig der fører det og det hjælper sandelig heller ikke overvejer virkelig at melde mig på et fotokursus på aftenskole, så jeg kan lære at tage ordentlige billeder af min hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 hmmm... nu sidder jeg jo lige og kigger lidt, og beklager de egentlig pænt kedelige billeder det var sjovt, men man skulle nok have været der og gad vidst hvorfor det kun er det allersidste billede der er ordentligt belyst Der findes pgrogrammer der kan lysne billederne lidt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Og så har vi et billigt lille Canon digitalt lommekamera som jeg tager med mig på tur... det tager ikke særligt gode billeder, det har en ekstremt langsom lukketid og så er det mig der fører det og det hjælper sandelig heller ikke overvejer virkelig at melde mig på et fotokursus på aftenskole, så jeg kan lære at tage ordentlige billeder af min hund Det er helt sikkert et fiiint camera.. IXUS 65 eller lignende?? Bare et bud, for dine billeder minder lidt om mit sidste snevejrsbillede af Lea.. Det er tydeligt at se, selvom jeg har klippet og regeret i det Men fordelen er at de ikke er så dyre i farvepatroner at printe ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Vi har et vildt dyrt lækkert Canon D450 spejlreflekskamera ' Vi har det samme kamera og det er altså rigtig godt. Ooooooooooooh bare fedt lidt for frank (lexus), han er god til at hjælpe! Jeg ringede og panisk fik præsenteret mig som dorte aslan og Tacco kom og det var snevejr og jeg var total i panik, og så kom det lige bom bom bom sådan gør du og wupti...........men hvordan man lige får en sort hund frem, DET ved jeg ikke. Og da tacco så kom, havde de taget solen med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Der kom også sne her i Viborg! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Det er helt sikkert et fiiint camera.. IXUS 65 eller lignende?? Bare et bud, for dine billeder minder lidt om mit sidste snevejrsbillede af Lea.. Det er tydeligt at se, selvom jeg har klippet og regeret i det Men fordelen er at de ikke er så dyre i farvepatroner at printe ud det er et ixus 950i - godt set Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Karla ser ud til at hygge sig. Og det sidste billede er bare rigtig godt! :5up: Fedt at man så tydeligt kan se hendes ansigtstræk, og det ser rigtig fint ud med snefnuggene. Karla og jeg havde spas i sneen, snebolde er for fede... børn der kælker, tjaaa... det må de egentlig godt lade være med synes Karla Tyson er heller ikke nogen fan af børn der kælker. Til gengæld elsker han, når de har efterladt snemænd til ham, som han kan gå og markere på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Hvor er hun dejlig Hun ser rigtig ud til at hygge sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Trods alt, så ser Karla altså stadig lige så charmerende og dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts