KimC Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Sidste dag skød købmanden noget kærnemælk billigt af på grund af sidste salgsdag. Mine hunde elser kernemælk, men jeg ville spare bøvlet med at vaske 4 skåle. Så det blev direkte fra flasken udenfor. Det kan man jo også. Og så tage bileder samtidigt, det er klart. Hilsen Kim Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2009 :lol: elsker billed 2 :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2009 Gode billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret Februar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2009 Sidste dag skød købmanden noget kærnemælk billigt af på grund af sidste salgsdag. Mine hunde elser kernemælk, men jeg ville spare bøvlet med at vaske 4 skåle. Så det blev direkte fra flasken udenfor. Det kan man jo også. Og så tage bileder samtidigt, det er klart. Hilsen Kim Ja men svært jeg rammer altid ved siden af næsten enten er det halen eller noget helt andet der er på billedet, øv altså føler mig som en spasser nu ok du vil nog sige øvelse gør mester, har lige fyret den mester så glem det han virkede ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2009 Ja men svært jeg rammer altid ved siden af næsten Vi ramte nu også ved siden af. Hilsen Kim Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2009 Hahahah, hvor genialt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2009 fantastiske billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2009 :5up: kanon billeder. Har du flere af slagsen ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2009 Ih, hvor er de bedårende. Skønne billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts