Hop til indhold

Dumle i sommerhus


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Så har vi været i sommerhus med min familie. Vi var noget nervøse inden vi tog afsted. Både for om jeg kom op og skændtes med familien og om Dumle nu kunne opfører sig ordentligt.

Vi kom ikke op og skændtes og Dumle opførte sig eksemplarisk :klap:

Da vi ankom gik jeg straks en tur med Dumle. Han var ikke i snor, men holdte sig tæt til mig. Først da vi kom ned forbi en gård og jeg vendte mig for at kigge på et skilt ind mod den sti vi kom fra så jeg at hunde skulle være i snor. Ups :lol: Nå, men Dumle kom i snor og nød resten af turen.

Da vi kom tilbage brugte han lige 2timer på at snuse stedet af med mig rendende i hælene så han ikke markerede sig :lol:

Derefter lagde han sig og ellers tullede han bare stille og roligt tundt inden og var i haven uden snor da han bare holdte sig lige i nærheden og kom når vi kaldte :banan:

Min lillesøster der ellers altid har været bange for ham begyndte endda at sige ting som "Det er nu hyggeligt med sådan en hund", "Jeg skal lige sige godnat til Dumle også", "Skal Dumle ikke også være med" :lun::lol:

 

Og så til billederne, de kommer i 4 omgange :lol:

 

Fra gåturen da vi kom:

[ATTACH]7067[/ATTACH]

 

[ATTACH]7068[/ATTACH]

 

Tjah... Han har altså også været der nu :lol:

[ATTACH]7069[/ATTACH]

 

Søg da vi kom tilbage til haven:

[ATTACH]7070[/ATTACH]

 

En træt Dumle da vi endelig kom i seng den aften:

[ATTACH]7071[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Min lillesøster fik også lavet lidt tricks med Dumle:

[ATTACH]7077[/ATTACH]

 

men hun var altså stadig lidt nervøs for snuden og tænderne så godbidderne røg på gulvet. Dumle var nu ligeglad, når bare de kom :lol:

[ATTACH]7078[/ATTACH]

 

Godt til at føre dem tættere sammen :lol:

[ATTACH]7079[/ATTACH]

 

Hygge i haven:

[ATTACH]7080[/ATTACH]

 

Der var nu også masser af gode dufte i luften :lol:

[ATTACH]7081[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser ud som en dejlig tur. :-) Hvor er Dumle sød på det billede, hvor han skal stå på bagbenene. :lun:

 

Hvor gammel er din lillesøster? Når du tidligere har skrevet, at hun er bange for Dumle, forestillede jeg mig, at hun var 10 år eller noget i den retning. Men hun ser jo unægtelig noget ældre ud end 10. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser ud som en dejlig tur. :-) Hvor er Dumle sød på det billede, hvor han skal stå på bagbenene. :lun:

 

Hvor gammel er din lillesøster? Når du tidligere har skrevet, at hun er bange for Dumle, forestillede jeg mig, at hun var 10 år eller noget i den retning. Men hun ser jo unægtelig noget ældre ud end 10. :lol:

 

Tak skal du have :-D

 

Hun er 14. Engang var hun heller ikke bange for hunde. Hun overtog hundelufter jobbet efter mig i den by mine forældre bor i, men en dag hun var ude at lufte naboens golden kom der en sur løs hund og de kom op og slås. Siden da har hun ikke været tryg ved hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...