Hop til indhold

Vovse-tur, nye billeder!


Gæst pjevs
 Share

Recommended Posts

Gæst pjevs

heej :vinken:

idag mødte pjevs Lady! han havde aldrig mødt hende før, det er min venindes hund :-P de havde det sjovt, her er lidt billeder:

Link til indlæg
Del på andre sites

uhhh en irsk setter hende ser vi gerne meget mere til :mrgreen: og pjevs er da bare for sød også :5up: sikke fint de kunne løbe og lege

 

Ahhh.... tror du har fået setter på hjernen nu ;o) Det der er da vist en Dumle farvet cocker, eller er jeg blevet tosset med spaniels for tiden? Arbejder lidt på, at Simon skal have en springer i stedet for labrador ;o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhr, hvor er de søde :hjerte:

 

Og sikke Pjevs' hale logrer, haha, den er bleven fuldstændig udtværet, fordi den var så glad :lun:

 

hehe ja! han er helt VILD med at møde nye hunde! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahhh.... tror du har fået setter på hjernen nu ;o) Det der er da vist en Dumle farvet cocker, eller er jeg blevet tosset med spaniels for tiden? Arbejder lidt på, at Simon skal have en springer i stedet for labrador ;o)

 

jo, hun er en cocker! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

uhhh en irsk setter hende ser vi gerne meget mere til :mrgreen: og pjevs er da bare for sød også :5up: sikke fint de kunne løbe og lege

 

ja de havde det vildt sjovt! og både mig og min veninde stod og tog billeder! men de er hurtige, så billederne bliver helt slørede!! :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita
Ahhh.... tror du har fået setter på hjernen nu ;o) Det der er da vist en Dumle farvet cocker, eller er jeg blevet tosset med spaniels for tiden? Arbejder lidt på, at Simon skal have en springer i stedet for labrador ;o)

 

Det var manden der sagde det :lol: men ja han (og lidt mig) ser meget setter lige nu prøver jo at lærer en masse:mrgreen: men det er da utroligt som ørerne ligner

Link til indlæg
Del på andre sites

de havde en sjov tur igår! så nu har de leged sammen igen idag! og jeg tror at de havde det lige så sjovt! her er lidt billeder!

 

vi siger lige goddag til hinanden igen!

[ATTACH]7186[/ATTACH]

og så leger vi!

DSC00728.JPG

[ATTACH]7184[/ATTACH]

[ATTACH]7183[/ATTACH]

[ATTACH]7182[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

de havde en sjov tur igår! så nu har de leged sammen igen idag! og jeg tror at de havde det lige så sjovt! her er lidt billeder!

 

vi siger lige goddag til hinanden igen!

[ATTACH]7186[/ATTACH]

og så leger vi!

[ATTACH]7185[/ATTACH]

[ATTACH]7184[/ATTACH]

[ATTACH]7183[/ATTACH]

[ATTACH]7182[/ATTACH]

 

Dejlige billeder af hunde som har det sjovt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...