Trei Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 .. og det betyder jo så altså at jeg er nødt til at smide et par billeder på herinde af min lille bitte hund i det flotte snelandskab. Jeg har selvfølgelig ikke lige haft kameraet klart når hun har været allersjovest og har kuret hen af sneen, drønet rundt med 180 i timen, har gøet og knurret af den og rullet rundt i den, men istedet er her så lidt billeder, hvor hun ser lidt mere fornuftig og nærmest voksen ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Der er yndlingsschæferen jo :hjerte: Dejlige billeder - især nummer 3 Fleeeere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Hold da op, en smuk hund. Men der er da vidst én dér (på billede 3) er ved at få helt overbalance af den store kæp dér :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Hihi, mere vil have mere Mariah. Du må lige nøjes med de fire der lidt endnu. Jaha, det er svært at løfte en pind som vejer godt til og er længere end en selv jo. Men det er der lokker forståes, jo mere umulig og uhåndterbar jo bedre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 .. og det betyder jo så altså at jeg er nødt til at smide et par billeder på herinde af min lille bitte hund i det flotte snelandskab. Jeg har selvfølgelig ikke lige haft kameraet klart når hun har været allersjovest og har kuret hen af sneen, drønet rundt med 180 i timen, har gøet og knurret af den og rullet rundt i den, men istedet er her så lidt billeder, hvor hun ser lidt mere fornuftig og nærmest voksen ud. Hvor er den kær!:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Nej hvor er billede 3 bare skønt! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Dyyyyyyyyyyygtiiiiiiiiiiig ejer der deler sin dejlige pige med vos andre :blink: Hvor er hun bare en dejlig pige den lille ozzie jeg er jo helt vildt med billed 4 og benægter ikke lysten til at skrive "jeg vil gerne se flere" :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Lækker tøs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Ahhhh smuksak...især billede tre er super !!! Må man spørge hvor i landet I har fået sne i de mængder (ja, er misundelig !!!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Ahhhh smuksak...især billede tre er super !!! Må man spørge hvor i landet I har fået sne i de mængder (ja, er misundelig !!!) uden for land og grænser hvor salt maskiner og fjernvarme ledninger ikke kommer hen tror det er pga. de havde minus grader i går da det sneede hele dagen...vores faldt som snask det meste af dagen... så vi har ikke meget mere end du så på videon, men må være skønt at kunne slippe sin snehund løs sådan et sted :hjerte: og sjovt nok står der opep til venstre at hun er fra øst jylland .... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Det bare fordi i bor det ferkerte sted, vi fik jo 10-15 cm sne i Ringe for nogle mange dage siden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 uden for land og grænser hvor salt maskiner og fjernvarme ledninger ikke kommer hen tror det er pga. de havde minus grader i går da det sneede hele dagen...vores faldt som snask det meste af dagen... så vi har ikke meget mere end du så på videon, men må være skønt at kunne slippe sin snehund løs sådan et sted :hjerte: og sjovt nok står der opep til venstre at hun er fra øst jylland .... Generelt kører det bare for mig i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Det bare fordi i bor det ferkerte sted, vi fik jo 10-15 cm sne i Ringe for nogle mange dage siden ØV !!! Snyd !!! Søndag og mandag kom der godt nok en masse ned fra himlen...en masse SLUD, der ikke lagde sig som andet end snask Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Generelt kører det bare for mig i dag også for mig, fandt lige ud af at det er til højre under profilen.... doh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Åhr, dejlige billeder af smukke Ozzie Og (selvfølgelig ) synes jeg bare nr. 3 - wow :hjerte: Fedt billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Dejlige Ozzie har fundet en bette pind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Dejlige billeder af smukke Ozzie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 Takker for al rosen og glæder mig over at det især er billede 3 I kan lide - det er nemlig sådan hun ses meget. Kan hun finde en pind at løbe rundt med så er lykken gjort. Vi bor I Østjylland ja og har haft sne siden søndag, nu ligger det dog kun på jorden, men det er stadig sjaaaawt at komme ud og lege i mener Ozzie. Zaz-zaz, du siger bare til så skal jeg proppe lidt sne i en kuvert og sende jer lidt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 Ozzie. Tyson er glad for at se, at hans langdistance-kæreste deler hans interesse for at spurte afsted med pinde i munden. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 Ozzie. Tyson er glad for at se, at hans langdistance-kæreste deler hans interesse for at spurte afsted med pinde i munden. :5up: Det er en vigtig og sund interesse det der pindebæreri for hunde... ejeren føler det ikke altid hverken så vigtigt eller sundt når Ozzie fælder hende med en pind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 Flotte billeder. kan også godt lide billed med pinden :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 Endnu en stemme til pinde-billedet :5up: Meget ambitiøs hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts