Hop til indhold

Hvilke af disse 2 beskæftigelsesbolde er bedst til hvalp?


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

Så vidt jeg kan se er de begge til tørgodbidder..? Er den orange Kong bold specielt god til tænderne?

 

Er der andet hvalpelegetøj som er rigtig godt (til en cavalier hvalp)? Har tænkt på sådan et gummi-ben. Det er vel bedst at tænke på noget, den kan tygge i og klø sine tænder på?

 

Jeg har købt en kong rot - er der andet man kan putte i dem end bullion + ris + kylling eller den pasta man kan købe sammen med kong rot?

 

(Jeg har også købt et rusketov, bold, freesbee og sådan lidt spas). Men det er vel mest til udenfor...)

 

Jeg er ny på forum - er der andre debatsteder på nettet for hunde og deres ejere. Man kan jo som kommende hvalpeejer ikke søge viden nok. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Så vidt jeg kan se er de begge til tørgodbidder..? Er den orange Kong bold specielt god til tænderne?

 

Er der andet hvalpelegetøj som er rigtig godt (til en cavalier hvalp)? Har tænkt på sådan et gummi-ben. Det er vel bedst at tænke på noget, den kan tygge i og klø sine tænder på?

 

Jeg har købt en kong rot - er der andet man kan putte i dem end bullion + ris + kylling eller den pasta man kan købe sammen med kong rot?

 

(Jeg har også købt et rusketov, bold, freesbee og sådan lidt spas). Men det er vel mest til udenfor...)

 

Jeg er ny på forum - er der andre debatsteder på nettet for hunde og deres ejere. Man kan jo som kommende hvalpeejer ikke søge viden nok. :engel:

 

 

Jeg ville vælge den på billede nr 2.

 

Kun fordi jeg har erfaring, med alle de hunde jeg har haft, at de gider ikke de der ujævne ting, der skulle være tand-venlige.

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville vælge den på billede nr 2.

 

Kun fordi jeg har erfaring, med alle de hunde jeg har haft, at de gider ikke de der ujævne ting, der skulle være tand-venlige.

 

:blink:

 

Ok, interessant at vide. Den runde bold har også fået flest stemmer på zooplus. :5up: Man kan jo hurtigt købe sig fattig..:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er jeres erfaring så med gummiben alla det her? Gider hvalpen heller ikke det? Er det bedre med blødere ting som bamser eller RITIGE tyggeben/ oksehuder m.m??? :)

jeg har et ben ala det som ikek bliver brugt :-) det er dit hvis du betaler portoen, her er en kort hjemmevideo med den i brug..

nr 2 video

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/5027-2-x-video-af-cujo.html

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har et ben ala det som ikek bliver brugt :-) det er dit hvis du betaler portoen, her er en kort hjemmevideo med den i brug..

nr 2 video

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/5027-2-x-video-af-cujo.html

 

 

Det er da virkelig pænt af dig, det vil jeg da meget gerne. :-) Så må jeg jo se, hvad hun siger til det og ellers må det gå videre til en anden. Sender dig lige en pb.

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har en gummi- apporteringsdims der er næsten ligesådan... hun har praktisk talt aldrig vist interesse for den... på trods af at der er en klokke indeni...

 

en sjælden gang imellem kunne hun fatte interesse for den når gummerne kløede da hun var ved at skifte tænder... men det var meget sjældent

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har en gummi- apporteringsdims der er næsten ligesådan... hun har praktisk talt aldrig vist interesse for den... på trods af at der er en klokke indeni...

 

en sjælden gang imellem kunne hun fatte interesse for den når gummerne kløede da hun var ved at skifte tænder... men det var meget sjældent

 

Altid godt med nogle input. :5up:Nu har jeg bestilt den røde bold ovenover samt en kong wubba puppy.

Link til indlæg
Del på andre sites

har du egentlig købt en Kong Frk. Smilla :-D de er jo fantastiske.... også til at holde babyens opmærksomhed, hvis man fx desperat trænger til at komme i bad :lol::lol:

 

Har også købt kong rot ja. ;-)

 

:shock::gab: Gulp! Lyder skisme hårdt at blive mor. Vil det sige jeg også skal indstille mig på at sove samme tid som hvalpen, hvis jeg skal have et par timers søvn?. Oh ak og ve den søde hvalpetid siger I godt nok..

Redigeret af FrkSmilla
Link til indlæg
Del på andre sites

har du egentlig købt en Kong Frk. Smilla :-D de er jo fantastiske.... også til at holde babyens opmærksomhed, hvis man fx desperat trænger til at komme i bad :lol::lol:

 

Har også købt kong rot ja. ;-)

 

:shock::gab: Gulp! Lyder skisme hårdt at blive mor. Vil det sige jeg også skal indstille mig på at sove samme tid som hvalpen, hvis jeg skal have et par timers søvn?. Oh ak og ve den søde hvalpetid siger I godt nok..

Redigeret af FrkSmilla
Link til indlæg
Del på andre sites

Hundegalleri.dk er også en god side, for hundeejere.:)

 

 

øøøhm :confused: hvad havde det med aktivitetslegetøjet at gøre :lol::lol::lol:

 

Hihi, jamen jeg spurgte faktisk til andre hunde-debatsider et sted, måske er det det Michelle kan huske. :blink:

 

Har tjekket hundegalleriet, ser også godt ud.. :5up: Men vil lige vente med at tilmelde til jeg får min hvalp og får mulighed for at lægge billeder ind osv. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hundegalleri.dk er også en god side, for hundeejere.:)

 

 

øøøhm :confused: hvad havde det med aktivitetslegetøjet at gøre :lol::lol::lol:

 

Hihi, jamen jeg spurgte faktisk til andre hunde-debatsider et sted, måske er det det Michelle kan huske. :blink:

 

Har tjekket hundegalleriet, ser også godt ud.. :5up: Men vil lige vente med at tilmelde til jeg får min hvalp og får mulighed for at lægge billeder ind osv. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også købt kong rot ja. ;-)

 

:shock::gab: Gulp! Lyder skisme hårdt at blive mor. Vil det sige jeg også skal indstille mig på at sove samme tid som hvalpen, hvis jeg skal have et par timers søvn?. Oh ak og ve den søde hvalpetid siger I godt nok..

 

Det er helt sikkert hårdt at blive mor ;-) i den første tid sov Karla og jeg en del i sofaen sammen... jeg var såååååå træt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også købt kong rot ja. ;-)

 

:shock::gab: Gulp! Lyder skisme hårdt at blive mor. Vil det sige jeg også skal indstille mig på at sove samme tid som hvalpen, hvis jeg skal have et par timers søvn?. Oh ak og ve den søde hvalpetid siger I godt nok..

 

Det er helt sikkert hårdt at blive mor ;-) i den første tid sov Karla og jeg en del i sofaen sammen... jeg var såååååå træt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1

Jeg vil sige bolden! Lexus har en, og den er han meget glad for:blink:

Du kunne også prøve med en ½L sodavands plastikflaske og fylde lidt godbidder i den. Det er også noget af det leg brugte til Lexus da han var hvalp

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...