Hop til indhold

Anbefal et halsbånd


a9
 Share

Recommended Posts

Jeg søger et godt hverdags halsbånd til Jacki :neutral:

 

Det skal være et sort fast halsbånd og praktisk forhold til vejr og vind.

 

Kan godt lide Hurttas eller EzyDogs, men kan ikke lide de store reflekser :oops: men neoprenen tiltaler mig :-D

 

Har også tænkt i et læder halsbånd fra Kenjan, men læder er ikke super praktisk, hvis nu tøsen skulle udvikle sig til en badenymfe :engel:

 

Hjælp mig :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg kan jo mægtig godt lide Ruffwears sager :oops:

 

http://www.ruffwear.com/Hoopie-Collar-trade_2?sc=2&category=16#

 

Den eneste ulempe er, at de holder forevigt, så man aldrig får grund til at købe nyt :roll:

 

Og nej - læder til badenymfer er ikke smart! Se bare Kimmis engang meget lækre håndsyede, australsk-importerede, smarte brune læderhalsbånd med fiiiiine udskårne kødben i lyserødt :roll:

 

Ja, jeg shopper en del til hundene....

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg kan jo mægtig godt lide Ruffwears sager :oops:

 

http://www.ruffwear.com/Hoopie-Collar-trade_2?sc=2&category=16#

 

Den eneste ulempe er, at de holder forevigt, så man aldrig får grund til at købe nyt :roll:

 

Og nej - læder til badenymfer er ikke smart! Se bare Kimmis engang meget lækre håndsyede, australsk-importerede, smarte brune læderhalsbånd med fiiiiine udskårne kødben i lyserødt :roll:

 

Ja, jeg shopper en del til hundene....

 

Har haft sådan et i hænderne, og kan godt se det praktiske i de vandafvisende egenskaber :5up: men synes egentligt, at det er sådan lidt klejnt i tykkelsen :oops:

 

Men det kan da godt være, at jeg skal slå et smut omkring Århus Hundecenter og kigge lidt på sagerne igen :engel:

 

Shopning til hunde kan jeg slet slet ikke sætte mig ind i *host* *host* *hark* *host* :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg har halsbåndet fra Ezydog, og jeg synes det er et godt halsbånd, men vi bruger det jo stort set også kun til at have navneskilt i, når vi er ude. :-D

 

Du skriver det skal være et hverdags halsbånd. Skal det fårstås sådan, at hun skal have det på hele dagen? for i så fald, ved jeg ikke, om jeg lige ville ty til et neopren halsbånd, da jeg godt kunne forestille mig, at det ville blive varmt, at gå med hele tiden her til sommer.

 

Men med hensyn til vand, så har Buddys været i vand masser af gange, uden man kan se det på den. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved godt du sagde det skulle være sort :oops: men se lige hvor fine de her stribede nogen er:mrgreen:

 

http://www.utika.dana12.dk/222-221-seler,-liner-og-halsbaand.htm

 

scroll lidt ned af siden til Isabella Cane produkterne

 

Dem har de også hos Århus Hundecenter :-D

 

Måske er det bare mig, men jeg synes altså, de er meget tynde :oops: og tænker derfor "kan de holde til en schæfer, der vil frem i tilværelsen" :???:

 

Jeg har halsbåndet fra Ezydog, og jeg synes det er et godt halsbånd, men vi bruger det jo stort set også kun til at have navneskilt i, når vi er ude. :-D

 

Du skriver det skal være et hverdags halsbånd. Skal det fårstås sådan, at hun skal have det på hele dagen? for i så fald, ved jeg ikke, om jeg lige ville ty til et neopren halsbånd, da jeg godt kunne forestille mig, at det ville blive varmt, at gå med hele tiden her til sommer.

 

Men med hensyn til vand, så har Buddys været i vand masser af gange, uden man kan se det på den. :5up:

 

God pointe m.h.t neopren i varme :5up:

 

Min ide er nemlig, at hun skal have det på hele tiden, når vi er hjemme :neutral: Må tilbage i tænkeboks :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem har de også hos Århus Hundecenter :-D

 

Måske er det bare mig, men jeg synes altså, de er meget tynde :oops: og tænker derfor "kan de holde til en schæfer, der vil frem i tilværelsen" :???:

 

 

sikkert ikke - de er sikkert mest lavet til pynt :rolleyes: men alstå skulle jeg nogensinde få vænnet min hund til at det ikke er lig med døden via pisk med elektriske ål at have halsbånd på, så må det da absolut være sådan et der hun skal have :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger et læderhalsbånd fra Timely og Bella er også noget af et badedyr ( ikke nymfe ) Det får bare lidt læderfedt en gang i mellem og ser stadig godt ud efter næsten et år.

Men ellers er der jo webbing halsbåndene, et godt og stærkt halsbånd.

 

Men prøv at kikke hos www.apporten.dk deres Timely læder vare er rimlige i pris, der finder du også gode webbing halsbånd og liner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Halsbåndene fra Ruff-Wear er også rigtig gode... Og de kan godt holde til en schæfer :blink: Havde selv et, til min tæve jeg havde inden Caisar, og det var rigtig godt og lækkert... Hun var også en badenymfe :roll:

Men jeg ved bare ikke hvor det er blevet af... Tror nok jeg har glemt det til et agilitystævne engang :cry::???: Typisk :roll:

 

Men også et rigtig godt halsbånd - som skulle kunne holde til selv lille Jackie ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

de er rigtig fede de nye fra hurtta (udseendes mæssigt).. vi sidder selv og skal ha nyt til akira, som kun skal bruges når vi er ude at gå.. der er jo ingen grund til hun har det på herhjemme..

