Hop til indhold

?? nogen der ved det ?


Gæst Amandajakobsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Amandajakobsen

jeg har hørt at man for at skåne sin hvalp mens man er på arbejde. kan vende den til også at bruge kattebakke , indtil man kommer hjem,?

 

nogen der ved noget om det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er det mere "synd" end aviser?

Jeg har aldrig brugt at de skulle lære at bruge noget som helst indenfor, har ikke haft brug for at skulle efterlade mine hvalpe mange timer ad gangen, og inden de blev renlige, ja da tissede de på gulvet når jeg ikke var hurtig nok.

Det lyder som herhjemme :mrgreen: Nu er hvalpene heldigvis næsten renlige og venter på de kommer ud.. Men ellers så tissede de på gulvet.. Jeg bruger ikke aviser.. Chihuahuaerne kan ikke tåle at se et stykke papir så skal det flænses i en million små stykker..:mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er det mere "synd" end aviser?

Jeg har aldrig brugt at de skulle lære at bruge noget som helst indenfor, har ikke haft brug for at skulle efterlade mine hvalpe mange timer ad gangen, og inden de blev renlige, ja da tissede de på gulvet når jeg ikke var hurtig nok.

 

Det kan godt være det bare er mig, men kattebakke er altså til katte :blink:

 

Og så er der noget med sandkornene mellem poterne, mener at der er mange hunde der ikke bryder sig om det.

 

Nu er det jo ikke alle der har den luksus at kunne være hjemme, hele tiden :engel: så et alternativ til at den tisser/besørger på sengen/stolen/sofaen er da altid at foretrække.

 

Men avisen skal være tæt ved døren, for så vil hvalpen søge hen imod døren når den skal tisse. Og så kan man lige nå at fange den, og tage den med udenfor :5up: (det har jeg ihvertfal læst mig til)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis
Det lyder som herhjemme :mrgreen: Nu er hvalpene heldigvis næsten renlige og venter på de kommer ud.. Men ellers så tissede de på gulvet.. Jeg bruger ikke aviser.. Chihuahuaerne kan ikke tåle at se et stykke papir så skal det flænses i en million små stykker..:mrgreen:

 

 

JA :shock:!!!!!!!!!!!!!!! Den kan finde papir ALLE steder.. om man så prøver at gemme det væk :shock:!! Hvis der så ligger bonner i skraldespanden, så vælter den spanden og flænser dem også :shock:!! Så nu står mine skraldespande i vindueskammen når jeg er på arbejd :roll:!

Link til indlæg
Del på andre sites

I min verden ville avis/kattebakke betyde man skulle renlighedstræne hunden af flere omgange.

 

Først skal den lærer at bruge avisen/bakken og så bagefter skal man lærer den at den IKKE skal bruge dette mere, men sige til når den skal ud :confused:

 

Men jeg er også tilhænger af at hunden skal lærer at det foregår udendørs fra start af.

 

Held og lykke med træningen :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bedste ville jo være at man kunne træne hvalpen fra start af til at komme udenfor og besørge.

Da vi desværre er nogen der har et arbejde der skal passe kan vi ikke være hjemme hele tiden. Et godt råd er at tage en 14 dage fri når man skal have sin hvalp. På den måde kan man nå at træne alenehjemme og renlighedstræning;-)

 

Jeg bruger aviser når jeg har små hvalpe (altså under 8 uger) om sommeren vil jeg forsøge at tage dem med udenfor men synes det er for koldt endnu.

Resten er op til hvalpekøberne:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bedste ville jo være at man kunne træne hvalpen fra start af til at komme udenfor og besørge.

Da vi desværre er nogen der har et arbejde der skal passe kan vi ikke være hjemme hele tiden. Et godt råd er at tage en 14 dage fri når man skal have sin hvalp. På den måde kan man nå at træne alenehjemme og renlighedstræning;-)

 

Jeg bruger aviser når jeg har små hvalpe (altså under 8 uger) om sommeren vil jeg forsøge at tage dem med udenfor men synes det er for koldt endnu.

Resten er op til hvalpekøberne:-)

 

den forstår jeg ikke :confused: Jeg har også fuldtidsarbejde, det samme har min mand... Karla blev da fra start vænnet til, at besørge udenfor... Vi tog 4 uger fri i alt, og har aldrig haft et uheld indendøre når hun er alene....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...