Hop til indhold

Har været oppe og se min hvalp i dag


Gæst nina-c
 Share

Recommended Posts

Gæst nina-c

Kan ikke lige hitte ud af hvordan man får billederne ind på en tråd men har lagt tre nye billeder til mit album

 

Han er 6 uger.. det ham alene sammen med min datter de to andre billeder er min store datter dr bliver spist af hvalpe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabella
Kan ikke lige hitte ud af hvordan man får billederne ind på en tråd men har lagt tre nye billeder til mit album

 

Han er 6 uger.. det ham alene sammen med min datter de to andre billeder er min store datter dr bliver spist af hvalpe

 

Årh :mrgreen: cute! Hvilken slags hund er det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Ihhhhh hvor er den bare helt fantastisk sød den lille lækre hvalp.........:blink:

Hvornår får I den hjem??

Hvad har I indkøbt af ting og sager til den ´lille hvalp?. Spørger fordi vi den 6. maj får vores lille charlie hjem fra Jylland, og vi er hundeejere for første gang og er lidt i tvivl om hvad vi skal købe til den. Har i f.eks tænkt jer at købe hundebur??

Har 1000 spørgsmål, griner. :blink:

God dag til dig

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhhhh hvor er den bare helt fantastisk sød den lille lækre hvalp.........:blink:

Hvornår får I den hjem??

Hvad har I indkøbt af ting og sager til den ´lille hvalp?. Spørger fordi vi den 6. maj får vores lille charlie hjem fra Jylland, og vi er hundeejere for første gang og er lidt i tvivl om hvad vi skal købe til den. Har i f.eks tænkt jer at købe hundebur??

Har 1000 spørgsmål, griner. :blink:

God dag til dig

mange tak vi får ham hjem på søndag kan næsten ikke vente,, jamen vil ha købt et hunde transportbur til bilen hvis der var plads men når barnevogn skal med også så må et vente

eller har vi købt

forsikring

hundetegn

halsbånd samt line

2 hunde senge

tæppe

børste

madskåle og vand

legetøj

samt godbide og foder

det var vist det hele det nok langt fra det hele der er nødvendig:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ham skal du nok blive glad for..! Forældre med dejligt temperament. Skal han udstilles og løbe lure coursing ?

hvis begge sten kommer på plads skal han nok:-D og ja lure coursing helt sikkert glæder mg til han bliver gammel nok til det

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...