 

Sad faktisk og tænkte på at lave et sådan indlæg selv.. vi har nemlig kigge meget på noeme og hurtta.. og var/er i tvivl om hvor gode de egentlig er.. har læst/fået af vide, at et halsbånd helst skal være 2 nakkehvivler brede..?? derfor kigget på de 2..

Link til indlæg
Del på andre sites

de er rigtig fede de nye fra hurtta (udseendes mæssigt).. vi sidder selv og skal ha nyt til akira, som kun skal bruges når vi er ude at gå.. der er jo ingen grund til hun har det på herhjemme..

 

Sad faktisk og tænkte på at lave et sådan indlæg selv.. vi har nemlig kigge meget på noeme og hurtta.. og var/er i tvivl om hvor gode de egentlig er.. har læst/fået af vide, at et halsbånd helst skal være 2 nakkehvivler brede..?? derfor kigget på de 2..

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette halsbånd fra Ruffware venter på at blive hentet på posthuset

[media]http://www.hnb.dk/data/images/1483.jpg[/media]

 

Har haft meget kig på det nye fra Hurrta, men line skal sættes i begge ringe i halsbåndet, og det tror jeg, at jeg bliver træt af :???::oops:

 

Min bror og svigerinde er ved at lokke Kenjan til at fremstille en ny type halsbånd, og lykkedes det, står jeg først i køen :engel: eller kommer til det, når jeg har jordet dem, der prøver at komme i vejen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette halsbånd fra Ruffware venter på at blive hentet på posthuset

[media]http://www.hnb.dk/data/images/1483.jpg[/media]

 

Har haft meget kig på det nye fra Hurrta, men line skal sættes i begge ringe i halsbåndet, og det tror jeg, at jeg bliver træt af :???::oops:

 

Min bror og svigerinde er ved at lokke Kenjan til at fremstille en ny type halsbånd, og lykkedes det, står jeg først i køen :engel: eller kommer til det, når jeg har jordet dem, der prøver at komme i vejen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette halsbånd fra Ruffware venter på at blive hentet på posthuset

[media]http://www.hnb.dk/data/images/1483.jpg[/media]

 

Har haft meget kig på det nye fra Hurrta, men line skal sættes i begge ringe i halsbåndet, og det tror jeg, at jeg bliver træt af :???::oops:

 

Det ser godt ud.. jeg er meget i tvivl om hvad vi skal have.. det allerførste var et vi lånte, deres hvalp var vokset ud af det, og da vi startede til træning, blev det kvæl, og har det været lige siden.. men vil gerne ha et alm halsbånd til tegn osv, og så pynter kvæl ikke.. det er en kæde.. er ikke så meget for det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette halsbånd fra Ruffware venter på at blive hentet på posthuset

[media]http://www.hnb.dk/data/images/1483.jpg[/media]

 

Har haft meget kig på det nye fra Hurrta, men line skal sættes i begge ringe i halsbåndet, og det tror jeg, at jeg bliver træt af :???::oops:

 

Det ser godt ud.. jeg er meget i tvivl om hvad vi skal have.. det allerførste var et vi lånte, deres hvalp var vokset ud af det, og da vi startede til træning, blev det kvæl, og har det været lige siden.. men vil gerne ha et alm halsbånd til tegn osv, og så pynter kvæl ikke.. det er en kæde.. er ikke så meget for det..

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad slags?

 

Ja, det spørger jeg også :-D

 

Et fremstillet i samme materiale som denne sele :5up:

 

sendbinary.asp?path=C%3A%5CInetpub%5Cwwwroot%5Ceasypage%5C129%5Cwebshop%5Cimages%5Cupload%5C1301%5CSELER+007%2Ejpg&Width=250

 

Det er svært at se, men selen er foret med det lækreste materiale, blødt og behageligt og ikke tungt eller klodset - hvis det gav mening :oops: men kort fortalt lidt i stil med Ezydogs og Hurrtas

 

Jeg bruger denne sele til grp. C :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad slags?

 

Ja, det spørger jeg også :-D

 

Et fremstillet i samme materiale som denne sele :5up:

 

sendbinary.asp?path=C%3A%5CInetpub%5Cwwwroot%5Ceasypage%5C129%5Cwebshop%5Cimages%5Cupload%5C1301%5CSELER+007%2Ejpg&Width=250

 

Det er svært at se, men selen er foret med det lækreste materiale, blødt og behageligt og ikke tungt eller klodset - hvis det gav mening :oops: men kort fortalt lidt i stil med Ezydogs og Hurrtas

 

Jeg bruger denne sele til grp. C :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Et fremstillet i samme materiale som denne sele :5up:

 

sendbinary.asp?path=C%3A%5CInetpub%5Cwwwroot%5Ceasypage%5C129%5Cwebshop%5Cimages%5Cupload%5C1301%5CSELER+007%2Ejpg&Width=250

 

Det er svært at se, men selen er foret med det lækreste materiale, blødt og behageligt og ikke tungt eller klodset - hvis det gav mening :oops: men kort fortalt lidt i stil med Ezydogs og Hurrtas

 

Jeg bruger denne sele til grp. C :cool:

 

Ah, oka, tak :5up:

 

Har godt hørt, at det skulle være en rigtig lækker sele :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...