Hop til indhold

Fedt træningsforår venter os...


Amocca
 Share

Recommended Posts

Yes! Jeg er lige blevet ringet op af Sanne fra Sanneshundecenter i hedensted... Karla og jeg har fået plads på hvalpeagilityholdet :5up:

 

Vi får et super fedt træningsforår... vi starter tricks & aktivering d. 1. marts... vores dch-kursus slutter d. 28 marts og hvalpeagility starter 1. april...

 

Nøøøøj hvor jeg glæder mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih det lyder spændende, men kan vi ikke få en nærmere forklaring på hvalpeagility ? Hvad skal vovserne beflitte sig med ? Er det sådan lidt i soft agillity-retning ? Altså en mere skånsom variant og ikke på tid som alm agillity ?

 

 

jooo lidt ala soft agility, men uden forhindringerne... man træner fx fremadsendelse, dirrigering, vendinger, fart og motivation, felter, lidt balance og tunnel...

 

Ihverfald efter hvad jeg har læst :lol: men jeg håber at kunne være meget klogere efter min første time (som er trænigsteori uden hund) d. 25 marts...

Link til indlæg
Del på andre sites

jooo lidt ala soft agility, men uden forhindringerne... man træner fx fremadsendelse, dirrigering, vendinger, fart og motivation, felter, lidt balance og tunnel...

 

Ihverfald efter hvad jeg har læst :lol: men jeg håber at kunne være meget klogere efter min første time (som er trænigsteori uden hund) d. 25 marts...

 

Lyder bare rigtig super og du skal altså huske at komme tilbage og fortælle os, hvad I oplever ! Og så tror jeg altså lige det er noget for den bette Karla-tøs !!!

Link til indlæg
Del på andre sites

jep :mrgreen: Jeg har en hund der elsker at arbejde, og jeg elsker at arbejde med hende...

 

Det er så fedt... :5up:

 

Jamen så kunne det ikke være beder

gad godt jeg havde tid til så meget når hvalpen kommer:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...