Besvaret Marts 2, 200917 år comment_134385 Så er de kære små skravl blevet 9 dage gamle, og har fået navne Leto: Larissa: Luna: Libertas: Lara: Snart bliver en af disse skønne tøser min, og jeg glæder mig som et lille barn :klovn: Vi skal ned og se dem for første gang i den kommende weekend, så herefter bliver I nok overbebyrdet med endnu flere billeder :blink: Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år comment_134390 Fine farver :hjerte: men jeg glæder mig nu mere til billeder fra nå de kan stavre rundt og være uartige Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år Forfatter comment_134393 Fine farver :hjerte: men jeg glæder mig nu mere til billeder fra nå de kan stavre rundt og være uartige Så er de altså også lidt sjovere at se på Men jeg skal jo have ventetiden til at gå med et eller andet, og det bliver så at bombarderer jer uskyldige mennekser med hvalpebilleder :blink: Men jeg glæder mig aller mest til at komme ned og få fingre i sådan en lille blød hundehvalp Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år comment_134402 Dine hunde kommer til at matche- perfekt godt tænkt :5up: Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år Forfatter comment_134405 Dine hunde kommer til at matche- perfekt godt tænkt :5up: Ja, hvis jeg tager Lara eller Leto, så bliver de næsten ens :blink: Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år comment_134411 :hjerte: årh hvor dejligt...glæder mig til at se hvem i vælger men de er nu alle sammen dejlige Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år comment_134425 nøøjjj... sikke nogle dejlige billeder Har du selv et ønske? Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år comment_134433 Naiii hvor er de bare søde, tillykke med det. Er i førstevælgerer? Heldigt jeg har en hvalp løbende rundt her ell. vil man da blive helt " skruk" af de billeder. Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år comment_134435 luna "pirat" :hjerte: Jeg er også helt pjattet med Lune men i udstillingsøjemed, er det så mest ønskeligt at have en regelmæssig gennemgående blis og hvid krave? Eller er det ligemeget? Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år comment_134436 Jeg er også helt pjattet med Lune men i udstillingsøjemed, er det så mest ønskeligt at have en regelmæssig gennemgående blis og hvid krave? Eller er det ligemeget? aner intet om udstillings normer, jeg er ligeglad, hun ser bare lækker ud :blink: Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år comment_134449 aner intet om udstillings normer, jeg er ligeglad, hun ser bare lækker ud :blink: hehe ja, men hun skal jo være Lonnys lille champion... Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år comment_134505 nå hvor er de kære:-D kan godt forstå du glæder dig til at skal besøg dem skal også op og besøg vores hvalp for anden gang på lørdag glæder mig vildt også næste gang igen får vi ham hjem Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år Forfatter comment_134549 hehe ja, men hun skal jo være Lonnys lille champion... Jeg har jo så heller aldrig udstillet før, så jeg har allieret mig med opdrætter :blink: Jeg har simpelhen sagt at jeg gerne vil udstille hans hvalp, samt fortalt ham hvilken type hund der vil passe til vores hjem og til Baldur, herefter overlader jeg trygt valget til opdrætter, han kender trods alt sine hvalpe bedst :blink: Så jeg har helt forsøgt at undgå at kaste min kærlighed på nogen bestemt, men nu må vi se om det holder når jeg kommer til at se dem i virkeligheden :blink: Jeg ved rent faktisk ikke om vi er førstevælgere, det skal jeg lige have spurgt ham om i weekenden, men det håber jeg Vi har jo lovet at udstille hende, og det var han meget glad for, da hvalpekøbere åbenbart ikke gør det så tit. Så derfor håber jeg da at vi får lov til at, om ikke at vælge først, så at han vælger den bedste til os Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år comment_134601 Jeg synes Larissa er bedårende :hjerte: det vil også være en god ide, så hun kan kende dem fra hinanden uden at skulle lure mellem benene :lol: undskyld jeg er vist lidt overstadig i dag Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år Forfatter comment_134606 det vil også være en god ide, så hun kan kende dem fra hinanden uden at skulle lure mellem benene :lol: undskyld jeg er vist lidt overstadig i dag :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år comment_134638 Hvor er de bare...nuttede ! Jeg tror jeg hapser Luna :blink: Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år comment_134641 Nu hvor alle i andre tager Luna, så må jeg hellere tage Larissa :hjerte: Hvor er de bare skønne! Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år comment_134756 Godt I ikke selv skal vælge - for det er da UMULIGT! :hjerte: Rapporter
Besvaret Marts 2, 200917 år comment_134760 Fine farver :hjerte: men jeg glæder mig nu mere til billeder fra nå de kan stavre rundt og være uartige Agree Menn de ser nu kære ud alligevel, de små Rapporter
Besvaret Marts 13, 200917 år Forfatter comment_139290 Så har de små prinsesser fået øjne, så nu varer det nok ikke så længe før vi kan få nogle billeder hvor de laver ballade Rapporter
Besvaret Marts 13, 200917 år Forfatter comment_139291 Og lige et ekstra af en dejlig nusseklar hvalpemanve Rapporter
Besvaret Marts 13, 200917 år comment_139298 Nuiiiiiii hvornår finder i ud af hvilken en der er jeres? Rapporter