Hop til indhold

Alene hjemme...


Gæst pjevs
 Share

Recommended Posts

Gæst pjevs

hej alle :vinken:

 

min hund pjevs, piver hver morgen jeg lukker ham ind i garagen, og jeg har det dårligt med at gå fra ham :megaked: hvad skal jeg gøre for at han ikke vil tage det som noget ondt? :confused:

 

knuus sara ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg læst nogle flere af dine indlæg, og jeg kan forstå at du er 11 år og at du åbenbart ikke rigtig har din families opbakning til at have hund - det er meget uheldigt :(

 

At opbevare en hvalp i en garage når den skal være alene, er ikke nogen ret god løsning. Måske kunne du opfordre din mor til at læse med her på forum, så vi sammen kunne finde på noget bedre?

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

En hvalp/hund skal lære at være alene hjemme - Der er en lang alene-hjemme-trænings-tråd herinde, som jeg synes, du skal kigge igennem.

 

Du er nødt til at øve med ham i sekunder ad gangen (se evt min blog på min profil, hvor jeg har et program med træningen og hvordan det går)

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Umulia, vil jeg mene, at det her er vigtigt, at du får dine forældre til at hjælpe dig... Din hund skal lære at være alene og det er ikke noget man gør på en eftermiddag.... det betyder at du bliver nok nødt til at have hele familie til at arbejde sammen om at lære Pjevs at være alene hjemme...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabella
GARAGEN??? seriøst??

 

Altså så ville jeg da også pive :cry: den tror da sikkert du straffer den. For du sætter den ud i et mørkt? koldt? ukendt? rum væk fra det den kender. Og så går du fra den :(

 

Er det din mor der siger han skal sidde derude??

 

 

Er helt enig.. Og især når den stadig er en lille hvalp! Self. også andre aldre, men alligevel!

Link til indlæg
Del på andre sites

GARAGEN??? seriøst??

 

Altså så ville jeg da også pive :cry: den tror da sikkert du straffer den. For du sætter den ud i et mørkt? koldt? ukendt? rum væk fra det den kender. Og så går du fra den :(

 

Er det din mor der siger han skal sidde derude??

 

ja, det er mor og far, de siger at han skal være derude, men jo de hjælper med at passe ham :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det er mor og far, de siger at han skal være derude, men jo de hjælper med at passe ham :???:

 

Så er jeg sikker på, at de nok kan forstå, at han ikke skal være i garagen og at der skal øves alene-hjemme.

 

Hvis han ikke lærer det nu, bliver det endnu værrere senere. Jo mere han bliver efterladt, når han er ked af det, jo værrere blir det:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det er mor og far, de siger at han skal være derude, men jo de hjælper med at passe ham :???:

 

Jeg forstår det ikke helt :confused: er det fordi de er bange for at få ødelagt noget mens han er alene??

 

Er det kun mens han er hvalp, de mener han skal være i garagen??

 

For hvis det er han skal ind i huset engang, så ender det med at i må starte forfra med hvalpetræningen :( så start da med det samme, og få det gjort og få lært ham hvordan man opføre sig og hjælp ham til at finde ud af at det ikke er farligt når du går.

 

For sådan er jeg sikker på han har det når han bliver lukket derud :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten

Garagen kan være et udemærket sted for din hund at være - hvis der vel og mærke er rent og tørt og ikke alt for koldt. Der skulle også gerne være et pat vinduer så der ikke er helt mørkt.

 

Det der er det vigtigeste er at hunden er glad og tryg ved at være der. dette kan evt. opnås ved at den bliver fodret der og du er sammen med den der lidt inden den efterlades.

 

Og så skal der som de andre siger jo trænes alene-hjemme, og det skal være i garagen hvis det er der den skal være når den er alene.

 

Held og lykke med det hele :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er derude fyret står, så varmen er god, selfølgelig er der en dør så han ikke løber ind til fyret, der er lys, og han har vand og puder! der er et vindue i døren. jeg har lige øvet ham i dinahs alene-hjemme plan, han pev ikke men stod og kiggede på mig som om: Kommer du snart ind? :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er derude fyret står, så varmen er god, selfølgelig er der en dør så han ikke løber ind til fyret, der er lys, og han har vand og puder! der er et vindue i døren. jeg har lige øvet ham i dinahs alene-hjemme plan, han pev ikke men stod og kiggede på mig som om: Kommer du snart ind? :5up:

 

okay, det var da dejligt :mrgreen: godt at du er gået igang med at træne ham :5up:

 

Selvom jeg stadig synes dine forældre er helt urimmelige :roll: så er det da dejligt at du gør hvad du kan for ham. Det er flot gjort, og når du så "kun" er 11 år, er det et stort bevis på at du kan tage ansvar.

 

Godt gået :5up: bliv ved med det!

Link til indlæg
Del på andre sites

tak :lun:

jeg begyndte med træningen i dag, det gik super!

 

Det er rigtig godt at høre, det lyder til at du gør et rigtig godt stykke arbejde:5up:

Hvis du har lyst (og tid, tråden er meget lang:mrgreen:) er du velkommen til at kigge forbi den store alene-hjemme tråd, der er masser af tips til træningen og opmuntrende ord hvis det skulle være nødvendigt:blink:

 

http://www.hunde-forum.dk/adfaerd/2235-tysons-alene-hjemme-traening-og-p-p-peros-og-andre-der-har-lyst-til-deltage.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...