Hop til indhold

Så er vores prinsesse blevet 9 dage gammel


Lonny
 Share

Recommended Posts

Så er de kære små skravl blevet 9 dage gamle, og har fået navne :lun:

 

Leto:

kBillede_2929.jpgkBillede_2927.jpg

 

Larissa:

kBillede_2917.jpgkBillede_2913.jpg

 

Luna:

kBillede_2934.jpgkBillede_2937.jpg

 

Libertas:

kBillede_2922.jpgkBillede_2919.jpg

 

Lara:

kBillede_2946.jpgkBillede_2942.jpg

 

 

Snart bliver en af disse skønne tøser min, og jeg glæder mig som et lille barn :klovn:

 

Vi skal ned og se dem for første gang i den kommende weekend, så herefter bliver I nok overbebyrdet med endnu flere billeder :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fine farver :hjerte: men jeg glæder mig nu mere til billeder fra nå de kan stavre rundt og være uartige :engel::mrgreen:

 

Så er de altså også lidt sjovere at se på :-D

 

Men jeg skal jo have ventetiden til at gå med et eller andet, og det bliver så at bombarderer jer uskyldige mennekser med hvalpebilleder :blink:

 

Men jeg glæder mig aller mest til at komme ned og få fingre i sådan en lille blød hundehvalp :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst nina-c

nå hvor er de kære:-D kan godt forstå du glæder dig til at skal besøg dem

skal også op og besøg vores hvalp for anden gang på lørdag glæder mig vildt også næste gang igen får vi ham hjem

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: hehe ja, men hun skal jo være Lonnys lille champion... :mrgreen:

 

Jeg har jo så heller aldrig udstillet før, så jeg har allieret mig med opdrætter :blink: Jeg har simpelhen sagt at jeg gerne vil udstille hans hvalp, samt fortalt ham hvilken type hund der vil passe til vores hjem og til Baldur, herefter overlader jeg trygt valget til opdrætter, han kender trods alt sine hvalpe bedst :blink:

 

Så jeg har helt forsøgt at undgå at kaste min kærlighed på nogen bestemt, men nu må vi se om det holder når jeg kommer til at se dem i virkeligheden :blink:

 

Jeg ved rent faktisk ikke om vi er førstevælgere, det skal jeg lige have spurgt ham om i weekenden, men det håber jeg :-D

Vi har jo lovet at udstille hende, og det var han meget glad for, da hvalpekøbere åbenbart ikke gør det så tit. Så derfor håber jeg da at vi får lov til at, om ikke at vælge først, så at han vælger den bedste til os :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...