Hop til indhold

Dræberabrikosen!!!!


Gæst Nanett
 Share

Recommended Posts

Jeg troede at Hektor UMULIGT kunne være mere småretarderet og kujonagtig, men jeg tog grueligt fejl...

 

Her til aften sad jeg og spiste nogle af de dersens lækre tørrede abrikoser (...når man nu ikke har Haribo i huset) og Hektor var der naturligvis med det samme for at se om der ikke kunne falde en lille haps af til ham hvis han nu lavede stoooore Bambiøjne, gav pote, sagde ynkelige pivelyde og savlede ekstra charmerende på mit nyvaskede gulv...

 

Som den softie jeg er, så udløste den slags fedterier naturligvis en abrikos...

 

Men idet jeg giver ham den i munden, spasser han HELT ud efter at have tygget en enkelt gang. Konsistensen må have været MEGET farlig, for han spyttede den prompte ud og så truende på den, nu snaskede, abrikos hvorefter han knurrede, gøede og begyndte at hoppe rundt i stuen som et andet DAMPbarn. Da jeg så tog abrikosen op for at lade ham snuse til den, så flyyyyyygtede han simpelthen ud på badeværelset hvor han igen gav sig til at småknurre af dræberabrikosen.

 

Jeg har simpelthen aldrig oplevet noget så åndsvagt :lol:

 

Af andre faaaarlige ting, kan der i flæng nævnes:

 

Støvsugeren (puuuuh, det er dødsfjenden nr. uno)

Plastikposer der blæser rundt på gaden

Min underbo's ret hidsige chihuahua på 2kg (suuuuk!!!!)

Hvis man laver "fløjtelyde" med en sodavandsflaske

 

...

 

Jeg tror at det er en blanding mellem at han synes at tingene er sjove, men som han egentlig også er liiiiidt bange for (med undtagelse af støvsugeren, som på ingen måde er sjov). Kender I andre det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Umulia>>

 

Du har ret i at det er ganske underholdende. Jeg var flad af grin over hans reaktioner i alle fald. Om det er vildt nuttet eller super kikset at så stor eb dreng er bange for en lille tørret abrikos, ved jeg dog ikke ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg troede at Hektor UMULIGT kunne være mere småretarderet og kujonagtig, men jeg tog grueligt fejl...

 

Her til aften sad jeg og spiste nogle af de dersens lækre tørrede abrikoser (...når man nu ikke har Haribo i huset) og Hektor var der naturligvis med det samme for at se om der ikke kunne falde en lille haps af til ham hvis han nu lavede stoooore Bambiøjne, gav pote, sagde ynkelige pivelyde og savlede ekstra charmerende på mit nyvaskede gulv...

 

Som den softie jeg er, så udløste den slags fedterier naturligvis en abrikos...

 

Men idet jeg giver ham den i munden, spasser han HELT ud efter at have tygget en enkelt gang. Konsistensen må have været MEGET farlig, for han spyttede den prompte ud og så truende på den, nu snaskede, abrikos hvorefter han knurrede, gøede og begyndte at hoppe rundt i stuen som et andet DAMPbarn. Da jeg så tog abrikosen op for at lade ham snuse til den, så flyyyyyygtede han simpelthen ud på badeværelset hvor han igen gav sig til at småknurre af dræberabrikosen.

 

Jeg har simpelthen aldrig oplevet noget så åndsvagt :lol:

 

Af andre faaaarlige ting, kan der i flæng nævnes:

 

Støvsugeren (puuuuh, det er dødsfjenden nr. uno)

Plastikposer der blæser rundt på gaden

Min underbo's ret hidsige chihuahua på 2kg (suuuuk!!!!)

Hvis man laver "fløjtelyde" med en sodavandsflaske

 

...

 

Jeg tror at det er en blanding mellem at han synes at tingene er sjove, men som han egentlig også er liiiiidt bange for (med undtagelse af støvsugeren, som på ingen måde er sjov). Kender I andre det?

 

Sikke en skøn historie :lol:

 

Jeg kan lige se det for mig, og sidder her og klukker for mig selv :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahah, det må have set forrygende ud.

 

 

Igår, gav jeg aslan et nyt tæppe i sit hudnebur, det andet var temmelig beskidt og lugtede ikke så godt. Hunden begynder at pibe og vil ikke ligge sig ned og begynder at savle og være urolig :???:

 

Da vi så skulle hjem, valgte jeg at ligge det gamle tæppe ind til ham i en klump, og nada, ikke et ord.

 

Ud over det, så har vi lidt ala dræber abrikosen herhjemme. Alt hans legetøj bliver pludselig hvalpe farligt og han løber hvalpe panisk rundt i stuen og piber og´knurre, men det er så bare hans lille leg :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...