Hop til indhold

Sne, sne, sne

Amocca
 Share

Recommended Posts

:mrgreen: Så kom der saftsuseme sne til Horsens og det vælter stadig ned udenfor, så vi får mere :klap:

Karla og jeg havde spas i sneen, snebolde er for fede... børn der kælker, tjaaa... det må de egentlig godt lade være med synes Karla :roll:

Note to self: næste gang, køb en lys hund... sort hund på hvid baggrund giver sådan set bare sorte klatter :evil:

Men lidt billeder får i nu alligevel... der er 3 x poster med billeder, så er i "advaret på forhånd" :mrgreen:

Der er åbenbart en frygtelig masse spændende dufte i sneen

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har et vildt dyrt lækkert Canon D450 spejlreflekskamera eller sådan noget, som jeg aendnu ikke har fået lært at bruge :stupid: og som jeg heller ikke tør tage op i parken i sådan et vejr her...

Og så har vi et billigt lille Canon digitalt lommekamera som jeg tager med mig på tur... det tager ikke særligt gode billeder, det har en ekstremt langsom lukketid og så er det mig der fører det og det hjælper sandelig heller ikke :lol: overvejer virkelig at melde mig på et fotokursus på aftenskole, så jeg kan lære at tage ordentlige billeder af min hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod

Og så har vi et billigt lille Canon digitalt lommekamera som jeg tager med mig på tur... det tager ikke særligt gode billeder, det har en ekstremt langsom lukketid og så er det mig der fører det og det hjælper sandelig heller ikke :lol: overvejer virkelig at melde mig på et fotokursus på aftenskole, så jeg kan lære at tage ordentlige billeder af min hund

Det er helt sikkert et fiiint camera.. IXUS 65 eller lignende??

Bare et bud, for dine billeder minder lidt om mit sidste snevejrsbillede af Lea.. Det er tydeligt at se, selvom jeg har klippet og regeret i det :lol: Men fordelen er at de ikke er så dyre i farvepatroner at printe ud :mrgreen::rolleyes:

lea_feb_09_edit2.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har et vildt dyrt lækkert Canon D450 spejlreflekskamera

'

Vi har det samme kamera og det er altså rigtig godt.

Ooooooooooooh bare fedt lidt for frank (lexus), han er god til at hjælpe!

Jeg ringede og panisk fik præsenteret mig som dorte aslan og Tacco kom og det var snevejr og jeg var total i panik, og så kom det lige bom bom bom sådan gør du og wupti...........men hvordan man lige får en sort hund frem, DET ved jeg ikke.

Og da tacco så kom, havde de taget solen med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er helt sikkert et fiiint camera.. IXUS 65 eller lignende??

Bare et bud, for dine billeder minder lidt om mit sidste snevejrsbillede af Lea.. Det er tydeligt at se, selvom jeg har klippet og regeret i det :lol: Men fordelen er at de ikke er så dyre i farvepatroner at printe ud :mrgreen::rolleyes:

lea_feb_09_edit2.JPG

det er et ixus 950i - godt set :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla ser ud til at hygge sig. Og det sidste billede er bare rigtig godt! :5up: Fedt at man så tydeligt kan se hendes ansigtstræk, og det ser rigtig fint ud med snefnuggene.

Karla og jeg havde spas i sneen, snebolde er for fede... børn der kælker, tjaaa... det må de egentlig godt lade være med synes Karla :roll:

Tyson er heller ikke nogen fan af børn der kælker. Til gengæld elsker han, når de har efterladt snemænd til ham, som han kan gå og markere på. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites