Hop til indhold

Endelig sne til os

Trei
 Share

Recommended Posts

.. og det betyder jo så altså at jeg er nødt til at smide et par billeder på herinde af min lille bitte hund i det flotte snelandskab.

Jeg har selvfølgelig ikke lige haft kameraet klart når hun har været allersjovest og har kuret hen af sneen, drønet rundt med 180 i timen, har gøet og knurret af den og rullet rundt i den, men istedet er her så lidt billeder, hvor hun ser lidt mere fornuftig og nærmest voksen ud. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

.. og det betyder jo så altså at jeg er nødt til at smide et par billeder på herinde af min lille bitte hund i det flotte snelandskab.

Jeg har selvfølgelig ikke lige haft kameraet klart når hun har været allersjovest og har kuret hen af sneen, drønet rundt med 180 i timen, har gøet og knurret af den og rullet rundt i den, men istedet er her så lidt billeder, hvor hun ser lidt mere fornuftig og nærmest voksen ud. :mrgreen:

Hvor er den kær!:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahhhh smuksak...især billede tre er super !!! Må man spørge hvor i landet I har fået sne i de mængder (ja, er misundelig !!!)

uden for land og grænser hvor salt maskiner og fjernvarme ledninger ikke kommer hen :mrgreen:

tror det er pga. de havde minus grader i går da det sneede hele dagen...vores faldt som snask det meste af dagen... :( så vi har ikke meget mere end du så på videon, men må være skønt at kunne slippe sin snehund løs sådan et sted :hjerte:

og sjovt nok står der opep til venstre at hun er fra øst jylland ....

Link til indlæg
Del på andre sites

uden for land og grænser hvor salt maskiner og fjernvarme ledninger ikke kommer hen :mrgreen:

tror det er pga. de havde minus grader i går da det sneede hele dagen...vores faldt som snask det meste af dagen... :( så vi har ikke meget mere end du så på videon, men må være skønt at kunne slippe sin snehund løs sådan et sted :hjerte:

og sjovt nok står der opep til venstre at hun er fra øst jylland ....

Generelt kører det bare for mig i dag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker for al rosen og glæder mig over at det især er billede 3 I kan lide - det er nemlig sådan hun ses meget. :mrgreen: Kan hun finde en pind at løbe rundt med så er lykken gjort. :-D

Vi bor I Østjylland ja og har haft sne siden søndag, nu ligger det dog kun på jorden, men det er stadig sjaaaawt at komme ud og lege i mener Ozzie. :mrgreen: Zaz-zaz, du siger bare til så skal jeg proppe lidt sne i en kuvert og sende jer lidt. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ozzie. :lun:

Tyson er glad for at se, at hans langdistance-kæreste deler hans interesse for at spurte afsted med pinde i munden. :5up:

Det er en vigtig og sund interesse det der pindebæreri

for hunde... ejeren føler det ikke altid hverken så vigtigt eller sundt når Ozzie fælder hende med en pind. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites